serendipity Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Ingen slår Angelina Jolie. Hun har dette dyrisk/mystiske/småfrekke i blikket, som er så sexy. I tillegg ser hun faen så bra ut. Tror det bare er MEG på HELE koden som syntes Angelina Jolie er oppskrytt... HUN og Jennifer Aniston er oppskrytt! Ane Dahl Torp er knall sexy (i mine øyne). 0 Siter
serendipity Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 *blæh* Nå må jeg riktignok innrønmme at jeg aldri har sett henne på film, og det var først da jeg så Marilyn Monroe på film etter at jeg ble voksen at jeg til fulle skjønte hennes sex-appeal! Men på bilder synes jeg Angelina ser veldig kunstig ut - som en karikert figur nesten. Takker og bukker. Endelig noen som også syntes frk. Jolie er oppskrytt!!! 0 Siter
serendipity Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 he he... jeg er IKKE enig! Har aldri skjønt hva som er så spes med henne. De leppene er da bare fullstendig "over the top"! ;-) *klapper* Hun er jo svært pen. Men liksom ikke SÅÅÅÅ flott... 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Takker og bukker. Endelig noen som også syntes frk. Jolie er oppskrytt!!! *S* 0 Siter
serendipity Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Vakker og sexy er ikke 100% sammenfallende. Det er ikke nok å være vakker for å være sexy, for å si det sånn. Og det er ikke alltid det er de vakreste som er mest sexy. Men sånt er kanskje lettere å se for oss mannfolka. (Jeg skifter kjønn etter kl. 19.00) Ane Dahl Torp er sexy! Zeta Jones er pen! Alicia Silverstone er søt! 0 Siter
damedame Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Tror det bare er MEG på HELE koden som syntes Angelina Jolie er oppskrytt... HUN og Jennifer Aniston er oppskrytt! Ane Dahl Torp er knall sexy (i mine øyne). Signerer. A Jolie og Jennifer Aniston ...isj. Cameron Diaz derimot... 0 Siter
serendipity Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Signerer. A Jolie og Jennifer Aniston ...isj. Cameron Diaz derimot... Cameron er søt.. Men hun har liksom så stor og bred munn. Men nå flisespikker jeg selvfølgelig her. Alle disse nevnte damene er jo svært pene. MEN jeg syntes A. Jolie er litt for oppskrytt.. 0 Siter
tonie Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Signerer. A Jolie og Jennifer Aniston ...isj. Cameron Diaz derimot... Cameron Diaz er mer søt enn sexy, synes jeg. Angelina derimot, hun har "det":-) 0 Siter
damedame Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Cameron Diaz er mer søt enn sexy, synes jeg. Angelina derimot, hun har "det":-) Jo, det har du kanskje rett i, men så er det slik at de typisk "sexy", som utstråler frekk seksualitet - de synes jeg ikke er sexy. Søte damer, derimot, de vil jeg betegne som sexy Nå er det tilfeldigvis ei dame som er en tro kopi av Diaz her i byen og om det ikke var for at hun har dame skulle jeg gledelig kidnappet henne 0 Siter
damedame Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Cameron er søt.. Men hun har liksom så stor og bred munn. Men nå flisespikker jeg selvfølgelig her. Alle disse nevnte damene er jo svært pene. MEN jeg syntes A. Jolie er litt for oppskrytt.. 0 Siter
tonie Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Jo, det har du kanskje rett i, men så er det slik at de typisk "sexy", som utstråler frekk seksualitet - de synes jeg ikke er sexy. Søte damer, derimot, de vil jeg betegne som sexy Nå er det tilfeldigvis ei dame som er en tro kopi av Diaz her i byen og om det ikke var for at hun har dame skulle jeg gledelig kidnappet henne Ok, da er jeg med. Jeg kjenner flere som tenner veldig på søte damer. En venn beskrev det omtrent slik: en søt jente med sexy klær er mye mer pirrende enn en sexy dame med sexy klær. Det er kontrasten mellom det søte og det sexy som skaper spenningen. Han har en slags hore/madonna-greie;-) Du får stå klar i kulissene og håpe det skjærer seg mellom den søte og kjæresten:-) 0 Siter
damedame Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Ok, da er jeg med. Jeg kjenner flere som tenner veldig på søte damer. En venn beskrev det omtrent slik: en søt jente med sexy klær er mye mer pirrende enn en sexy dame med sexy klær. Det er kontrasten mellom det søte og det sexy som skaper spenningen. Han har en slags hore/madonna-greie;-) Du får stå klar i kulissene og håpe det skjærer seg mellom den søte og kjæresten:-) En søt og moden kvinne i sloggi eller slitte, hvite (må vite) bomullstruser er også mer sexy enn en såkalt "sexy kvinne" ...i mine øyne 0 Siter
tonie Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 En søt og moden kvinne i sloggi eller slitte, hvite (må vite) bomullstruser er også mer sexy enn en såkalt "sexy kvinne" ...i mine øyne Hehe, hver sin smak. Sloggi er ikke det jeg forbinder med sex...:-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Tror det bare er MEG på HELE koden som syntes Angelina Jolie er oppskrytt... HUN og Jennifer Aniston er oppskrytt! Ane Dahl Torp er knall sexy (i mine øyne). "Ane Dahl Torp er knall sexy (i mine øyne)" Ikke i mine øyne. Skjønner ikke hvordan folk ser at hun er sexy. Men hun virker veldig kul da. Det skal hun ha 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.