Gå til innhold

Kulda kvelte bilen min!

Anbefalte innlegg

Gjest irritert på bilførere
Skrevet

Har du klippet hull i mange dekk med saks?

Hmm skal vi se 1,2,3 kanskje 6? eller var det 9?

mil1365380270
Skrevet

Hmm skal vi se 1,2,3 kanskje 6? eller var det 9?

Sykkeldekk?

Skrevet

Så hvis jeg går inn på en bensinstasjon og blunker litt, så kan de hjelpe meg???

Jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre dette...

På bensinstasjon i dag kan være variert hva du vil møte på, alt fra en 17 årig jente som blåser tyggegummi-bobler med tomt blikk og en mer erfaren en som kan hjelpe deg. Det kommer helt ann på hvor du bor i landet.

Hjelper det ikke å vippe litt med øyelokkene kan du vise halve puppen. Det hjelper på menn og lesbiske, men ikke på heterofile jenter:-)

Men som sagt det er enkelt, batteriet sitter i et feste, som må løsnes. Så må de to polene løsnes (dette er ikke sør- og nordpolen altså:-)..). Så er det bare å gjøre alt i motsatt rekkefølge, men snu for all del ikke batteriet feil vei:-)

Skrevet

Ja det gjør jeg pluss at jeg har med saks og klipper hull i dekkene.

Forundrer meg ikke, ekstreme galninger finnes over alt:-)

Skrevet

Hvor mye koster det å bytte et batteri? Jeg har eid bilen i tre år, og jeg har aldri byttet batteriet.

Hvor gjør jeg det - kan de gjøre slikt på en bensinstasjon, eller må jeg på verksted?

Jeg kjøpte det hos en fyr som selger bilbatterier i Trondheim. Han bytta det for meg også, og tok seg av det som var gammelt og ubrukelig.

Søk på bilbatteri på gule sider, så finner du kanskje noe i området der du bor?

Skrevet

Sykkeldekk?

Nhehei bare bildekk.

Skrevet

he-he....du må være en av de som jeg forsøker å treffe med en skikkelig vannsprut når det regner ordentlig og det er masse vanndammer langs veien:-)

Jasså så det er du det ja

Skal merke meg det bak øret til neste gang jeg ser bilen din (klippe-klippe)

Skrevet

Jasså så det er du det ja

Skal merke meg det bak øret til neste gang jeg ser bilen din (klippe-klippe)

Og jeg skal holde et godt øye etter deg neste gang det regner:-)

mil1365380270
Skrevet

Og jeg skal holde et godt øye etter deg neste gang det regner:-)

Vet ikke om jeg hadde stoppet en som prøvde å klippe i stykker bilhjulene med saks i 15 minusgrader. Alt for bra underholdning ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...