Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt bekymret for katten min, han har vært ute siden i går morges. Han har aldri vært så lenge ute før, og vanligvis kommer han første eller andre gangen vi roper på ham. Det er over ti minusgrader ute, og jeg er redd for at det har skjedd noe. Tror dere han bare varmer seg med en liten pusefrøken?

Skrevet

Hvis han er ukastrert (fy på deg!) så må du regner med at han er ute og får seg kvinnfolk ja.

Skrevet

Hvis han er ukastrert (fy på deg!) så må du regner med at han er ute og får seg kvinnfolk ja.

Ja, han er ukastrert fordi han ikke er gammel nok til å kastreres ennå, så ikke kjeft på meg for det!

Skrevet

Ja, han er ukastrert fordi han ikke er gammel nok til å kastreres ennå, så ikke kjeft på meg for det!

Hvor gammel er han da? De kan kastreres fra de er halvåret gamle. Dersom han har stukket av på denne tiden av året, da hunnkattene går i brunst så er han nok kjønnsmoden og klar for å "klippes".

Skrevet

Dette er tida det! Til løping etter damer;)

Gjest Katte Elsker
Skrevet

Hei.

Ikke bekymre deg katter er hardføre dyr.

I fjor på denne tiden var også min katt borte og da var det 24 minus grader ute. Min katt var da inne katt og hadde aldrig vært ute før.

Hun var borte i fem uker før hun kom hjem igjen.

Kan ikke sjønne hvorfor det er så fy fy og ikke kastrere hankatter,hvis alle gjør det blir det ikke mange katter igjen til slutt.

Her hvor jeg bor er det vanskelig og få tak i kattunger hvis man vil ha og har hørt om mange ellers også som vil ha katt som ikke får tak i.

Hvordan er det der dere bor?

Katten kommer nokk hjem skal du se.

Lykke til.

Skrevet

Hvor gammel er han da? De kan kastreres fra de er halvåret gamle. Dersom han har stukket av på denne tiden av året, da hunnkattene går i brunst så er han nok kjønnsmoden og klar for å "klippes".

Han er 7 mnd, men jeg vil ikke kastrere ham før han blir skikkelig utvokst.

Skrevet

Hei.

I fjor på denne tiden var også min katt borte og da var det 24 minus grader ute. Min katt var da inne katt og hadde aldrig vært ute før.

Kan ikke sjønne hvorfor det er så fy fy og ikke kastrere hankatter,hvis alle gjør det blir det ikke mange katter igjen til slutt.

Her hvor jeg bor er det vanskelig og få tak i kattunger hvis man vil ha og har hørt om mange ellers også som vil ha katt som ikke får tak i.

Lykke til.

Hei, takk for oppmuntrende svar. Håper katten kommer hjem før det går fem uker da, jeg blir nervevrak av dette. Har gått rundt og spurt naboer og sendt melding til de jeg kjenner, hvis han ikke kommer hjem i dag så får jeg vel henge opp noen lapper rundt omkring.

*savner pusen* :(

Skrevet

Hei, takk for oppmuntrende svar. Håper katten kommer hjem før det går fem uker da, jeg blir nervevrak av dette. Har gått rundt og spurt naboer og sendt melding til de jeg kjenner, hvis han ikke kommer hjem i dag så får jeg vel henge opp noen lapper rundt omkring.

heng opp lapper du, det hjelper.

Vi hengte opp lapper rundt om i nabolaget da katten vår kom bort.

Jeg tror hun så lappene og fant ut at det var på tide å gå hjem, for utpå kvelden kom hun hjem selv;o)

Skrevet

heng opp lapper du, det hjelper.

Vi hengte opp lapper rundt om i nabolaget da katten vår kom bort.

Jeg tror hun så lappene og fant ut at det var på tide å gå hjem, for utpå kvelden kom hun hjem selv;o)

Ja, må bare vente til mamma kommer hjem fra jobben, for skriveren min virker ikke lenger.

Huff, jeg er helt på gråten og har tatt til tårene flere ganger i dag. Har nesten ikke sovet i natt heller og bare gått og ropt på katten. Helt snålt å bli så opprørt bare for en katt. :(

Gjest Katte Elsker
Skrevet

Hei.

Sjønner deg godt.

Vet ikke hvor mange døng tilsammen jeg gikk og ropte og leita.

Satte opp lapper overalt.

Var så urolig hele tiden.

Utrolig hvor glad man blir i disse dyrene, savnet katten noe helt forferdelig.

Kan du skrive hvordan det går?

Synes synd i deg dette er ikke noe morsomt.

Skrevet

Hei.

Sjønner deg godt.

Takk for omtanken.

Skal si fra hvordan det går. Uff, har det ikke bra nå nei. :/

Skrevet

Hei.

Lykke til.

Omplasseringsorganissajonene har smekkfullt av katter som ingen vil/kan ha lengre.

Alle bør kastrere kattene sine så slipper vi en del løskattplage. Vi kastrerte vår hunnkatt (fjernet livmor og eggstokker), men det hjalp lite for hannkattene. De hang rundt huset, pissa ned _alt_ som sto ute og hylte halve natta alikevel. Men for all del - vil du ha naboen på nakken så...

Gjest Katte Elsker
Skrevet

Omplasseringsorganissajonene har smekkfullt av katter som ingen vil/kan ha lengre.

Alle bør kastrere kattene sine så slipper vi en del løskattplage. Vi kastrerte vår hunnkatt (fjernet livmor og eggstokker), men det hjalp lite for hannkattene. De hang rundt huset, pissa ned _alt_ som sto ute og hylte halve natta alikevel. Men for all del - vil du ha naboen på nakken så...

Hei.

Jeg har en hun katt.

Hun er gravid nå. Men det har aldrig vert et problem for oss eller naboer.

Det som er problemet er jo at folk ikke vil ha katter men kattunger.

Skrevet

Hei.

Sjønner deg godt.

Nå har vi heldigvis funnet katten! Han hadde kommet seg inn i kjelleren, og så kom han seg ikke ut igjen. En snill nabo hadde hørt mjauingen, og en skrubbsulten katt kom løpende opp av kjellerluka da jeg sjekket. :)

Nå kokes det fisk, og han klarer knapt å vente på at den blir ferdig. Det har han fortjent etter et og et halvt døgn i kjelleren, stakkars!

Gjest Katte Elsker
Skrevet

Nå har vi heldigvis funnet katten! Han hadde kommet seg inn i kjelleren, og så kom han seg ikke ut igjen. En snill nabo hadde hørt mjauingen, og en skrubbsulten katt kom løpende opp av kjellerluka da jeg sjekket. :)

Nå kokes det fisk, og han klarer knapt å vente på at den blir ferdig. Det har han fortjent etter et og et halvt døgn i kjelleren, stakkars!

Så bra:)

Nå ble jeg glad!

det blir bra godt meg fisk for han nå da.

Du får ha en fin dag.

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...