Gjest tegneserien Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 La være å lese den da vel? Så kan vi andre kose oss i fred med den Denne, for eksempel: http://na-prod.tv2.no/shared/nemi/img/10.02.05.gif Eller denne: http://na-prod.tv2.no/shared/nemi/img/04.02.05.gif Nettopp.. helt poengløst, dessuten er tegningene så stygge at det er umulig å gi "dama" sympati. Sånn black metal kjerring liksom. Men for all del, dere som liker den må da bare nyte den, men jeg ser bare ikke hvordan den kan være populær liksom. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Den er moro til tider, men for "svart" for min smak; minner meg litt for mye om type sur opprørsk tenåringsjente som farger håret svart-image bare for å ha noe å gjøre, liksom. 0 Siter
Zarine Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Eg syns Nemi er kjempebra. Koser meg med dei aller fleste stripene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Nettopp.. helt poengløst, dessuten er tegningene så stygge at det er umulig å gi "dama" sympati. Sånn black metal kjerring liksom. Men for all del, dere som liker den må da bare nyte den, men jeg ser bare ikke hvordan den kan være populær liksom. Digget begge de to stripene jeg! ) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Synes de aller fleste stripene er kjempemorsomme! 0 Siter
Gjest tegneserien Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Synes de aller fleste stripene er kjempemorsomme! Kanskje du har litt mer til felles med en sta umoden jente som bare trasser du da? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Nettopp.. helt poengløst, dessuten er tegningene så stygge at det er umulig å gi "dama" sympati. Sånn black metal kjerring liksom. Men for all del, dere som liker den må da bare nyte den, men jeg ser bare ikke hvordan den kan være populær liksom. Streken i Nemi er jo flott! Men smaken er som baken...hårete og jævlig. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Synes stripene var bedre for et par år siden - forfatteren greide å treffe bedre med budskapet da. Blir litt vel ettertenksomme disse nyeste stripene - litt for alvorlige. Men bra er den ennå da, synes jeg. Bare ikke så bra som før. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Streken i Nemi er jo flott! Men smaken er som baken...hårete og jævlig. hehe...er h*n avslørt igjen? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Kjempefine tegninger og morsomme poeng. Vet ikke om eneste jente som _ikke_ liker Nemi. 0 Siter
morsan Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Kjempefine tegninger og morsomme poeng. Vet ikke om eneste jente som _ikke_ liker Nemi. Hvis du hadde kjent meg så hadde du visst om en! ;-) 0 Siter
Velouria Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Nemi er utrolig bra, sarkastisk og ironisk akkurat sånn jeg liker det. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Jeg er veldig glad i Nemi. Selvsagt liker jeg ikke alle stripene like godt, men jevnt over synes jeg den er knallbra. Liker streken også. Og André Bjerke-stripene hennes er fantastiske. Ja!! De er virkelig bra. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Jeg liker Nemi. Kjenner meg ikke alltid igjen, men synes stort sett hun er morsom:) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Kanskje du har litt mer til felles med en sta umoden jente som bare trasser du da? meget mulig, meget mulig... ;o) 0 Siter
Gjest tegneserien Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Kjempefine tegninger og morsomme poeng. Vet ikke om eneste jente som _ikke_ liker Nemi. Eh.. meg.. kanskje mer rettet mot tenåringer. Som 28 åring kjenner jeg meg ikke igjen i serien i det hele tatt. Helt teit spør du meg. Uten noen poenger. Nemi er jo bare ei usmakelig bitch. 0 Siter
Gjest Nemi er best Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Eh.. meg.. kanskje mer rettet mot tenåringer. Som 28 åring kjenner jeg meg ikke igjen i serien i det hele tatt. Helt teit spør du meg. Uten noen poenger. Nemi er jo bare ei usmakelig bitch. Jeg synes Nemi er den beste tegneserien! Jeg kjenner meg igjen (eller venninner) fra da jeg var student. Er 35. Mye bedre å kjenne seg igjen og ta poengene i Nemi enn i Pondus i hvert fall! Pondus og Rocky syns jeg er dritdårlig. Fullstednig banalt og med bæsj/promp-humor. Ingen ting å le av. 0 Siter
mAd Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Nemi er kjempebra, men havner likevel på en tredjeplass bak M( Mads Eriksen) og Pondus (Frode Øverli) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.