Gå til innhold

snømåking og ingen takk

Anbefalte innlegg

Gjest er det bare meg?
Skrevet

Jeg var hos moren min for to dager siden og tok meg tid til å måke en vei rundt hele huset for henne, for det var kommet dynger med tung snø. Det var en skikkelig tung jobb og jeg har til og med fått skikkelig vondt i armen. (hun er ikke gammel og går i full jobb...så det er sagt). Jeg tenkte at hun skulle bli litt overrasket når hun så det. Jeg er en ikke altfor sterk kvinne (har dårlig rygg og) så for meg var det en stor prestasjon:) Men jeg har ikke fått et eneste takk fra henne. Idag spurte jeg om hun hadde lagt merke til at jeg hadde måkt. Da svarte hun: "hva, har du måkt idag og?"

Er det bare meg som synes at hun kunne sagt takk eller noe? Det frister ikke akkurat å gjøre det flere ganger

Skrevet

Synes godt hun kunne sagt takk til deg:-) ikke spesiellt snilt gjort for det er en virkelig tung jobb..

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg hadde nok blitt skuffet jeg også om jeg ikke fikk takk etter og ha gjort noe så fint for henne.

Dessverre er ikke alle like flinke til og takke, selv om de setter pris på ting.

Jeg synes du var flink iallefall!!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...