Gå til innhold

Asiatisk mat i Tr.heim?

Anbefalte innlegg

Gjest ekorn
Skrevet

Skal ut å spise på by'n til helga, og har lyst på asiatisk mat. Anbefalinger?

Skrevet

Hvis kinesisk er bra nok så er det en liten kinarestaurant, Kina Garden i Gjelvangveita 2, bak Chezuan (eller hvordan det nå staves) som ligger i Olav Tryggvasonsgt. Kina Garden har god mat, hyggelige priser og en suveren service!

Gjest jeg er ikke den samme
Skrevet

Dalat i prinsensgt!

Hva kan du anbefale her? Hvordan er prisene?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hva kan du anbefale her? Hvordan er prisene?

Ganske rimelige priser, husker ikke nøyaktig nå. Kjempegod mat var det og! Spiste noe som var skikkelig hot husker jeg.

lalala1365380457
Skrevet

shanghai restaurant, ligger i kjøpmannsgata 21. de har utrolig god mat. priser på ca 100-170

Skrevet

Med asiatisk mener du da kinesisk/ thai- eller er indisk med? Av kinesiske så er den som Lillemus anbefalte en av mine favoritter også. I tillegg til Bobbys gode gamle China House i Søndre. China House er veldig bra, og har en fantastisk pekingand.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...