new_babe Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Har tenkt til å kjøpe meg enten iPod mini eller en eller annen mp3 spiller, slik at jeg kan høre på musikk mens jeg løper. Er det noen som har noen erfaringer med disse? Er mini iPod`en noe bra? Eller kan man like så godt kjøpe en billig mp3 spiller? (350kr) 0 Siter
Line Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg ga bort en iPod mini i bursdagsgave, og har fått tilbakemelding om at den er alle tiders å trene med. Solid lyd, og siden hele greia er så kompakt og i én del, er det ingenting som ristes løs. Jeg ville valgt en iPod mini om jeg skulle hatt selv. 0 Siter
Moraki Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg ga bort en iPod mini i bursdagsgave, og har fått tilbakemelding om at den er alle tiders å trene med. Solid lyd, og siden hele greia er så kompakt og i én del, er det ingenting som ristes løs. Jeg ville valgt en iPod mini om jeg skulle hatt selv. Jeg kjøpte en billig MP3-spiller til 300 kroner. den slutta og virke etter to uker.. iPod har jeg ikke penger til ( 0 Siter
Atene Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med min mini iPod. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg løper med min store Ipod (20 gb-versjonen), og det er intet problem! 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg løper med min store Ipod (20 gb-versjonen), og det er intet problem! Jeg trodde ikke du likte å løpe. Den andre gjorde i alle fall ikke det. Hvordan går det med fangen, får han nok mat? Ikke for stramme kjettinger? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg trodde ikke du likte å løpe. Den andre gjorde i alle fall ikke det. Hvordan går det med fangen, får han nok mat? Ikke for stramme kjettinger? Han andre får mat og alt. Når det gjelder løping kan jeg ikke skryte på meg at jeg har gjort det så mye i vinter (jeg er ikke spesielt overbegeistret for kulde!), men jeg jogget en tur forrige uke. Dessuten jogget jeg litt i høst. Og jeg tenkte å fortsette med det så fort varmen setter inn. 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Han andre får mat og alt. Når det gjelder løping kan jeg ikke skryte på meg at jeg har gjort det så mye i vinter (jeg er ikke spesielt overbegeistret for kulde!), men jeg jogget en tur forrige uke. Dessuten jogget jeg litt i høst. Og jeg tenkte å fortsette med det så fort varmen setter inn. Det er bra. Han ville sikkert ha godt av litt frisk luft og en løpetur han også. Det går jo an å leke blind + ledsager, og lenke dere sammen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Det er bra. Han ville sikkert ha godt av litt frisk luft og en løpetur han også. Det går jo an å leke blind + ledsager, og lenke dere sammen. Han ligger ikke i kjelleren min, altså. Det var bare noe jeg skrøyt på meg for å gjøre forvirringen total. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.