Gjest nnnnnnnnnnnnnnn Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hva betyr det å ha utstråling? En venninne på skolen idag sa at jeg strålte idag. Hva betyr det og er det positivt? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Det betyr at du har tatt for mye solarium! 0 Siter
Gjest nnnnnnnnnnnnnnn Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Det betyr at du har tatt for mye solarium! Hehehehhe, det kan ikke stemme siden jeg er brun fra før :-) 0 Siter
Gjest Killelille Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hehehehhe, det kan ikke stemme siden jeg er brun fra før :-) Jeg vil heller tro at du spiser for mye mat som er tilberedt i microbølgeovnen, er nesten sikker på det jeg. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg vil heller tro at du spiser for mye mat som er tilberedt i microbølgeovnen, er nesten sikker på det jeg. ...elller så sitter du for nærme pc-skjermen mens du prater i mobiltlf. Har hørt rykter om at det kan gi stor utstråling! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Ja, det er positivt! Det betyr vel at du var så fin og/eller hadde så stor sjarm at ingen kunne unngå å legge merke til deg ) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Da skinner øynene dine, og du smiler. Alle blir i godt humør når du stråler som en sol. Selvfølgelig er det positivt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.