Åsemor Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Håper du får en flott dag. Og nei, det er ikke r. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Gratulerer med dagen! :-) Håper du får en fin dag med alt du ønsker deg!!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Du har bursdag, gratulerer med dag og håper du får en fin dag ) 0 Siter
lilleva Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Happy b'day to you, happy b'day to yooooouuu, happy b'da dear GYYYYDAAAAA, Haaaappppyyy b'day to you!!! *host* 0 Siter
Gyda Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Håper du får en flott dag. Og nei, det er ikke r. Søren! Jeg har ikke hinta - men håpa på at kanskje akkurat i dag ... 0 Siter
mrxx Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Grattis, gratiis med dagen. Vi har samme måned og nesten samme dag:-) Her har du en link som sier noen om hva som har skjedd 02.03 opp i gjennom årene. http://www.on-this-day.com/ 0 Siter
morsan Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Gratulerer med dagen!! En av mine studievenninner er født på akkurat samme dag - kanskje du er henne?? *S* 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 http://www.birdcrossstitch.com/cards/birthday/pinkpanther.gif Klem fra 0 Siter
Rubia Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Gratulere masser med den store dagen da Håper du har vett på å stoooorkose deg... Kos deg! 0 Siter
Gyda Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Håper du får en flott dag. Og nei, det er ikke r. Ser jeg svarte litt i ørska i svaret under.Jeg tenkte litt mer på fødsel akkurat i dag. Men tusen takk for bursdagsgava da - r-oppklaringen! Sikkert flott likevel.) 0 Siter
Gyda Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Gratulerer med dagen! :-) Håper du får en fin dag med alt du ønsker deg!!! Tusen takk. Jo, jeg har fått alt jeg ønsker pluss litt til. Kornett(!) f.eks. Ellers skal familien ut og spise i kveld. Det gleder jeg meg til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.