morsan Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Det er vel mer sannsynlig at hun må dele ham med Olsentvillingene eller lignende. *hæ hæ* Uff-a-meg. Men Anne-K har ihvertfall innrømmet å ha klint med ham tidligere, men aknskje en gang var nok? 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Sant nok ;-) Jeg har sjelden "pulehår"... Ja, den kan jo tolkes på mange måter.... 0 Siter
serendipity Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Ja, den kan jo tolkes på mange måter.... He he.. Det var DET som var meningen ;-).... 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 He he.. Det var DET som var meningen ;-).... *S* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 *hæ hæ* Uff-a-meg. Men Anne-K har ihvertfall innrømmet å ha klint med ham tidligere, men aknskje en gang var nok? Anne-Kat har gjort mye dumt i fylla, men å kline med padda Milde er jaggu nesten verre enn fyllekjøring. 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Anne-Kat har gjort mye dumt i fylla, men å kline med padda Milde er jaggu nesten verre enn fyllekjøring. Ja, guri... *he he* 0 Siter
serendipity Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 *S* Men ettersom vi jobber med barn nr. 2 er det iallefall ett alternativ som er utelukket ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.