Gå til innhold

Programtips: ScrubXP sletter alle spor

Anbefalte innlegg

Skrevet

På siste surferunde streifet jeg forbi noen sider som heter http://base16.sytes.net/index.php

Der fant jeg noen nyttige triks og tips, og bl.annet dette:

"Her er et fint og lite program for deg som har noe å skjule for mor, far eller kona. Også kjekt for de som er litt paranoide. Noe alle kan ha nytte av engang i blant. ScrubXP sletter alle spor i Internet Explorer, Word, Windows Media player, papirkurven og siste åpnende filer og dokumenter. Det er også en funksjon som heter Panic mode når du virkelig får panikk.

Jeg har ingen grunn til panikk, men her er linken til programmet:

http://www.bartdart.com/

og klikke på linken som heter ScrubXP

(programmet er gratis)

Når programmet er lastet ned, så får man en liten grønn runding med blå kant rundt nederst på skjermen. Dobbeltklikk på dette er øyeblikkelig rensk, og høyreklikk gir meny. Veldig enkelt.

Skrevet

Takk for link. Er jo flere programmer der som kan være nyttige.

Skrevet

Takk for link. Er jo flere programmer der som kan være nyttige.

Jeg har ikke sjekket noen av de andre programmene, men si gjerne ifra hvis du finner noe som er greit. Jeg synes det er fint å lese litt om hva andre synes om diverse programvare før jeg laster ned ting.

Den der ScrubXP var faktisk veldig grei. Sånn som f.eks. at mailadresser og diverse loginnavn på forskjellige sider, alltid ble stående igjen og rett i fleisen til evt.nestemann på maskinen.. det er ikke alltid noe gøy, selv om det ikke gjør noe. Nå forsvinner de av seg selv :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...