Lillemus Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hvor mange filmer har dere på biblioteket? Her har de kanskje 30 stykker og halvparten er filmer som er uinteressante. De eneste filmene jeg har lånt har vært Kill Bill og Piken med perleøredobben. I skrivende stund 636 titler på dvd og 892 på vhs, da snakker vi om spillefilmer for voksne og jeg tør påstå at vi stort sett har kvalitetsfilmer. I tillegg en mangde barnefilmer og fagfilmer, en god del musikk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 I skrivende stund 636 titler på dvd og 892 på vhs, da snakker vi om spillefilmer for voksne og jeg tør påstå at vi stort sett har kvalitetsfilmer. I tillegg en mangde barnefilmer og fagfilmer, en god del musikk. Ja, det var noe annet enn her. Jeg har valget mellom å kjøpe filmer eller låne dem på biblioteketet så jeg skal sannelig snakke litt med dem om det neste gang jeg er der. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Ja, det var noe annet enn her. Jeg har valget mellom å kjøpe filmer eller låne dem på biblioteketet så jeg skal sannelig snakke litt med dem om det neste gang jeg er der. Altså, det er det vi har tilgjengelig i basen vår, alt er jo selvfølgelig ikke inne til enhver tid. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Altså, det er det vi har tilgjengelig i basen vår, alt er jo selvfølgelig ikke inne til enhver tid. Nei, men her er det atskillig mindre. Og de på biblioteket er veldig serviceminded så jeg kan sikkert tigge om noen flere filmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.