ariadne Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Inspirert av innlegg om smokk på foreldre-småbarnforum: Min venninne suger på tommelen og koser med håret sitt når hun er stresset eller skal sove. Hun koser jevnlig med håret i full offentlighet. Hun tvinner det rundt og rundt fingeren. Det kan være irriterende å se på, men bortsett fra det er det vel ikke så uvanlig. Suge på totten har hun bare gjort én gang foran meg. Da gikk jeg på badet, jeg ble litt i stuss på hvordan jeg skulle reagere. Hvis hun gjør det igjen kommer jeg nok til å si at det gjør meg ubekvem. Jeg vet hun totter med kjærester til stede, hadde jeg vært dem ville jeg funnet det svært sært. Hun har spurt meg om jeg synes det er OK, hva ville du ha svart? 0 Siter
maire Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg ville svart at jeg syns det er sært, men what the heck, det skader jo ingen, så hun får bare totte i vei for min del. 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg ville ha svart at totting er for babyer. Og at det er på tide å legge av seg baby(u)vanene når man er blitt 32 år. 0 Siter
nick Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg ville selvfølgelig gitt henne noe helt annet å totte på. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Så lenge det ikke er din tott hun suger på så...ha ha. 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg ville selvfølgelig gitt henne noe helt annet å totte på. Veldig bra! 0 Siter
nick Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Veldig bra! Jepp. Det er dette som kalles en WinWin løsning! 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jepp. Det er dette som kalles en WinWin løsning! Og just hva hun trenger. Hun får sannsynligvis altfor lite pikk. 0 Siter
ariadne Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Jeg ville selvfølgelig gitt henne noe helt annet å totte på. Jeg regnet i grunnen med dét svaret. 0 Siter
ariadne Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Jeg ville ha svart at totting er for babyer. Og at det er på tide å legge av seg baby(u)vanene når man er blitt 32 år. Ja, det er det jeg mener. Tror neppe jeg sier det likevel. 0 Siter
ariadne Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Jeg ville svart at jeg syns det er sært, men what the heck, det skader jo ingen, så hun får bare totte i vei for min del. Skader kanskje ikke så mye, men jeg ville vurdert nøye om jeg ble sammen med en mann som tottet. Jeg kan tenke meg at menn også kan tenke slik. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Skader kanskje ikke så mye, men jeg ville vurdert nøye om jeg ble sammen med en mann som tottet. Jeg kan tenke meg at menn også kan tenke slik. Hun om det. Det trenger ikke å plage deg. 0 Siter
morsan Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 ..og likevel sier enkelte at totten er bedre en smokken!! ;-) Smokken kan man tross alt kaste bort... 0 Siter
mrxx Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hehe, dette var spesielt, tror jeg hadde stusset kraftig.Hadde blitt usikker på om dette hadde vært noe kjæresteemne. Men hadde hun vært min kjæreste så hadde jeg forsøkt å få henne til å slutte og gitt henne noe annet å suge på:-) 0 Siter
ariadne Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Hun om det. Det trenger ikke å plage deg. Jeg har da ikke sagt at det plager meg, men jeg er ubekvem med at hun gjør det foran meg. Hun har spurt meg hva jeg mener om det. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hehe, dette var spesielt, tror jeg hadde stusset kraftig.Hadde blitt usikker på om dette hadde vært noe kjæresteemne. Men hadde hun vært min kjæreste så hadde jeg forsøkt å få henne til å slutte og gitt henne noe annet å suge på:-) hehe :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.