Gjest ekorn Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Skal ut å spise på by'n til helga, og har lyst på asiatisk mat. Anbefalinger? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hvis kinesisk er bra nok så er det en liten kinarestaurant, Kina Garden i Gjelvangveita 2, bak Chezuan (eller hvordan det nå staves) som ligger i Olav Tryggvasonsgt. Kina Garden har god mat, hyggelige priser og en suveren service! 0 Siter
Gjest jeg er ikke den samme Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Dalat i prinsensgt! Hva kan du anbefale her? Hvordan er prisene? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hva kan du anbefale her? Hvordan er prisene? Ganske rimelige priser, husker ikke nøyaktig nå. Kjempegod mat var det og! Spiste noe som var skikkelig hot husker jeg. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 shanghai restaurant, ligger i kjøpmannsgata 21. de har utrolig god mat. priser på ca 100-170 0 Siter
Osiris Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Med asiatisk mener du da kinesisk/ thai- eller er indisk med? Av kinesiske så er den som Lillemus anbefalte en av mine favoritter også. I tillegg til Bobbys gode gamle China House i Søndre. China House er veldig bra, og har en fantastisk pekingand. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.