Gå til innhold

I Pod eller Creative Zen - kjøpe i Japan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har jeg minimalt med peiling, men leste meg gjennom en tråd om mp3-spillere litt lenger bak her.

Har fryktelig lyst på en slik spiller, og har hittil tenkt på Ipod mini, pga pris. men så er saken den at jeg skal til Japan om noen få dager - og kunne det være mulig at prisene på slikt er billigere der? Apple er vel ikke Japansk, kanskje..

Og denne Creative Zen, hvem produserer den?

Har Windows XP, er det mye dilleri for å få overført musikkfilene? Altså, man legger dem inn på PCen og kobler på Ipoden, liksom?

Jeg SA jo jeg ikke hadde snøring :o)

Skrevet

Hei

Norge ligger helt i toppen når det gjelder å ha rimelige priser på alt av elektriske artikler. Singapore er et at de få landene som slår oss.

Så du bør kjøpe din mp3 spiller i Norge, også pga garantien.

Husk at de harddiskbaserte mp3 spillerne, dvs de fleste med over 1 giga lagring bør man ikke jogge med. De tåler mye, men kan ta skade av mye jogging.

Creative er det Creative som lager. Et firma som lager mye utstyr til data bla. Annerkjent merke som selges mye i Norge.

Skrevet

Hei

Norge ligger helt i toppen når det gjelder å ha rimelige priser på alt av elektriske artikler. Singapore er et at de få landene som slår oss.

Så du bør kjøpe din mp3 spiller i Norge, også pga garantien.

Husk at de harddiskbaserte mp3 spillerne, dvs de fleste med over 1 giga lagring bør man ikke jogge med. De tåler mye, men kan ta skade av mye jogging.

Creative er det Creative som lager. Et firma som lager mye utstyr til data bla. Annerkjent merke som selges mye i Norge.

Takk for svar! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...