Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av innlegg om smokk på foreldre-småbarnforum:

Min venninne suger på tommelen og koser med håret sitt når hun er stresset eller skal sove. Hun koser jevnlig med håret i full offentlighet. Hun tvinner det rundt og rundt fingeren. Det kan være irriterende å se på, men bortsett fra det er det vel ikke så uvanlig.

Suge på totten har hun bare gjort én gang foran meg. Da gikk jeg på badet, jeg ble litt i stuss på hvordan jeg skulle reagere. Hvis hun gjør det igjen kommer jeg nok til å si at det gjør meg ubekvem.

Jeg vet hun totter med kjærester til stede, hadde jeg vært dem ville jeg funnet det svært sært. Hun har spurt meg om jeg synes det er OK, hva ville du ha svart?

Skrevet

Jeg ville svart at jeg syns det er sært, men what the heck, det skader jo ingen, så hun får bare totte i vei for min del.

Skrevet

Jeg ville ha svart at totting er for babyer.

Og at det er på tide å legge av seg baby(u)vanene når man er blitt 32 år.

Skrevet

Jeg ville selvfølgelig gitt henne noe helt annet å totte på.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Så lenge det ikke er din tott hun suger på så...ha ha.

Skrevet

Veldig bra!

Skrevet

Veldig bra!

Jepp. Det er dette som kalles en WinWin løsning!

Skrevet

Jepp. Det er dette som kalles en WinWin løsning!

Og just hva hun trenger. Hun får sannsynligvis altfor lite pikk.

Skrevet

Jeg regnet i grunnen med dét svaret. :)

Skrevet

Jeg ville ha svart at totting er for babyer.

Og at det er på tide å legge av seg baby(u)vanene når man er blitt 32 år.

Ja, det er det jeg mener. Tror neppe jeg sier det likevel.

Skrevet

Jeg ville svart at jeg syns det er sært, men what the heck, det skader jo ingen, så hun får bare totte i vei for min del.

Skader kanskje ikke så mye, men jeg ville vurdert nøye om jeg ble sammen med en mann som tottet. Jeg kan tenke meg at menn også kan tenke slik.

Gjest bebba
Skrevet

Skader kanskje ikke så mye, men jeg ville vurdert nøye om jeg ble sammen med en mann som tottet. Jeg kan tenke meg at menn også kan tenke slik.

Hun om det. Det trenger ikke å plage deg.

Skrevet

..og likevel sier enkelte at totten er bedre en smokken!! ;-)

Smokken kan man tross alt kaste bort...

Skrevet

Hehe, dette var spesielt, tror jeg hadde stusset kraftig.Hadde blitt usikker på om dette hadde vært noe kjæresteemne.

Men hadde hun vært min kjæreste så hadde jeg forsøkt å få henne til å slutte og gitt henne noe annet å suge på:-)

Skrevet

Hun om det. Det trenger ikke å plage deg.

Jeg har da ikke sagt at det plager meg, men jeg er ubekvem med at hun gjør det foran meg. Hun har spurt meg hva jeg mener om det.

Gjest gomle
Skrevet

Hehe, dette var spesielt, tror jeg hadde stusset kraftig.Hadde blitt usikker på om dette hadde vært noe kjæresteemne.

Men hadde hun vært min kjæreste så hadde jeg forsøkt å få henne til å slutte og gitt henne noe annet å suge på:-)

hehe :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...