Gå til innhold

Men det var da som !!!!.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det så ut som hjemmebilder, men hva vet vel jeg! ;-)

Pulehår? Vil det si bustete, eller?

Ja, sånn stylet med fingrene:-)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

20

• flisa

11

• Babette

6

• serendipity

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, sånn stylet med fingrene:-)

Jeg har adskillig lengre hår der bak, og jeg kan LOVE deg at jeg ikke engang beveger meg ut til postkassa med "pulesveis"! ;-))

Skrevet

Du er nok bare misunnelig!

(der fikk du tilbake DEN! hæ hæ hæ)

Misunnelig på Milde eller flisa?

Skrevet

Misunnelig på Milde eller flisa?

Jeg mente Milde, men det kom jo litt feil ut! :-))

For du brukte den jo på meg da jeg sa at AJ ikke var så hot...

Ja ja, det begynner kanskje å bli litt sent for meg! ;-)

Skrevet

Jeg mente Milde, men det kom jo litt feil ut! :-))

For du brukte den jo på meg da jeg sa at AJ ikke var så hot...

Ja ja, det begynner kanskje å bli litt sent for meg! ;-)

Nå ler jeg så jeg rister.

Men jeg gikk jo så langt som det er mulig å komme i å antyde at Milde er hot. Noe sterkere enn paddeaktig sjarm klarer jeg ikke å prestere. Han har sin egen stil.

Skrevet

Nå ler jeg så jeg rister.

Men jeg gikk jo så langt som det er mulig å komme i å antyde at Milde er hot. Noe sterkere enn paddeaktig sjarm klarer jeg ikke å prestere. Han har sin egen stil.

Ja, og nettopp fordi du sa "hot" (eller nesten, da) og jeg sa "ikke hot" så ble det litt feil! ;-))

Men du skal få ha Milde for deg selv, gitt! ;-) Eventuelt at du må dele ham med Anne-Kat ellr noe.

Skrevet

Ja, og nettopp fordi du sa "hot" (eller nesten, da) og jeg sa "ikke hot" så ble det litt feil! ;-))

Men du skal få ha Milde for deg selv, gitt! ;-) Eventuelt at du må dele ham med Anne-Kat ellr noe.

Takk. Han er nå i alle fall mer mannfolk enn de andre to bak skranken.

Ole ser så puslete ut at han kan pustes overende, og den andre har sikkert like mye i skapet på badet som kona.

Skrevet

Takk. Han er nå i alle fall mer mannfolk enn de andre to bak skranken.

Ole ser så puslete ut at han kan pustes overende, og den andre har sikkert like mye i skapet på badet som kona.

Ole er så utrolig flakkende i blikket og stotrende i stemmen! Han har faktisk visse likhetstrekk med det tidligere klientellet på Plata! ;-)

Men David er jo ganske søt, ihvertfall i den settingen der!

Men i de blindes rike så er den enøyde konge.

Skrevet

Ole er så utrolig flakkende i blikket og stotrende i stemmen! Han har faktisk visse likhetstrekk med det tidligere klientellet på Plata! ;-)

Men David er jo ganske søt, ihvertfall i den settingen der!

Men i de blindes rike så er den enøyde konge.

Jo, han er søt. Men hvis en mann skal være søt og samtidig tiltrekkende i mine øyne må han være mere keitete-søt enn jåle-søt, for ikke å snakke om jente-søt.

Jeg skjønner at du har lyst på søte-David, så vær så god. Kan du ikke gi mannen en kam?

Skrevet

Jo, han er søt. Men hvis en mann skal være søt og samtidig tiltrekkende i mine øyne må han være mere keitete-søt enn jåle-søt, for ikke å snakke om jente-søt.

Jeg skjønner at du har lyst på søte-David, så vær så god. Kan du ikke gi mannen en kam?

he he, kan vel ikek akkurat skryte på meg at jeg har lyst på ham, selv om jeg synes han er penere enn de to andre mannlige dommerne (og de mannlige dommerne i foregående å...)

Skrevet

he he, kan vel ikek akkurat skryte på meg at jeg har lyst på ham, selv om jeg synes han er penere enn de to andre mannlige dommerne (og de mannlige dommerne i foregående å...)

Blant de foregående reserverer jeg Skjelettski. Bare så det er avklart.

Skrevet

Blant de foregående reserverer jeg Skjelettski. Bare så det er avklart.

Be my guest! ;-)

Skrevet

Jeg har adskillig lengre hår der bak, og jeg kan LOVE deg at jeg ikke engang beveger meg ut til postkassa med "pulesveis"! ;-))

Ingen sak å få knullesveis selv om man har langt hår! ;o)

Men det er leeenge siden sist gitt... *Sukk*

Skrevet

Ingen sak å få knullesveis selv om man har langt hår! ;o)

Men det er leeenge siden sist gitt... *Sukk*

Ingen sak - men viser meg ikke utenfor huset med den! *he he*

serendipity
Skrevet

Au da.. Trekk i ukelønna burde vært et minimum ;-)

serendipity
Skrevet

Pulesveis er jo svært hot i motebildet nå iallefall..

Skrevet

Pulesveis er jo svært hot i motebildet nå iallefall..

;-) Men ikke den _ekte_ pulesveisen, vel? *S*

Slik som fett-hår-moten: Var ikke in med ekte fett hår - det skulle vær nyvasket og deretter innsmurt med alskens remedier! ;-)

Gjest malun
Skrevet

Det er vel mer sannsynlig at hun må dele ham med Olsentvillingene eller lignende.

serendipity
Skrevet

;-) Men ikke den _ekte_ pulesveisen, vel? *S*

Slik som fett-hår-moten: Var ikke in med ekte fett hår - det skulle vær nyvasket og deretter innsmurt med alskens remedier! ;-)

Sant nok ;-) Jeg har sjelden "pulehår"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...