Gå til innhold

Fear Factor i går, og huleedderkopper

Anbefalte innlegg

Gjest skrekk&gru
Skrevet

Fy f*** i H%&¤##* hvor ekkelt Fear Factor (TV3) var i går kveld, jeg satt med beina oppunder meg og hylte med ansiktet gjemt i hendene mens de syke, syyyke deltakerne faktisk forsynte seg godt av de kravlende huleedderkoppene på bordet foran seg. Stappet dem i munnen, tygde godt, og svelget. JÆKK!!

Jeg har ikke araknofobi i det hele tatt, men dette var grimt. Disse edderkoppene er noe av det styggeste jeg har sett. Fortalte om det til ei venninne i dag, og skulle gjerne vist henne bilde av en slik edderkopp, men finner ikke noe ved søk på nettet. Kan noen hjelpe meg? På underteksten ble navnet oversatt til hule-edderkopp. De hadde en stor, flat kropp og tynne bein fulle av "pigger", og var kanskje 8-10 cm i diameter medregnet beina.

Fikk forresten ikke vite hvem som vant bil etter å ha gomset i seg de lekre rettene...

Skrevet

å fy faen!

*grøss*

Du skulle sett dem da de kravlet oppå bordet du. Og når de spiste dem.

Utrolig hva folk får seg til å gjøre.

Gjest den ekte noor
Skrevet

http://coldbloodedpets.com/animals/whip.jpg

På leting etter denne fikk jeg se mye vakkert gitt, blir sikkert en fin drøm på meg i natt;o)

*grøsser*

Fyller bildet på den linken hele skjermen eller? Jeg er livredd for edderkopper, men får en umerkelig trang til å se på den linken...

Skrevet

Fyller bildet på den linken hele skjermen eller? Jeg er livredd for edderkopper, men får en umerkelig trang til å se på den linken...

Bildet er så svært at du bare får med tuppen av et par bein og et følehår, du må scrolle for å se hele.

Skrevet

Du skulle sett dem da de kravlet oppå bordet du. Og når de spiste dem.

Utrolig hva folk får seg til å gjøre.

Spiste de sånne? Levende? *Spykvalm* De lignet jo ikke på edderkopper da.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Bildet er så svært at du bare får med tuppen av et par bein og et følehår, du må scrolle for å se hele.

Uæh... Vet ikke om jeg tør!! *kvinne seg opp*

Skrevet

Jeg scroller ingenting, men det dekker ca halve skjermen.

Kanskje jeg skal forstørre den og printe den ut som plakat til deg, så kan du sette den i glass og ramme og henge den over sofaen?;o)

Skrevet

Spiste de levende ja.

De kalles også for tailless whip scorpion, jeg synes de lignet mer på en skorpion.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg scroller ingenting, men det dekker ca halve skjermen.

Kanskje jeg skal forstørre den og printe den ut som plakat til deg, så kan du sette den i glass og ramme og henge den over sofaen?;o)

Hehe, kanskje det ja:) Turte å titte, laga et pittelite vindu og åpna linken. *stolt*

Skrevet

Spiste de levende ja.

De kalles også for tailless whip scorpion, jeg synes de lignet mer på en skorpion.

Yak. Aldri i livet. Er ikke sikker på om jeg hadde tort å ta på en engang. Neppe.

Skrevet

Hehe, kanskje det ja:) Turte å titte, laga et pittelite vindu og åpna linken. *stolt*

Du kan tenke deg hvor mye fælt jeg fant før jeg kom frem til riktig sort du.

Edderkopper er det værste jeg vet, kan nok si at jeg har araknofobi ja, men hva gjør man ikke for sin dolfamilie;o)

Skrevet

Yak. Aldri i livet. Er ikke sikker på om jeg hadde tort å ta på en engang. Neppe.

Jeg hadde ikke gått inn i samme rom heller jeg...

Skrevet

Jeg hadde ikke gått inn i samme rom heller jeg...

Med en sånn kanskje, men ikke en hel haug nei. Hadde holdt meg på utsiden sammen med deg jeg.

Skrevet

Med en sånn kanskje, men ikke en hel haug nei. Hadde holdt meg på utsiden sammen med deg jeg.

De hadde lov til å spise kun, hehe... 6 hver og de var 3 personer. Det blir 18! edderkopper det.

Gjest skrekk&gru
Skrevet

Ja, de spiste dem!! Opptil 6 stk hver! Noe av det verste jeg har sett!

Men se på, det måtte jeg.. såvidt mellom fingrene mens jeg bannet og svertet og skreik at de ikke skulle gjøre det... Til ingen nytte. En gal verden. =)

Skrevet

I svarte huli helv...

Jeg er glad jeg ikke fikk med meg den episoden.Tror jeg hadde fått fullstendig kuler.

Jeg HATER beddyer.Grøss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...