Gjest Dettelurerjegpå Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 .. får man et skip inn i en flaske..? Lurer litt på dette i dag.. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Man putter vel inn skipet og har master bundet fast i tråder. Når skipet er inne trekker man i trådene og vips så reiser mastene seg. Tror jeg... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Man putter vel inn skipet og har master bundet fast i tråder. Når skipet er inne trekker man i trådene og vips så reiser mastene seg. Tror jeg... Riktig 0 Siter
felle Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 farfar hadde noen flaskeskip. Jeg leitet alltid etter steder hvor flasken var sveiset sammen. ellers er det vel som de sier her, pirking og fikling med tråder og slikt. Kanskje de tar det inn bakveien, også smelter de bunnen på flasken etterpå i veldig bra stil slik at det ikke synes...ARGH nok en ting å undre på til jeg gråter meg i søvn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.