morsan Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Nei, jeg er nok ikke født i Trondheim. Det er nok ikke meg ... Men, men - det er fint å være MEG også! ) det er jeg helt sikker på!! :-) Ha en super dag! 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Gratulerer så mye med dagen! 0 Siter
Gyda Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Grattis med dagen! ;o) Skal du feire? Tusen takk! Ja jeg skal feire litt. Når lillefrøkna på seks er ferdig på danseskolen skal vi ut og spise. Barna snakker ikke om annet enn banansplitt-desserten de skal få. Og på fredag blir det et familie-/venneselskap med kaker. 0 Siter
Gyda Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Gratulerer så mye med dagen! Hjertelig tusen takk! 0 Siter
Elbereth Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Gratulerer med dagen! *sender virtuell klem* 0 Siter
Gyda Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 Gratulerer med dagen! *sender virtuell klem* *klemmer tilbake* Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.