Gå til innhold

Tegneserien NEMI, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Gjest tegneserien
Skrevet

Den er liksom blitt rost så oppi skyene, men selv skjønner jeg ikke dette. Har ikke sett EN bra stripe enda. Er det meningen at man skal kjenne seg igjen i henne,så er jo det helt mislykket.

Andres meninger?

Skrevet

Jeg kjenner meg i alle fall igjen iblant. Alle stripene er ikke like gode, selvsagt. Men det finnes noen gullkorn innimellom :)

Gjest gomle
Skrevet

De korte stripene kan være litt bra synes jeg, men de lange (som går over en hel side), de er aldri bra, det blir innmari mye tekst og lite poeng. Pondus er best synes jeg :-)

Gjest malun
Skrevet

Jeg er veldig glad i Nemi. Selvsagt liker jeg ikke alle stripene like godt, men jevnt over synes jeg den er knallbra. Liker streken også.

Og André Bjerke-stripene hennes er fantastiske.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Liker Nemi kjempegodt. Og Pondus! :D

Skrevet

Jeg er enig med deg.

(Men fordi jeg ikke fikk sansen tidlig, har jeg jo ikke brydd meg med å lese så mye Nemi heller, da - så kanskje det kan slenge noe bra innimellom ...)

Skrevet

Liker Nemi veldig godt. Tar ikke alle poengene så klart, slik er det jo med det meste, men jevnt over synes jeg hun ofte setter fingeren på noe.

Som malun sier - illustrasjonene av diktene til André Bjerke er fantastisk bra. Jeg gråt da jeg leste Berceuse.... (Hm, kunne jeg vært gravid på det tidspunktet, tro? :-)

Broren til min samboer skjønner ingenting av den serien, men digger Pondus - så humoren er på plass - jeg tror bare at mye av Nemi må man være jente for å "ta".

Skrevet

Liker Nemi veldig godt. Tar ikke alle poengene så klart, slik er det jo med det meste, men jevnt over synes jeg hun ofte setter fingeren på noe.

Som malun sier - illustrasjonene av diktene til André Bjerke er fantastisk bra. Jeg gråt da jeg leste Berceuse.... (Hm, kunne jeg vært gravid på det tidspunktet, tro? :-)

Broren til min samboer skjønner ingenting av den serien, men digger Pondus - så humoren er på plass - jeg tror bare at mye av Nemi må man være jente for å "ta".

Tja, foretrekker Pondus fremfor Nemi selv, Nemi er greit nok men når *ikke* opp til humoren i Pondus stripene!!

Synes forresten ikke det akkurat er så mye humor i Nemi stripene, mer sånn... jeje... vet ikke helt...hun er kul noen ganger da :P

Skrevet

Tja, foretrekker Pondus fremfor Nemi selv, Nemi er greit nok men når *ikke* opp til humoren i Pondus stripene!!

Synes forresten ikke det akkurat er så mye humor i Nemi stripene, mer sånn... jeje... vet ikke helt...hun er kul noen ganger da :P

var den til meg?

Gjest tegneserien
Skrevet

Jeg elsker Nemi! :o)

Hva er mosrsomt ved den?

Skrevet

Hva er mosrsomt ved den?

Den er ikke "morsom", den er underfundig. Hvis du ser etter en tegneserie å vræle av latter av, så er ikke Nemi tingen for deg. Men en tegneserie kan være bra selv om ikke hver stripe er en vits.

Gjest tegneserien
Skrevet

Den er ikke "morsom", den er underfundig. Hvis du ser etter en tegneserie å vræle av latter av, så er ikke Nemi tingen for deg. Men en tegneserie kan være bra selv om ikke hver stripe er en vits.

joda, men det er INGENTING i Nemi liksom, ikke noe. Annet enn et ufyselig kvinnfolk som virker fullstendig sykt i hodet og helt utenfor samfunnet. Ser ikke hva i det hele tatt poenget med den er??

Skrevet

La være å lese den da vel? Så kan vi andre kose oss i fred med den :) Denne, for eksempel: http://na-prod.tv2.no/shared/nemi/img/10.02.05.gif

Eller denne: http://na-prod.tv2.no/shared/nemi/img/04.02.05.gif

He, he, Nemi ER bra!

Min bror hevdet litt indignert at den bare passer for kvinner, fordi den har et kvinnelig utgangspunkt. Jeg prøvde å få ham til å tenke gjennom hvilket utgangspunkt de fleste andre tegneserier har...

Skrevet

Dårlig syns jeg. Nemi er så enormt aggressiv - og ikke så morsom. Tegningene av personene er nokså flate, sammenligner med serier som Rocky, Dilbert, Pondus - kjempemorsomme og uttrykksfulle i streken sammenligna med Nemi. Så jeg syns også at Nemi er oppskrytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...