Gå til innhold

tv2 hjelper deg - mp3-spillere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har de strax test av mp3-spillere på tv2. Det har vært flere tråder om det her inne de siste dagene.

Skrevet

Så store og dyre alle Mp3-spillerene de viste fram var! :-|

Skrevet

Det er jo et marked for mp3-spillere i den kategorien, og de kan jo ikke teste de mot enklere modeller med mindre lagringskapasitet da. Men det er vel kanskje andre tester på nettet av de rimeligere?

Jeg ønsker meg en Creative Zen Touch til bursdagen min... (har hintet til min kjære...)

Skrevet

Ja, de hadde bare testet den dyreste klassen.

De burde hatt en test av de små på 128-256 MB også, ikke bare disse med 20 giga.

Skrevet

Det er jo et marked for mp3-spillere i den kategorien, og de kan jo ikke teste de mot enklere modeller med mindre lagringskapasitet da. Men det er vel kanskje andre tester på nettet av de rimeligere?

Jeg ønsker meg en Creative Zen Touch til bursdagen min... (har hintet til min kjære...)

Jeg kjøpte jo en sånn liten billig en. Dessverre holdt den bare to uker.

Skrevet

De burde hatt en test av de små på 128-256 MB også, ikke bare disse med 20 giga.

128 MB-spillere tar jo bare 25 sanger sånn ca da. Det er ikke all verden... Jeg har en sånn, men bruker den minimalt... Den er vært mest brukt som USB-minnepinne... :-)

Skrevet

Testet de bare harddisk-baserte spillere? Det er jo direkte dustete. Det er jo mer interessant med flash-spillerene - selv om de har mindre lagringsplass, så tåler de en behandling som harddiskbaserte spillere ville blitt mos av.

".........................."

Skrevet

Testet de bare harddisk-baserte spillere? Det er jo direkte dustete. Det er jo mer interessant med flash-spillerene - selv om de har mindre lagringsplass, så tåler de en behandling som harddiskbaserte spillere ville blitt mos av.

".........................."

Jepp, bare de store, dyre harddiskbaserte.

Jeg syns de burde hatt 2 klasser. Skjønner jo at de ikke kan sammenligne en 20 giga ipod med en 128 mb creative.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...