Inne Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Det står i oppskriften at det skal brukes usaltet meierismør, men jeg har bare vanlig tine meierismør...med salt... Har dette veldig mye å si? Det er en sjokolademousse-kake jeg holder på å lage... 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Skal det være salt i kaka ellers? Hvis det skal det, kan du kutte ned litt på den mengden. 0 Siter
Inne Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Skal det være salt i kaka ellers? Hvis det skal det, kan du kutte ned litt på den mengden. Nei det skal ikke det...derfor jeg ble veldig skeptisk, men det er veldig mye sukker i den, så jeg tenkte det ikke gjorde noe...tror jeg prøver jeg.. 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Nei det skal ikke det...derfor jeg ble veldig skeptisk, men det er veldig mye sukker i den, så jeg tenkte det ikke gjorde noe...tror jeg prøver jeg.. Du får bare prøve ja, jeg aner ikke hvordan kaka blir. Kom gjerne med tilbakemelding på hvordan den ble.) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Du kan smelte smøret da detter saltet til bunnen, ikke bruk bunnfallet. 0 Siter
Inne Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 Du får bare prøve ja, jeg aner ikke hvordan kaka blir. Kom gjerne med tilbakemelding på hvordan den ble.) Den ble kjempegod!!Kjempe, kjempe kjempegod! Tror jeg bruker salt-smør neste gang også jeg..hehe... Sjokolademousse, med yoghurtpanacotta i midten og brownie-aktig bunn....DEILIG!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.