Gå til innhold

Mest sexy

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Ingen slår Angelina Jolie. Hun har dette dyrisk/mystiske/småfrekke i blikket, som er så sexy. I tillegg ser hun faen så bra ut.

Tror det bare er MEG på HELE koden som syntes Angelina Jolie er oppskrytt... HUN og Jennifer Aniston er oppskrytt! Ane Dahl Torp er knall sexy (i mine øyne).

serendipity
Skrevet

*blæh*

Nå må jeg riktignok innrønmme at jeg aldri har sett henne på film, og det var først da jeg så Marilyn Monroe på film etter at jeg ble voksen at jeg til fulle skjønte hennes sex-appeal!

Men på bilder synes jeg Angelina ser veldig kunstig ut - som en karikert figur nesten.

Takker og bukker. Endelig noen som også syntes frk. Jolie er oppskrytt!!!

serendipity
Skrevet

he he... jeg er IKKE enig! Har aldri skjønt hva som er så spes med henne. De leppene er da bare fullstendig "over the top"! ;-)

*klapper* Hun er jo svært pen. Men liksom ikke SÅÅÅÅ flott...

Skrevet

Takker og bukker. Endelig noen som også syntes frk. Jolie er oppskrytt!!!

*S*

serendipity
Skrevet

Vakker og sexy er ikke 100% sammenfallende. Det er ikke nok å være vakker for å være sexy, for å si det sånn.

Og det er ikke alltid det er de vakreste som er mest sexy.

Men sånt er kanskje lettere å se for oss mannfolka.

(Jeg skifter kjønn etter kl. 19.00)

Ane Dahl Torp er sexy!

Zeta Jones er pen!

Alicia Silverstone er søt!

Skrevet

Tror det bare er MEG på HELE koden som syntes Angelina Jolie er oppskrytt... HUN og Jennifer Aniston er oppskrytt! Ane Dahl Torp er knall sexy (i mine øyne).

Signerer.

A Jolie og Jennifer Aniston ...isj.

Cameron Diaz derimot... :)

serendipity
Skrevet

Signerer.

Cameron er søt.. Men hun har liksom så stor og bred munn. Men nå flisespikker jeg selvfølgelig her. Alle disse nevnte damene er jo svært pene. MEN jeg syntes A. Jolie er litt for oppskrytt..

Skrevet

Signerer.

Cameron Diaz er mer søt enn sexy, synes jeg. Angelina derimot, hun har "det":-)

Skrevet

Cameron Diaz er mer søt enn sexy, synes jeg. Angelina derimot, hun har "det":-)

Jo, det har du kanskje rett i, men så er det slik at de typisk "sexy", som utstråler frekk seksualitet - de synes jeg ikke er sexy.

Søte damer, derimot, de vil jeg betegne som sexy :)

Nå er det tilfeldigvis ei dame som er en tro kopi av Diaz her i byen og om det ikke var for at hun har dame skulle jeg gledelig kidnappet henne ;)

Skrevet

Cameron er søt.. Men hun har liksom så stor og bred munn. Men nå flisespikker jeg selvfølgelig her. Alle disse nevnte damene er jo svært pene. MEN jeg syntes A. Jolie er litt for oppskrytt..

:)

Skrevet

Jo, det har du kanskje rett i, men så er det slik at de typisk "sexy", som utstråler frekk seksualitet - de synes jeg ikke er sexy.

Søte damer, derimot, de vil jeg betegne som sexy :)

Nå er det tilfeldigvis ei dame som er en tro kopi av Diaz her i byen og om det ikke var for at hun har dame skulle jeg gledelig kidnappet henne ;)

Ok, da er jeg med. Jeg kjenner flere som tenner veldig på søte damer. En venn beskrev det omtrent slik: en søt jente med sexy klær er mye mer pirrende enn en sexy dame med sexy klær. Det er kontrasten mellom det søte og det sexy som skaper spenningen. Han har en slags hore/madonna-greie;-)

Du får stå klar i kulissene og håpe det skjærer seg mellom den søte og kjæresten:-)

Skrevet

Ok, da er jeg med. Jeg kjenner flere som tenner veldig på søte damer. En venn beskrev det omtrent slik: en søt jente med sexy klær er mye mer pirrende enn en sexy dame med sexy klær. Det er kontrasten mellom det søte og det sexy som skaper spenningen. Han har en slags hore/madonna-greie;-)

Du får stå klar i kulissene og håpe det skjærer seg mellom den søte og kjæresten:-)

En søt og moden kvinne i sloggi eller slitte, hvite (må vite) bomullstruser er også mer sexy enn en såkalt "sexy kvinne" ...i mine øyne :)

Skrevet

En søt og moden kvinne i sloggi eller slitte, hvite (må vite) bomullstruser er også mer sexy enn en såkalt "sexy kvinne" ...i mine øyne :)

Hehe, hver sin smak. Sloggi er ikke det jeg forbinder med sex...:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Ane Dahl Torp er knall sexy (i mine øyne)"

Ikke i mine øyne. Skjønner ikke hvordan folk ser at hun er sexy. Men hun virker veldig kul da. Det skal hun ha :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...