Gjest skrekk&gru Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Fy f*** i H%&¤##* hvor ekkelt Fear Factor (TV3) var i går kveld, jeg satt med beina oppunder meg og hylte med ansiktet gjemt i hendene mens de syke, syyyke deltakerne faktisk forsynte seg godt av de kravlende huleedderkoppene på bordet foran seg. Stappet dem i munnen, tygde godt, og svelget. JÆKK!! Jeg har ikke araknofobi i det hele tatt, men dette var grimt. Disse edderkoppene er noe av det styggeste jeg har sett. Fortalte om det til ei venninne i dag, og skulle gjerne vist henne bilde av en slik edderkopp, men finner ikke noe ved søk på nettet. Kan noen hjelpe meg? På underteksten ble navnet oversatt til hule-edderkopp. De hadde en stor, flat kropp og tynne bein fulle av "pigger", og var kanskje 8-10 cm i diameter medregnet beina. Fikk forresten ikke vite hvem som vant bil etter å ha gomset i seg de lekre rettene... 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 http://coldbloodedpets.com/animals/whip.jpg På leting etter denne fikk jeg se mye vakkert gitt, blir sikkert en fin drøm på meg i natt;o) *grøsser* 0 Siter
Gjest skrekk&gru Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 http://coldbloodedpets.com/animals/whip.jpg På leting etter denne fikk jeg se mye vakkert gitt, blir sikkert en fin drøm på meg i natt;o) *grøsser* Oi, takk! Hvordan fant du fram til den? *får brekninger* 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 http://coldbloodedpets.com/animals/whip.jpg På leting etter denne fikk jeg se mye vakkert gitt, blir sikkert en fin drøm på meg i natt;o) *grøsser* å fy faen! *grøss* 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Oi, takk! Hvordan fant du fram til den? *får brekninger* Søkte på cave spider i google bildesøk. Her er flere bilder http://images.google.com/images?q=tailless+whipscorpions+&hl=no&btnG=Google-s%C3%B8k 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 å fy faen! *grøss* Du skulle sett dem da de kravlet oppå bordet du. Og når de spiste dem. Utrolig hva folk får seg til å gjøre. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 http://coldbloodedpets.com/animals/whip.jpg På leting etter denne fikk jeg se mye vakkert gitt, blir sikkert en fin drøm på meg i natt;o) *grøsser* Fyller bildet på den linken hele skjermen eller? Jeg er livredd for edderkopper, men får en umerkelig trang til å se på den linken... 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Fyller bildet på den linken hele skjermen eller? Jeg er livredd for edderkopper, men får en umerkelig trang til å se på den linken... Bildet er så svært at du bare får med tuppen av et par bein og et følehår, du må scrolle for å se hele. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Du skulle sett dem da de kravlet oppå bordet du. Og når de spiste dem. Utrolig hva folk får seg til å gjøre. Spiste de sånne? Levende? *Spykvalm* De lignet jo ikke på edderkopper da. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Bildet er så svært at du bare får med tuppen av et par bein og et følehår, du må scrolle for å se hele. Uæh... Vet ikke om jeg tør!! *kvinne seg opp* 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Fyller bildet på den linken hele skjermen eller? Jeg er livredd for edderkopper, men får en umerkelig trang til å se på den linken... Jeg scroller ingenting, men det dekker ca halve skjermen. Kanskje jeg skal forstørre den og printe den ut som plakat til deg, så kan du sette den i glass og ramme og henge den over sofaen?;o) 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Spiste de sånne? Levende? *Spykvalm* De lignet jo ikke på edderkopper da. Spiste de levende ja. De kalles også for tailless whip scorpion, jeg synes de lignet mer på en skorpion. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Jeg scroller ingenting, men det dekker ca halve skjermen. Kanskje jeg skal forstørre den og printe den ut som plakat til deg, så kan du sette den i glass og ramme og henge den over sofaen?;o) Hehe, kanskje det ja:) Turte å titte, laga et pittelite vindu og åpna linken. *stolt* 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Spiste de levende ja. De kalles også for tailless whip scorpion, jeg synes de lignet mer på en skorpion. Yak. Aldri i livet. Er ikke sikker på om jeg hadde tort å ta på en engang. Neppe. 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hehe, kanskje det ja:) Turte å titte, laga et pittelite vindu og åpna linken. *stolt* Du kan tenke deg hvor mye fælt jeg fant før jeg kom frem til riktig sort du. Edderkopper er det værste jeg vet, kan nok si at jeg har araknofobi ja, men hva gjør man ikke for sin dolfamilie;o) 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Yak. Aldri i livet. Er ikke sikker på om jeg hadde tort å ta på en engang. Neppe. Jeg hadde ikke gått inn i samme rom heller jeg... 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Jeg hadde ikke gått inn i samme rom heller jeg... Med en sånn kanskje, men ikke en hel haug nei. Hadde holdt meg på utsiden sammen med deg jeg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Med en sånn kanskje, men ikke en hel haug nei. Hadde holdt meg på utsiden sammen med deg jeg. De hadde lov til å spise kun, hehe... 6 hver og de var 3 personer. Det blir 18! edderkopper det. 0 Siter
Gjest skrekk&gru Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Spiste de sånne? Levende? *Spykvalm* De lignet jo ikke på edderkopper da. Ja, de spiste dem!! Opptil 6 stk hver! Noe av det verste jeg har sett! Men se på, det måtte jeg.. såvidt mellom fingrene mens jeg bannet og svertet og skreik at de ikke skulle gjøre det... Til ingen nytte. En gal verden. =) 0 Siter
kvakker Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 I svarte huli helv... Jeg er glad jeg ikke fikk med meg den episoden.Tror jeg hadde fått fullstendig kuler. Jeg HATER beddyer.Grøss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.