Gå til innhold

Men det var da som !!!!.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra - David fra Moss gikk videre - MEN, datra mi utrbrøt - : "mamma, han Milde ligner på deg når du er sur!"

*KNØVLE*

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

20

• flisa

11

• Babette

6

• serendipity

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*ha ha* Snakker!!

Vedder på at hun sa det på pur F bare for å plage deg!

Skrevet

*ha ha* Snakker!!

Vedder på at hun sa det på pur F bare for å plage deg!

Hadde hun enda gjort det! - det kom så spontant, serru!

Skrevet

Hadde hun enda gjort det! - det kom så spontant, serru!

Men hun har jo sett Milde på TV før, så hun kan jo ha planlagt det, den lille j.... *he he*

Skrevet

Men hun har jo sett Milde på TV før, så hun kan jo ha planlagt det, den lille j.... *he he*

Det er sant - det blir inndragelse av godteriet på lørdag - mor skal ha det :)

Skrevet

*hehe* Tenker Mr Kahn fikk seg en rå latter!

Ikke akkurat en sjarmis han derre Milde-gubben, nei. Men nå har jo jeg sett et bilde av deg for noen år siden, å du er mer lik Ruby enn Milde i hvertfall :)

Skrevet

*hehe* Tenker Mr Kahn fikk seg en rå latter!

Ikke akkurat en sjarmis han derre Milde-gubben, nei. Men nå har jo jeg sett et bilde av deg for noen år siden, å du er mer lik Ruby enn Milde i hvertfall :)

Han var ikke i rommet _ - - han må nok se det her - jeg sier det IKKE - hehe

Skrevet

Er det Liza Minelli?? Ikke så lett å se.

Men jeg tenkte faktisk på henne da jeg valgte Ruby. Ruby er vel mer på håret tenker jeg...

Og nå kan du lure hvorfor jeg vet det *he he*

Jeg ligner mer på håret til Liza Minelli - - og vi har samme draget ved munnen - hehe. Du har vel sett et bilde du tror er meg da vel? :)

Skrevet

Jeg synes han har en slags paddeaktig sjarm. Men jeg tør nesten ikke å innrømme det.

Skrevet

Jeg ligner mer på håret til Liza Minelli - - og vi har samme draget ved munnen - hehe. Du har vel sett et bilde du tror er meg da vel? :)

Du hadde bilde av deg selv på hjemmeside her inne for kjempelengesidne! ;-)

Hadde nok ikke klart å kjenne deg igjen på gata, men husket at håret var noe ala Ruby/Liza! ;-)

Skrevet

Jeg synes han har en slags paddeaktig sjarm. Men jeg tør nesten ikke å innrømme det.

Du er nok bare misunnelig!

(der fikk du tilbake DEN! hæ hæ hæ)

Skrevet

Du hadde bilde av deg selv på hjemmeside her inne for kjempelengesidne! ;-)

Hadde nok ikke klart å kjenne deg igjen på gata, men husket at håret var noe ala Ruby/Liza! ;-)

*s* - - det var sikkert fake bilde :-) Jeg har sånn hår som alle andre i panikkalderen - kort med "pulehår" bak, farga kølsvart :)

Skrevet

*LOL*

Skrevet

*s* - - det var sikkert fake bilde :-) Jeg har sånn hår som alle andre i panikkalderen - kort med "pulehår" bak, farga kølsvart :)

Det så ut som hjemmebilder, men hva vet vel jeg! ;-)

Pulehår? Vil det si bustete, eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...