Gjest KariKruskakli Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Av erfaring kan jeg si at du sikkert er på samme sted ;o) Jeg er redd for det ;o) Ihvertfall her inne,hvis jeg fremdeles befinner meg på dol. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Jeg er redd for det ;o) Ihvertfall her inne,hvis jeg fremdeles befinner meg på dol. Tror vi må gjennomgå et 12-trinnsprogram for å klare å slutte her inne ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Tror vi må gjennomgå et 12-trinnsprogram for å klare å slutte her inne ) Det ser sånn ut. Om noen år har man kanskje begynt å arrangere avvenningskurs for gamle dolkjerringer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Det ser sånn ut. Om noen år har man kanskje begynt å arrangere avvenningskurs for gamle dolkjerringer. LOL 0 Siter
Ade|ina Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 He he, godt det ikke bare er her i heimen det er fisehumor. :-) Men altså, hun sier utrolig mye rart og morsomt - akkurat der det passer. Ikke i fine selskaper osv. men sånn internhumor og shower så det uler :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 :-) Men altså, hun sier utrolig mye rart og morsomt - akkurat der det passer. Ikke i fine selskaper osv. men sånn internhumor og shower så det uler :-) Det høres slik ut. Fiser tostemt hi hi. Er det mora hun har det fra? Hvor gammel er hun forresten? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Det ser sånn ut. Om noen år har man kanskje begynt å arrangere avvenningskurs for gamle dolkjerringer. Jeg er stygt redd for at jeg må melde meg på.... ) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Det høres slik ut. Fiser tostemt hi hi. Er det mora hun har det fra? Hvor gammel er hun forresten? Hun er 11 :-) Ja det må være meg, eller min mor. Faren hennes eier ikke sans for humor, så det kan neppe være fra han. Men stepappaen hennes som hun jo er mest sammen med, har noen tørre fine innslag - sånne som bare kommer og man holder på å ramle sammen :-) Synge og danse er hun også veldig flink til. Nei, jeg hadde ikke sagt KUN fordi hun er min datter. Jeg er IKKE tonedøv :-) Si meg, var det ikke du også, som hadde ei datter som var flink til å synge? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hun er 11 :-) Ja det må være meg, eller min mor. Faren hennes eier ikke sans for humor, så det kan neppe være fra han. Men stepappaen hennes som hun jo er mest sammen med, har noen tørre fine innslag - sånne som bare kommer og man holder på å ramle sammen :-) Synge og danse er hun også veldig flink til. Nei, jeg hadde ikke sagt KUN fordi hun er min datter. Jeg er IKKE tonedøv :-) Si meg, var det ikke du også, som hadde ei datter som var flink til å synge? Det er klart du ikke sier det bare fordi du er moren hennes. Man hører da slikt. Jeg har 3 barn, men hun ene hørte jeg da det allerede fra hun var bittelita. Det må være lov å skryte litt. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Det er klart du ikke sier det bare fordi du er moren hennes. Man hører da slikt. Jeg har 3 barn, men hun ene hørte jeg da det allerede fra hun var bittelita. Det må være lov å skryte litt. "Man hører da slikt. Jeg har 3 barn, men hun ene hørte jeg da det allerede fra hun var bittelita. Det må være lov å skryte litt." Helt enig med deg. Det må være lov å skryte litt :-) MEN det er ikke alle som tåler at noen skryter av seg eller sine. Da er man fort blærete, dog har det blitt adskillig bedre her inne ang. akkurat det, enn det var før :-) Jeg (og helt sikkert du) koser oss med ungene, og er mektig stolt av dem. Det er ingen grunn til å skamme seg forde. Hvor gammel er datteren din nå. Hun som kan synge? 0 Siter
felle Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 hehe hvis det er noen trøst, hvilket det sikkert ikke er, men jeg kan nå prøve...Jeg ler meg i hjel av slik humor. Jeg er dog bare tyve, men er vel kanskje litt for gammel til det allikevel. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 "Man hører da slikt. Jeg har 3 barn, men hun ene hørte jeg da det allerede fra hun var bittelita. Det må være lov å skryte litt." Helt enig med deg. Det må være lov å skryte litt :-) MEN det er ikke alle som tåler at noen skryter av seg eller sine. Da er man fort blærete, dog har det blitt adskillig bedre her inne ang. akkurat det, enn det var før :-) Jeg (og helt sikkert du) koser oss med ungene, og er mektig stolt av dem. Det er ingen grunn til å skamme seg forde. Hvor gammel er datteren din nå. Hun som kan synge? Hun er 14 år. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Du blir bedre med åra. Ta det helt med ro. Bare se på meg. Et godt eksempel på en som har blitt bedre med åra. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Du blir bedre med åra. Ta det helt med ro. Bare se på meg. Et godt eksempel på en som har blitt bedre med åra. Ja, men da har jeg jo ingenting å frykte;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.