Gå til innhold

Tegneserien NEMI, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Gjest tegneserien
Skrevet

La være å lese den da vel? Så kan vi andre kose oss i fred med den :) Denne, for eksempel: http://na-prod.tv2.no/shared/nemi/img/10.02.05.gif

Eller denne: http://na-prod.tv2.no/shared/nemi/img/04.02.05.gif

Nettopp.. helt poengløst, dessuten er tegningene så stygge at det er umulig å gi "dama" sympati. Sånn black metal kjerring liksom.

Men for all del, dere som liker den må da bare nyte den, men jeg ser bare ikke hvordan den kan være populær liksom.

Gjest tjohooo
Skrevet

Den er moro til tider, men for "svart" for min smak; minner meg litt for mye om type sur opprørsk tenåringsjente som farger håret svart-image bare for å ha noe å gjøre, liksom.

Skrevet

Eg syns Nemi er kjempebra. Koser meg med dei aller fleste stripene.

Skrevet

Nettopp.. helt poengløst, dessuten er tegningene så stygge at det er umulig å gi "dama" sympati. Sånn black metal kjerring liksom.

Men for all del, dere som liker den må da bare nyte den, men jeg ser bare ikke hvordan den kan være populær liksom.

Digget begge de to stripene jeg! :o)

Snorkfrøken
Skrevet

Synes de aller fleste stripene er kjempemorsomme!

Gjest tegneserien
Skrevet

Synes de aller fleste stripene er kjempemorsomme!

Kanskje du har litt mer til felles med en sta umoden jente som bare trasser du da? ;)

Gjest malun
Skrevet

Streken i Nemi er jo flott!

Men smaken er som baken...hårete og jævlig.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg syns den er bra!

Skrevet

Synes stripene var bedre for et par år siden - forfatteren greide å treffe bedre med budskapet da.

Blir litt vel ettertenksomme disse nyeste stripene - litt for alvorlige.

Men bra er den ennå da, synes jeg. Bare ikke så bra som før.

Skrevet

Streken i Nemi er jo flott!

Men smaken er som baken...hårete og jævlig.

hehe...er h*n avslørt igjen?

Gjest papirtiger
Skrevet

Kjempefine tegninger og morsomme poeng. Vet ikke om eneste jente som _ikke_ liker Nemi.

Skrevet

Kjempefine tegninger og morsomme poeng. Vet ikke om eneste jente som _ikke_ liker Nemi.

Hvis du hadde kjent meg så hadde du visst om en! ;-)

Skrevet

Nemi er utrolig bra, sarkastisk og ironisk akkurat sånn jeg liker det.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg er veldig glad i Nemi. Selvsagt liker jeg ikke alle stripene like godt, men jevnt over synes jeg den er knallbra. Liker streken også.

Og André Bjerke-stripene hennes er fantastiske.

Ja!! De er virkelig bra.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg liker Nemi. Kjenner meg ikke alltid igjen, men synes stort sett hun er morsom:)

Snorkfrøken
Skrevet

Kanskje du har litt mer til felles med en sta umoden jente som bare trasser du da? ;)

meget mulig, meget mulig...

;o)

Gjest tegneserien
Skrevet

Eh.. meg.. kanskje mer rettet mot tenåringer. Som 28 åring kjenner jeg meg ikke igjen i serien i det hele tatt. Helt teit spør du meg. Uten noen poenger. Nemi er jo bare ei usmakelig bitch.

Gjest Nemi er best
Skrevet

Eh.. meg.. kanskje mer rettet mot tenåringer. Som 28 åring kjenner jeg meg ikke igjen i serien i det hele tatt. Helt teit spør du meg. Uten noen poenger. Nemi er jo bare ei usmakelig bitch.

Jeg synes Nemi er den beste tegneserien! Jeg kjenner meg igjen (eller venninner) fra da jeg var student. Er 35.

Mye bedre å kjenne seg igjen og ta poengene i Nemi enn i Pondus i hvert fall! Pondus og Rocky syns jeg er dritdårlig. Fullstednig banalt og med bæsj/promp-humor. Ingen ting å le av.

Skrevet

Nemi er kjempebra, men havner likevel på en tredjeplass bak M( Mads Eriksen) og Pondus (Frode Øverli) ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...