Gå til innhold

Mest sexy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg greier ikke å komme inn på side2 sidene til nettavisen... siden er bare blank. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? (bruker internet explorer - mac)

Skrevet

Ingen slår Angelina Jolie. Hun har dette dyrisk/mystiske/småfrekke i blikket, som er så sexy. I tillegg ser hun faen så bra ut.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ingen slår Angelina Jolie. Hun har dette dyrisk/mystiske/småfrekke i blikket, som er så sexy. I tillegg ser hun faen så bra ut.

Må si meg enig der :)

Gjest Vanity
Skrevet

Ja, helt enig!!

Angelina er drømmedama mi! Og om jeg får en datter, skal jeg kalle henne opp etter Angelina.

Hun har ALT! Utseendet, en helt utrolig personlighet og medmenneskelighet! Sjelden man finner alt i ett!

Skrevet

Men leppene hennes er så _skrukkete_!

Skrevet

Men leppene hennes er så _skrukkete_!

Det har jeg aldri lagt merke til. Det tror jeg ikke mannfolka gjør heller.

De er ikke så opptatt av å finne fem feil som kvinner ofte er. Det er helheten, personen og utrålingen som teller.

Skrevet

he he... jeg er IKKE enig! Har aldri skjønt hva som er så spes med henne. De leppene er da bare fullstendig "over the top"! ;-)

Skrevet

he he... jeg er IKKE enig! Har aldri skjønt hva som er så spes med henne. De leppene er da bare fullstendig "over the top"! ;-)

Hvem synes du er mest sexy, da?

Mary Poppins
Skrevet

Ja heeelt enig, hun er helt sinnsyk pen, og pokker så tøff!!

Skrevet

Ja heeelt enig, hun er helt sinnsyk pen, og pokker så tøff!!

Visst er hun tøff. Hun har ganske enkelt noe som ingen andre har.

Morsan er nok bare misunnelig.

Hørte du den, morsan?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Og Herborg Kråkevik vs Jordan..

Jadda!

Hehe..Det blir litt av en match!! :D

Skrevet

Hvem synes du er mest sexy, da?

Tja, si det. Nå kjenner jeg ikke til alle dem som står på listen, men jeg synes bl.a. at Heather Graham er utrolig nydelig (så du henne i filmen "from Hell"?).

Zeta-Jones er også vakker.

Og noen som ihvertfall _var_ vakre, men som jeg ikke er helt oppdtaert på nå, er Vendela Kirsebom og Linda Evangelista.

Skrevet

Hehe..Det blir litt av en match!! :D

Erna solberg var også på lista! ;-)

Litt skuffende at ikk Valgerd fant veien dit! *S*

Skrevet

Visst er hun tøff. Hun har ganske enkelt noe som ingen andre har.

Morsan er nok bare misunnelig.

Hørte du den, morsan?

*blæh*

Nå må jeg riktignok innrønmme at jeg aldri har sett henne på film, og det var først da jeg så Marilyn Monroe på film etter at jeg ble voksen at jeg til fulle skjønte hennes sex-appeal!

Men på bilder synes jeg Angelina ser veldig kunstig ut - som en karikert figur nesten.

Skrevet

Tja, si det. Nå kjenner jeg ikke til alle dem som står på listen, men jeg synes bl.a. at Heather Graham er utrolig nydelig (så du henne i filmen "from Hell"?).

Zeta-Jones er også vakker.

Og noen som ihvertfall _var_ vakre, men som jeg ikke er helt oppdtaert på nå, er Vendela Kirsebom og Linda Evangelista.

Vakker og sexy er ikke 100% sammenfallende. Det er ikke nok å være vakker for å være sexy, for å si det sånn.

Og det er ikke alltid det er de vakreste som er mest sexy.

Men sånt er kanskje lettere å se for oss mannfolka.

(Jeg skifter kjønn etter kl. 19.00)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Erna solberg var også på lista! ;-)

Litt skuffende at ikk Valgerd fant veien dit! *S*

Erna også??!! Oi, det så jeg ikke før du sa det!

Valgjerd er jo bare DET fruktfatet da. Det må være en feil at hun ikke er med ;)

Skrevet

Vakker og sexy er ikke 100% sammenfallende. Det er ikke nok å være vakker for å være sexy, for å si det sånn.

Og det er ikke alltid det er de vakreste som er mest sexy.

Men sånt er kanskje lettere å se for oss mannfolka.

(Jeg skifter kjønn etter kl. 19.00)

*s*

Men _jeg_ synes at nevnte damer er vakre OG sexy! ;-))

PS: Bare du ikke kaller deg Bobbitt etter kjønnskiftet, så er det greit for meg! :-)

Gjest malun
Skrevet

Helt enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...