Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på vei til å ta en reklamasjonssak på min mobiltelefon. Samme problem har nå oppstått 3 ganger, og da er alternativet å få ny maken tlf, eller heve kjøpet. Er skeptisk til å få ny telefon siden vi har problemer med begge de to vi har i husstanden. Dette er en nokia 6610i. Men hvordan telefon burde jeg vurdere å skaffe meg? Har hatt nokia de siste årene, så å gå over til Sony Ericsson vil sikkert bli mye klabb. Noen som har noen forslag til en god telefon? Som ikke er altfor dyr!?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sony Ericsson er kjempebra! Har selv alltid hatt Nokia, men har nå kjøpt meg SE. Er lett å vende seg til SE. Er veldig fornøyd med min. (K500i)

Skrevet

Sony Ericsson er kjempebra! Har selv alltid hatt Nokia, men har nå kjøpt meg SE. Er lett å vende seg til SE. Er veldig fornøyd med min. (K500i)

Ja jeg har lurt litt på å gå den veien... Men er veldig usikker! *hmmmmm*

Skrevet

Ja jeg har lurt litt på å gå den veien... Men er veldig usikker! *hmmmmm*

Jeg er også strålende fornøyd med SE. Jeg skal bytte ut min SE T610 med en K700i snart :-)

Tvillingmamma
Skrevet

Sjekk ut Samsung. De har et lekkert design!

Gjest fornøyd Nokia-eier
Skrevet

Sjekk ut Samsung. De har et lekkert design!

OK design, men den telefonen gemalen har hatt har vært en dritt-telefon.

Han holder også akkurat på med en garantisak med den telefonen. Den er inne til rep. nå for 3. gang, de må bare sjekke at det forsatt er samme problemet før han får ny tlf. eller pengene tilbake.

Han har lyst til å velge Nokia 6310 denne gangen.

Tvillingmamma
Skrevet

OK design, men den telefonen gemalen har hatt har vært en dritt-telefon.

Han holder også akkurat på med en garantisak med den telefonen. Den er inne til rep. nå for 3. gang, de må bare sjekke at det forsatt er samme problemet før han får ny tlf. eller pengene tilbake.

Han har lyst til å velge Nokia 6310 denne gangen.

OK. Jeg er veldig fornøyd med min Samsung hvertfall, og gubben her i huset konverterer til Samsung neste gang. Er vel forskjell om man er uheldig med telefonen uansett merke.

Gjest fornøyd Nokia-eier
Skrevet

OK. Jeg er veldig fornøyd med min Samsung hvertfall, og gubben her i huset konverterer til Samsung neste gang. Er vel forskjell om man er uheldig med telefonen uansett merke.

:o) enig med deg idet :o)

vi har vel såkalte mandagsprodukter av alt vi kan kjøpe.

Skrevet

Det er selvsagt ingen merker som er fri for feil, men særlig Nokia har en mye høyere andel telefoner på service og som garantisaker enn andre mobil-merker. Men Samsung kjenner jeg lite til i så måte.

Det med Nokia har jeg lest og hørt fra mange hold. Også mannen min som tidligere jobbet i mobilbutikk opplevde akkurat det. Både han og jeg har kjempegod erfaring med SE (og tidl Ericsson) gjennom mange år og mange mobiltelefon-modeller. :-)

Gjest det sier seg selv
Skrevet

Det er selvsagt ingen merker som er fri for feil, men særlig Nokia har en mye høyere andel telefoner på service og som garantisaker enn andre mobil-merker. Men Samsung kjenner jeg lite til i så måte.

Det med Nokia har jeg lest og hørt fra mange hold. Også mannen min som tidligere jobbet i mobilbutikk opplevde akkurat det. Både han og jeg har kjempegod erfaring med SE (og tidl Ericsson) gjennom mange år og mange mobiltelefon-modeller. :-)

Grunnen til at Nokia har så høy reparasjons%, det er fordi at de fleste kjøper Nokia, altså det er flest Nokia telefoner ute i hjemmene, og da MÅ naturligvis %`en bli høyere også.

Skrevet

Grunnen til at Nokia har så høy reparasjons%, det er fordi at de fleste kjøper Nokia, altså det er flest Nokia telefoner ute i hjemmene, og da MÅ naturligvis %`en bli høyere også.

Nei, det sier seg ikke selv, fordi det var ikke antall garanti-/service-saker i seg selv, men antallet i forhold til antall solgte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...