Gjest flytt eselet Deres! Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hvor var Nicole Kidman i år? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 hun var ihvertfall ikke nominert. Kanskje hun satt hjemme og så på Oprah? 0 Siter
Gjest flytt eselet Deres! Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 hun var ihvertfall ikke nominert. Kanskje hun satt hjemme og så på Oprah? Sannsynligvis en rerun i halvfire-tiden på natten... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Sannsynligvis en rerun i halvfire-tiden på natten... nå er det jo litt tidsforskjeller ute å går her da... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 nå er det jo litt tidsforskjeller ute å går her da... argh 0 Siter
Gjest flytt eselet Deres! Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 argh Hi, hi, det er bra det ikke bare jeg jeg som har lett tvang i forhold til og/å Her er Nicole fra tidligere år, btw: http://www.hello-magazine.com/fashion/specials/galaglamour2005/pagina_2_1.html 0 Siter
thinkerbell Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hi, hi, det er bra det ikke bare jeg jeg som har lett tvang i forhold til og/å Her er Nicole fra tidligere år, btw: http://www.hello-magazine.com/fashion/specials/galaglamour2005/pagina_2_1.html *snøfter* Hun ser litt dratt ut på det bildet.... litt morratryne-feeling liksom, *leker-finn-5-feil-leken* 0 Siter
Gjest flytt eselet Deres! Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 *snøfter* Hun ser litt dratt ut på det bildet.... litt morratryne-feeling liksom, *leker-finn-5-feil-leken* Mager er hun også! (Fnyser forarget) ...men elegant... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Mager er hun også! (Fnyser forarget) ...men elegant... jeg blir alltid litt fjetret av den nesen hennes.. (*sa hun og smattet fornøyd og ondskapsfullt*) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 jeg blir alltid litt fjetret av den nesen hennes.. (*sa hun og smattet fornøyd og ondskapsfullt*) + at hun ser ut som en bitch. Dama ser rett og slett litt usympatisk ut. 0 Siter
Velouria Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 + at hun ser ut som en bitch. Dama ser rett og slett litt usympatisk ut. Hun er iallefall en dyktig skuespiller, det skal hun ha! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Det tenkte jeg på også. Kanskje hun er syk, eller bare sur over å ikke være nominert? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.