Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i filmen Hair?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange filmer har dere på biblioteket? Her har de kanskje 30 stykker og halvparten er filmer som er uinteressante. De eneste filmene jeg har lånt har vært Kill Bill og Piken med perleøredobben.

I skrivende stund 636 titler på dvd og 892 på vhs, da snakker vi om spillefilmer for voksne og jeg tør påstå at vi stort sett har kvalitetsfilmer.

I tillegg en mangde barnefilmer og fagfilmer, en god del musikk.

Skrevet

I skrivende stund 636 titler på dvd og 892 på vhs, da snakker vi om spillefilmer for voksne og jeg tør påstå at vi stort sett har kvalitetsfilmer.

I tillegg en mangde barnefilmer og fagfilmer, en god del musikk.

Ja, det var noe annet enn her.

Jeg har valget mellom å kjøpe filmer eller låne dem på biblioteketet så jeg skal sannelig snakke litt med dem om det neste gang jeg er der.

Skrevet

Ja, det var noe annet enn her.

Jeg har valget mellom å kjøpe filmer eller låne dem på biblioteketet så jeg skal sannelig snakke litt med dem om det neste gang jeg er der.

Altså, det er det vi har tilgjengelig i basen vår, alt er jo selvfølgelig ikke inne til enhver tid.

Skrevet

Altså, det er det vi har tilgjengelig i basen vår, alt er jo selvfølgelig ikke inne til enhver tid.

Nei, men her er det atskillig mindre. Og de på biblioteket er veldig serviceminded så jeg kan sikkert tigge om noen flere filmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...