Gå til innhold

Sånne fødselsmerker

Gjest gidder ikke gå til legen med den bagatellen

Anbefalte innlegg

Gjest gidder ikke gå til legen med den bagatellen
Skrevet

Som står ut på en måte. Sånne stygge som ser ut som vorter nesten! Finnes det ikke en enkel måte å fjerne dem på? Fryse den bort eller stråle den vekk i mikroen..

Kjerringråd?

Gjest malun
Skrevet

I mikroen?

Hvordan har du tenkt å få deg selv inn i mikroen, da?

Gjest gidder ikke osv.
Skrevet

I mikroen?

Hvordan har du tenkt å få deg selv inn i mikroen, da?

Daaa...hmmm. Kjøpe en SKIKKELIG stor mikro?

Skrevet

Slike "merker" heter trådvorter.

De har ofte blodkar, og det vil være lurest å fjerne dem hos lege, i alle fall om de er av en viss størrelse.

Slike som er litt mindre skal det gå an å binde tråd rundt (bryte blodsirkulasjonen), og den vil tørke ut og dø.

Jeg har ikke prøvd selv ;)

Ta et søk her på dol, mener å ha lest om dette her.

Gjest gidder ikke osv.
Skrevet

Slike "merker" heter trådvorter.

De har ofte blodkar, og det vil være lurest å fjerne dem hos lege, i alle fall om de er av en viss størrelse.

Slike som er litt mindre skal det gå an å binde tråd rundt (bryte blodsirkulasjonen), og den vil tørke ut og dø.

Jeg har ikke prøvd selv ;)

Ta et søk her på dol, mener å ha lest om dette her.

Sier du det! Knyte tråd...hadde liksom håpa på mikroen jeg da, det foresvever meg som noe raskere.;0) He he Kanskje jeg går til legen til slutt alikevel da. Siden et par er nokså store.

Gjest henvisning til hudlege
Skrevet

Jeg har fjernet 3-4 sånne hos hudlegen. Det var gjort på ti minutter, jeg fikk lokalbedøvelse, og tok dem samtidig. Jeg hadde gått og irritert meg over dem i mange år, og skulle ønske jeg hadde gjort det for lenge siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...