Gå til innhold

FF - hva skjedde på slutten?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

ja! Han "rørleggeren" fikk besøk av en bekjent som har å gjøre med saken han "etterforsker". Han skulle på date med hun alenemora, men måtte avlyse, så hun ble sjalu og fulgte etter dem på et utested, der hun dreit seg ut på en rodeo-dings. Men hun fikk iallefall bekreftet at det ikke var noe mellom de to. Hun dama som har kommet på besøk vet hva "rørleggeren" egentlig driver på med, og det virker som det er henne og faren hennes som er oppdragsgiver på en eller annen måte.

Han enke-mannen solgte huset sitt, og brukte hun blondina som eiendomsmegler (hun som mista huset sitt i brann for noen uker siden). Da fant han ut at det er mulig at det er hun som har sendt det brevet til avdøde kona hans, pga likt brevpapir.

Bree og mannen prater om å skilles, og sønnen ville bo hos faren. Faren ga sønnen ny bil men ville at han fortsatt skulle bo hos moren. Mora skifta låser på huset og sa at han skulle få komme inn igjen hvis han gav tilbake bilen. Det gjorde han ikke, og dro ut og drakk seg full.

Mr., Mrs og Mrs Solis skulle på middag, men unge mrs solis faker sykdom og blir hjemme med elskeren. De har avtalt at de skal avslutte hele forholdet etter denne siste kvelden. Gamle mrs solis kommer hjem igjen og tar bilde av dem i senga, og går ut, og blir kjørt ned av sønnen til Bree, som fyllekjører.

Alenemoren oppdager at det står Dana på det gule babyteppet hun kjøpte på garasje-salget, og de tenker at Dana må ha vært en baby.

Mora til de hyperaktive tvillingene går på ADHD-medisin og er fullstendig hyper, men går tom for medisin og stjeler ny medisin av barna til ei venninne. Hun innser vel kanskje at det hun driver på med ikke er spesielt lurt, men må fikse en forretningsmiddag for mannen, så hun må fortsette litt til. Under middagen kommer hun med bedre ideer enn mannen sin, så han blir snurt.

Husker ikke navna på alle, men jeg tror dette var det meste av det som skjedde i går.

Forresten så prater han enke-mannen med en leiemorder om å ta livet av hun blondina, og vi får se at han tar kontakt med henne.

Takk!! Men hvor ble det av bildet som ble tatt av Mrs Solis? Det er jo ikke sikkert at Dana var en baby? Kanskje et større barn? Hm.. Gikk visst glipp av en spennende episode! Fint noen følger med for meg:)

Gjest malun
Skrevet

Det er en mulighet, men det virker som om Mike driver og gjennomsøker alle husene i nabolaget, og det gir jo ikke mening hvis det er omstendighetene rundt Mary Alice-saken han etterforsker.

Jeg tror Dana døde som baby, og at Zack har noe med det å gjøre. Men jeg bare tipper.

Gabrielle har flaks. Den bilen kom svært beleilig. Tror du har rett m.h.t. hukommelsestap.

Men jeg sitter og lurer på hvor jeg har sett mannen til Lynette før, altså skuespilleren. Han må ha spilt i en serie eller noe for en god stund siden.

Mannen til Lynette var lege i Melrose Place.

Skrevet

Mannen til Lynette var lege i Melrose Place.

Ja, homofile Matt.

Skrevet

Pluss at det kom frem at han som kjøpte bil til sønnen sin gjorde det mot at sønnen skulle love å bo hos moren sin - for faren ville helst ikke ha ham! :-(

Han har sikkert ei ny dame i kulissene et sted. Men jeg synes Rex er kjekk.

Skrevet

ja! Han "rørleggeren" fikk besøk av en bekjent som har å gjøre med saken han "etterforsker". Han skulle på date med hun alenemora, men måtte avlyse, så hun ble sjalu og fulgte etter dem på et utested, der hun dreit seg ut på en rodeo-dings. Men hun fikk iallefall bekreftet at det ikke var noe mellom de to. Hun dama som har kommet på besøk vet hva "rørleggeren" egentlig driver på med, og det virker som det er henne og faren hennes som er oppdragsgiver på en eller annen måte.

Han enke-mannen solgte huset sitt, og brukte hun blondina som eiendomsmegler (hun som mista huset sitt i brann for noen uker siden). Da fant han ut at det er mulig at det er hun som har sendt det brevet til avdøde kona hans, pga likt brevpapir.

Bree og mannen prater om å skilles, og sønnen ville bo hos faren. Faren ga sønnen ny bil men ville at han fortsatt skulle bo hos moren. Mora skifta låser på huset og sa at han skulle få komme inn igjen hvis han gav tilbake bilen. Det gjorde han ikke, og dro ut og drakk seg full.

Mr., Mrs og Mrs Solis skulle på middag, men unge mrs solis faker sykdom og blir hjemme med elskeren. De har avtalt at de skal avslutte hele forholdet etter denne siste kvelden. Gamle mrs solis kommer hjem igjen og tar bilde av dem i senga, og går ut, og blir kjørt ned av sønnen til Bree, som fyllekjører.

Alenemoren oppdager at det står Dana på det gule babyteppet hun kjøpte på garasje-salget, og de tenker at Dana må ha vært en baby.

Mora til de hyperaktive tvillingene går på ADHD-medisin og er fullstendig hyper, men går tom for medisin og stjeler ny medisin av barna til ei venninne. Hun innser vel kanskje at det hun driver på med ikke er spesielt lurt, men må fikse en forretningsmiddag for mannen, så hun må fortsette litt til. Under middagen kommer hun med bedre ideer enn mannen sin, så han blir snurt.

Husker ikke navna på alle, men jeg tror dette var det meste av det som skjedde i går.

Forresten så prater han enke-mannen med en leiemorder om å ta livet av hun blondina, og vi får se at han tar kontakt med henne.

Bare en liten tilføyelse: Det kom fram at Mike leter etter søsteren til hun som kom på besøk, og det er på den måten hun og faren er oppdragsgivere. Hvorvidt Mike også har en forbindelse til den forsvunne eller om han bare er innleid for å etterforske vet vi vel foreløpig ikke.

Hun ble sist sett på den rodeo-baren, sa han.

Skrevet

Takk!! Men hvor ble det av bildet som ble tatt av Mrs Solis? Det er jo ikke sikkert at Dana var en baby? Kanskje et større barn? Hm.. Gikk visst glipp av en spennende episode! Fint noen følger med for meg:)

Unge mrs Solis tok kameraet mens de ventet på ambulansen, mens hun lå på gata.

Skrevet

Bare en liten tilføyelse: Det kom fram at Mike leter etter søsteren til hun som kom på besøk, og det er på den måten hun og faren er oppdragsgivere. Hvorvidt Mike også har en forbindelse til den forsvunne eller om han bare er innleid for å etterforske vet vi vel foreløpig ikke.

Hun ble sist sett på den rodeo-baren, sa han.

Aha...

Dette er spennende dere! Men jeg ligger vel gjerne på sykehuset neste tirsdag...

serendipity
Skrevet

Jeg tror ganske sikkert han har en MANN i kulissene. Faktisk :-) !!!

Skrevet

Jeg tror ganske sikkert han har en MANN i kulissene. Faktisk :-) !!!

Hjelp! Nei, ikke Rex, han er jo min...

Har du sett den revysketsjen med Hege Schøyen som såpeserieavhengig som har klart å slutte å se på Dynastiet? Så forteller den andre at Fallon er død. Og da tipper det helt over for henne. "Er Fallon død????"

Nå ser jeg ut som Hege i den sketsjen.

Si at du kødder!

Jeg skulle jo liksom være litt beskjeden. Siden alle dere andre vil ha Mike, tar jeg Rex.

serendipity
Skrevet

Har du sett den revysketsjen med Hege Schøyen som såpeserieavhengig som har klart å slutte å se på Dynastiet? Så forteller den andre at Fallon er død. Og da tipper det helt over for henne. "Er Fallon død????"

Si at du kødder!

Jeg skulle jo liksom være litt beskjeden. Siden alle dere andre vil ha Mike, tar jeg Rex.

He he.. har ikke sett sketsjen ;-) Vel da trekker jeg det tilbake

(ifrykt for at du også skulle finne på å fatte interesse for Mike) Det er nok å måte dele han med Amber ;-)

Skrevet

Jeg har faktisk gått glipp av svært mange episoder pga annet som har skjedd om tirsdagene. Tror du serien har kommet på DVD?

Skjønner nå at det var en tabbelure å ikke ta serien opp på video og se den f.eks. på en kjedelig torsdag!

serendipity
Skrevet

Si at du kødder!

MEN jeg TROR at han har funnet ut at han er homofil.

Gjest heeeeii
Skrevet

Følg med litt, da, ingen soving i timen! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...