Gå til innhold

Rosehip & hibiscus tea - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått Twinnings Rosehip & Hibiscus tea ved et par anledninger i det siste (på et hotell og et utested) og synes den var kjempegod! Har prøvd å finne den både på Rimi og Ica, men de har den ikke. Noen som har sett den? Helst i Trondheim da... :o)

Skrevet

SmartClub kanskje? Eller Ultra. Det er vel de mest velassorterte dagligvarebutikkene i området. Eller finnes det tea-sjapper i by'n? Jeg er ikke særlig bevandret i tea-verdenen...

fru Burlefot
Skrevet

Jeg har kjøpt den både på Meny og Drageset Spar i Bergen.

(men den smaker jo egentlig bare nypete, gjør den ikke?)

Skrevet

Sjekk innom Maxi på Moholt eller Tiller?

Jeg vet jeg har sett det en eller annen plass. Skal holde øynene oppe for deg :)

Skrevet

Sjekk innom Maxi på Moholt eller Tiller?

Jeg vet jeg har sett det en eller annen plass. Skal holde øynene oppe for deg :)

Maxi er liksom ikke helt i de områder jeg pleier å ferdes så der har jeg ikke sjekket. :o) Men hvis den finnes der så får jeg vel ta meg en tur og hamstre litt.

Skrevet

Jeg har kjøpt den både på Meny og Drageset Spar i Bergen.

(men den smaker jo egentlig bare nypete, gjør den ikke?)

Finnes verken Meny eller Spar i Trondheim tror jeg. I alle fall ikke Meny.

Skrevet

SmartClub kanskje? Eller Ultra. Det er vel de mest velassorterte dagligvarebutikkene i området. Eller finnes det tea-sjapper i by'n? Jeg er ikke særlig bevandret i tea-verdenen...

Ultra var lurt. Var på Solsiden for noen dager siden bare - hadde jeg bare tenkt på det da! :o)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ultra var lurt. Var på Solsiden for noen dager siden bare - hadde jeg bare tenkt på det da! :o)

På ultra trur jeg de kan prøve å skaffe det du ønsker om de ikke har det og.

Skrevet

Maxi er liksom ikke helt i de områder jeg pleier å ferdes så der har jeg ikke sjekket. :o) Men hvis den finnes der så får jeg vel ta meg en tur og hamstre litt.

Jeg skal innom en av de neste dagene. Er mye i Vassfjellet, så jeg kan svippe innom på vei hjem en dag og se om de har.

:o)

Skrevet

På ultra trur jeg de kan prøve å skaffe det du ønsker om de ikke har det og.

Stemmer det! De garanterte i alle fall tidligere at de kunne skaffe "alt" innen et visst antall timer. Hmmm... Noe å tenke på. Takk for tipset!

Skrevet

Jeg skal innom en av de neste dagene. Er mye i Vassfjellet, så jeg kan svippe innom på vei hjem en dag og se om de har.

:o)

Du er en engel! :o)

Skrevet

Ikke det du spurt om, men: Twinings har kommet med en ny (ihvertfall for meg) eske som heter Infusions Selections. Det er ulike typer urte/frukt-blandinger. Jeg liker eg. ikke nypete, men her var det flere varianter som smaker godt.

Den kjøpte jeg forøvrig på ICA.

Skrevet

Ikke det du spurt om, men: Twinings har kommet med en ny (ihvertfall for meg) eske som heter Infusions Selections. Det er ulike typer urte/frukt-blandinger. Jeg liker eg. ikke nypete, men her var det flere varianter som smaker godt.

Den kjøpte jeg forøvrig på ICA.

De har flere slike forskjellige esker og som regel er det bare en eller to av dem jeg liker. :o) Og så langt har jeg ikke sett at noen av dem har rosehip&hibiscus?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...