Gjest gidder ikke gå til legen med den bagatellen Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Som står ut på en måte. Sånne stygge som ser ut som vorter nesten! Finnes det ikke en enkel måte å fjerne dem på? Fryse den bort eller stråle den vekk i mikroen.. Kjerringråd? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 I mikroen? Hvordan har du tenkt å få deg selv inn i mikroen, da? 0 Siter
Gjest gidder ikke osv. Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 I mikroen? Hvordan har du tenkt å få deg selv inn i mikroen, da? Daaa...hmmm. Kjøpe en SKIKKELIG stor mikro? 0 Siter
Elbereth Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Slike "merker" heter trådvorter. De har ofte blodkar, og det vil være lurest å fjerne dem hos lege, i alle fall om de er av en viss størrelse. Slike som er litt mindre skal det gå an å binde tråd rundt (bryte blodsirkulasjonen), og den vil tørke ut og dø. Jeg har ikke prøvd selv Ta et søk her på dol, mener å ha lest om dette her. 0 Siter
Gjest gidder ikke osv. Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Slike "merker" heter trådvorter. De har ofte blodkar, og det vil være lurest å fjerne dem hos lege, i alle fall om de er av en viss størrelse. Slike som er litt mindre skal det gå an å binde tråd rundt (bryte blodsirkulasjonen), og den vil tørke ut og dø. Jeg har ikke prøvd selv Ta et søk her på dol, mener å ha lest om dette her. Sier du det! Knyte tråd...hadde liksom håpa på mikroen jeg da, det foresvever meg som noe raskere.;0) He he Kanskje jeg går til legen til slutt alikevel da. Siden et par er nokså store. 0 Siter
Gjest henvisning til hudlege Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg har fjernet 3-4 sånne hos hudlegen. Det var gjort på ti minutter, jeg fikk lokalbedøvelse, og tok dem samtidig. Jeg hadde gått og irritert meg over dem i mange år, og skulle ønske jeg hadde gjort det for lenge siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.