Gå til innhold

Hjelp!

Gjest KariKruskakli

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Av erfaring kan jeg si at du sikkert er på samme sted ;o)

Jeg er redd for det ;o)

Ihvertfall her inne,hvis jeg fremdeles befinner meg på dol.

Skrevet

Jeg er redd for det ;o)

Ihvertfall her inne,hvis jeg fremdeles befinner meg på dol.

Tror vi må gjennomgå et 12-trinnsprogram for å klare å slutte her inne :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tror vi må gjennomgå et 12-trinnsprogram for å klare å slutte her inne :o)

Det ser sånn ut.

Om noen år har man kanskje begynt å arrangere avvenningskurs for gamle dolkjerringer.

Skrevet

Det ser sånn ut.

Om noen år har man kanskje begynt å arrangere avvenningskurs for gamle dolkjerringer.

LOL

Skrevet

He he, godt det ikke bare er her i heimen det er fisehumor.

:-)

Men altså, hun sier utrolig mye rart og morsomt - akkurat der det passer. Ikke i fine selskaper osv. men sånn internhumor og shower så det uler :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

:-)

Men altså, hun sier utrolig mye rart og morsomt - akkurat der det passer. Ikke i fine selskaper osv. men sånn internhumor og shower så det uler :-)

Det høres slik ut. Fiser tostemt hi hi.

Er det mora hun har det fra?

Hvor gammel er hun forresten?

Skrevet

Det ser sånn ut.

Jeg er stygt redd for at jeg må melde meg på.... :o)

Skrevet

Det høres slik ut. Fiser tostemt hi hi.

Er det mora hun har det fra?

Hvor gammel er hun forresten?

Hun er 11 :-) Ja det må være meg, eller min mor. Faren hennes eier ikke sans for humor, så det kan neppe være fra han.

Men stepappaen hennes som hun jo er mest sammen med, har noen tørre fine innslag - sånne som bare kommer og man holder på å ramle sammen :-)

Synge og danse er hun også veldig flink til. Nei, jeg hadde ikke sagt KUN fordi hun er min datter. Jeg er IKKE tonedøv :-)

Si meg, var det ikke du også, som hadde ei datter som var flink til å synge?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hun er 11 :-) Ja det må være meg, eller min mor. Faren hennes eier ikke sans for humor, så det kan neppe være fra han.

Men stepappaen hennes som hun jo er mest sammen med, har noen tørre fine innslag - sånne som bare kommer og man holder på å ramle sammen :-)

Synge og danse er hun også veldig flink til. Nei, jeg hadde ikke sagt KUN fordi hun er min datter. Jeg er IKKE tonedøv :-)

Si meg, var det ikke du også, som hadde ei datter som var flink til å synge?

Det er klart du ikke sier det bare fordi du er moren hennes.

Man hører da slikt. Jeg har 3 barn, men hun ene hørte jeg da det allerede fra hun var bittelita.

Det må være lov å skryte litt.

Skrevet

Det er klart du ikke sier det bare fordi du er moren hennes.

Man hører da slikt. Jeg har 3 barn, men hun ene hørte jeg da det allerede fra hun var bittelita.

Det må være lov å skryte litt.

"Man hører da slikt. Jeg har 3 barn, men hun ene hørte jeg da det allerede fra hun var bittelita. Det må være lov å skryte litt."

Helt enig med deg. Det må være lov å skryte litt :-) MEN det er ikke alle som tåler at noen skryter av seg eller sine. Da er man fort blærete, dog har det blitt adskillig bedre her inne ang. akkurat det, enn det var før :-)

Jeg (og helt sikkert du) koser oss med ungene, og er mektig stolt av dem. Det er ingen grunn til å skamme seg forde.

Hvor gammel er datteren din nå. Hun som kan synge?

Skrevet

hehe hvis det er noen trøst, hvilket det sikkert ikke er, men jeg kan nå prøve...Jeg ler meg i hjel av slik humor. Jeg er dog bare tyve, men er vel kanskje litt for gammel til det allikevel.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Man hører da slikt. Jeg har 3 barn, men hun ene hørte jeg da det allerede fra hun var bittelita. Det må være lov å skryte litt."

Helt enig med deg. Det må være lov å skryte litt :-) MEN det er ikke alle som tåler at noen skryter av seg eller sine. Da er man fort blærete, dog har det blitt adskillig bedre her inne ang. akkurat det, enn det var før :-)

Jeg (og helt sikkert du) koser oss med ungene, og er mektig stolt av dem. Det er ingen grunn til å skamme seg forde.

Hvor gammel er datteren din nå. Hun som kan synge?

Hun er 14 år.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du blir bedre med åra. Ta det helt med ro. Bare se på meg. Et godt eksempel på en som har blitt bedre med åra.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du blir bedre med åra. Ta det helt med ro. Bare se på meg. Et godt eksempel på en som har blitt bedre med åra.

Ja, men da har jeg jo ingenting å frykte;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...