Lillemus Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Har fått Twinnings Rosehip & Hibiscus tea ved et par anledninger i det siste (på et hotell og et utested) og synes den var kjempegod! Har prøvd å finne den både på Rimi og Ica, men de har den ikke. Noen som har sett den? Helst i Trondheim da... ) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 SmartClub kanskje? Eller Ultra. Det er vel de mest velassorterte dagligvarebutikkene i området. Eller finnes det tea-sjapper i by'n? Jeg er ikke særlig bevandret i tea-verdenen... 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg har kjøpt den både på Meny og Drageset Spar i Bergen. (men den smaker jo egentlig bare nypete, gjør den ikke?) 0 Siter
Line Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Sjekk innom Maxi på Moholt eller Tiller? Jeg vet jeg har sett det en eller annen plass. Skal holde øynene oppe for deg 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Sjekk innom Maxi på Moholt eller Tiller? Jeg vet jeg har sett det en eller annen plass. Skal holde øynene oppe for deg Maxi er liksom ikke helt i de områder jeg pleier å ferdes så der har jeg ikke sjekket. ) Men hvis den finnes der så får jeg vel ta meg en tur og hamstre litt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Jeg har kjøpt den både på Meny og Drageset Spar i Bergen. (men den smaker jo egentlig bare nypete, gjør den ikke?) Finnes verken Meny eller Spar i Trondheim tror jeg. I alle fall ikke Meny. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 SmartClub kanskje? Eller Ultra. Det er vel de mest velassorterte dagligvarebutikkene i området. Eller finnes det tea-sjapper i by'n? Jeg er ikke særlig bevandret i tea-verdenen... Ultra var lurt. Var på Solsiden for noen dager siden bare - hadde jeg bare tenkt på det da! ) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Ultra var lurt. Var på Solsiden for noen dager siden bare - hadde jeg bare tenkt på det da! ) På ultra trur jeg de kan prøve å skaffe det du ønsker om de ikke har det og. 0 Siter
Line Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Maxi er liksom ikke helt i de områder jeg pleier å ferdes så der har jeg ikke sjekket. ) Men hvis den finnes der så får jeg vel ta meg en tur og hamstre litt. Jeg skal innom en av de neste dagene. Er mye i Vassfjellet, så jeg kan svippe innom på vei hjem en dag og se om de har. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 På ultra trur jeg de kan prøve å skaffe det du ønsker om de ikke har det og. Stemmer det! De garanterte i alle fall tidligere at de kunne skaffe "alt" innen et visst antall timer. Hmmm... Noe å tenke på. Takk for tipset! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Jeg skal innom en av de neste dagene. Er mye i Vassfjellet, så jeg kan svippe innom på vei hjem en dag og se om de har. ) Du er en engel! ) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Ikke det du spurt om, men: Twinings har kommet med en ny (ihvertfall for meg) eske som heter Infusions Selections. Det er ulike typer urte/frukt-blandinger. Jeg liker eg. ikke nypete, men her var det flere varianter som smaker godt. Den kjøpte jeg forøvrig på ICA. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Ikke det du spurt om, men: Twinings har kommet med en ny (ihvertfall for meg) eske som heter Infusions Selections. Det er ulike typer urte/frukt-blandinger. Jeg liker eg. ikke nypete, men her var det flere varianter som smaker godt. Den kjøpte jeg forøvrig på ICA. De har flere slike forskjellige esker og som regel er det bare en eller to av dem jeg liker. ) Og så langt har jeg ikke sett at noen av dem har rosehip&hibiscus? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.