Gå til innhold

Peil på norsk fotball??

Anbefalte innlegg

Gjest Vanitygirl
Skrevet

Vi skal nå ha en sånn tippeliga-konkurranse på jobb. Det er lissom om å gjøre å gjette hvilket lag som kommer på hvilken plass og sånn.

Er det noen av dere snille sjeler der ute som har peil og har lyst til å hjelpe meg litt? ;-) Jeg har nemlig null peil...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vanskelig å si så tidlig, men både VIF, RBK og Brann vil nok være med å kjempe helt i toppen i år.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vanskelig å si så tidlig, men både VIF, RBK og Brann vil nok være med å kjempe helt i toppen i år.

Det tror jeg også. Tror desverre RBK kommer til å vinne nok en gang :(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det tror jeg også. Tror desverre RBK kommer til å vinne nok en gang :(

Tror ikke jeg. I år vinner VIF!

petter smart
Skrevet

Tror ikke jeg. I år vinner VIF!

VIF er for avhengige av Iversen. Blir han skadet eller ikke er i form vil resten av laget slite.

En annen ting er at VIF er på et vinnerspor nå og selvtilliten er svært høy. Dersom de taper et par kamper kan de begynne å slite.

Har faktisk mer tro på brann enn VIF. Men tror uansett at RBK vinner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

VIF er for avhengige av Iversen. Blir han skadet eller ikke er i form vil resten av laget slite.

En annen ting er at VIF er på et vinnerspor nå og selvtilliten er svært høy. Dersom de taper et par kamper kan de begynne å slite.

Har faktisk mer tro på brann enn VIF. Men tror uansett at RBK vinner.

Det er en liten ønsketenkning fra min side at VIF vil nå langt, og de har det jo med å overraske både den ene og den andre veien.

Når det gjelder RBK vil de fleste lag i år møte dem med en fandenivolsk innstilling om at de faktisk kan slås, så jeg tror de kan tape poeng mot svært mange denne sesongen.

Håper i hvert fall det. Hadde vært deilig å se dem litt bak teten.

petter smart
Skrevet

Det er en liten ønsketenkning fra min side at VIF vil nå langt, og de har det jo med å overraske både den ene og den andre veien.

Når det gjelder RBK vil de fleste lag i år møte dem med en fandenivolsk innstilling om at de faktisk kan slås, så jeg tror de kan tape poeng mot svært mange denne sesongen.

Håper i hvert fall det. Hadde vært deilig å se dem litt bak teten.

VIF bruker vel å overraske vd å ende opp motsatt av det folk flest tror.

I år er de favoritter, evt sammen med RBK. De har tross alt slått RBK 3 ganger på rad og seiler gjennom royal leauge. Takler de å være favoritter? Takler de suksessen?

Tror minst like mange vil møte VIF med en fandenivoldsk innstilling og prøve å slå de. RBK opplever vel det hvert år.

ShitDiddelyDo
Skrevet

VIF bruker vel å overraske vd å ende opp motsatt av det folk flest tror.

I år er de favoritter, evt sammen med RBK. De har tross alt slått RBK 3 ganger på rad og seiler gjennom royal leauge. Takler de å være favoritter? Takler de suksessen?

Tror minst like mange vil møte VIF med en fandenivoldsk innstilling og prøve å slå de. RBK opplever vel det hvert år.

RBK vil i større grad oppleve det i år, fordi de ikke lenger er i en annen klasse enn enkelte andre lag.

Ja, VIF ender (nesten) alltid i motsatt ende enn de blir tippet. Samme med Brann. Så sånn sett kan det se stygt ut.

Får håpe både Brann (som jeg egentlig ikke har noe til overs for - men det er viktig å ha dem med) og VIF takler "favoritt"stemplene de vil få.

Skrevet

Tror faktisk LSK kan blande seg inn i toppstriden og.

Om trener Rosler greier å få spillerstallen der til å holde tilnærmet samme innsatsnivå som mannen selv hadde som spiller, kan det bli mange bomber på Åråsen utover sesongen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror faktisk LSK kan blande seg inn i toppstriden og.

Om trener Rosler greier å få spillerstallen der til å holde tilnærmet samme innsatsnivå som mannen selv hadde som spiller, kan det bli mange bomber på Åråsen utover sesongen.

LSK blir alltid spådd i toppen, så de har jeg mistet litt trua på.

Men det er litt tidlig ennå. I hvert fall for meg. Jeg har vært i hockeymodus helt til det var slutt på søndag, så jeg har ikke fått sjekket ut spillerstaller eller noe.

Jenta over får spørre igjen om noen uker når fotballformen begynner å innfinne seg for alvor. :)

Skrevet

Men det er litt tidlig ennå. I hvert fall for meg. Jeg har vært i hockeymodus helt til det var slutt på søndag, så jeg har ikke fått sjekket ut spillerstaller eller noe.

Jenta over får spørre igjen om noen uker når fotballformen begynner å innfinne seg for alvor. :)

Har ikke hatt særlig tiltro til LSK før i år for min del.

Et annet lag man ikke må glemme, er Ham kam. Spesielt om de har fått forsterket laget sitt.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Brann blir da "alltid" spådd i toppen, de óg. De slår til en gang iblant, akkurat som LSK.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...