Gå til innhold

Jeg har gått ned 10 kilo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jamen da tror jeg Goliath er en hunk. Han virker mandig.

Det er jeg enig i. Heretter heter han Goliath the hunk.

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

28

• Babette

22

• Dorthe

18

• Ade|ina

12

Mest aktive i denne tråden

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Nei, gud han hjelpe. Jeg følger ikke med på BigBrother.

Du _aner ikke_ hva du går glipp av! Det er nesten for dumt til å være sant!

Skrevet

Nei, gud han hjelpe. Jeg følger ikke med på BigBrother.

Det er ingen hunk der heller, jo kanskje han siste som kom inn men han er bare 21 stakkar ;o)

Skrevet

hunk er en som er kjekk :)

Det er så mye nytt å sette seg inn i. Jeg blir heller ikke fortrolig med dette at folk oversetter fra amerikansk hele tida. Som dette uttrykket å ha følelser for. (Have feelings for).

Hva betyr det egentlig? Forelsket, interessert, glad i?

Og: Når det kommer til...(When it comes to). Det heter da "når det gjelder" på norsk?

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Hjelpes - skulle ikke forundre meg om han gjør en endring i nicket sitt..

Skrevet

Du _aner ikke_ hva du går glipp av! Det er nesten for dumt til å være sant!

Så du er enig i at BB er dumt?

Skrevet

Det er nok ikke der det ligger. Men jeg har fått med meg at du selv synes du er pen.

Jeg er som en toppmodell, men ikke pga peanøtter.

Jeg vet ikke "hvor det ligger" hos deg, men noe må det jo være hvis du ikke tåler såpass uten å måtte slenge med leppa?

Og hvor du har fått det fra at jeg synes jeg er pen, aner jeg ikke - men du kan kanskje "opplyse meg"?

Fornøyd med kroppen min er jeg, og jeg ser ikke helt hva som er galt i det?

Men du kan kanskje opplyse meg om det også, siden du tror du har et utseende som en fotomodell, og derfor sikkert har gjort deg en del erfaringer om det?

:-)

he-he....

Skrevet

Det er ingen hunk der heller, jo kanskje han siste som kom inn men han er bare 21 stakkar ;o)

Nei, jeg tenner nesten mer på Brita Møystad Sengesett enn på de sofaputene der.

Skrevet

Hjelpes - skulle ikke forundre meg om han gjør en endring i nicket sitt..

Det hadde jo vært litt moro da. Jeg er på et annet forum hvor det er en som kaller seg Hunker.

Skrevet

Nei, jeg tenner nesten mer på Brita Møystad Sengesett enn på de sofaputene der.

Nei, de gutta der er bare tuslete.

Skrevet

Jeg vet ikke "hvor det ligger" hos deg, men noe må det jo være hvis du ikke tåler såpass uten å måtte slenge med leppa?

Og hvor du har fått det fra at jeg synes jeg er pen, aner jeg ikke - men du kan kanskje "opplyse meg"?

Fornøyd med kroppen min er jeg, og jeg ser ikke helt hva som er galt i det?

Men du kan kanskje opplyse meg om det også, siden du tror du har et utseende som en fotomodell, og derfor sikkert har gjort deg en del erfaringer om det?

:-)

he-he....

Kan du ikke slenge på the hunk etter nicket ditt da ;o)

Skrevet

Nei, de gutta der er bare tuslete.

Uttales det hønk?

Skrevet

Jeg ser at valget av nick i sin tid, kan gi noen utilsiktede asosiasjoner....:-)

Men fakta er at den gang jeg valgte nick, så hadde jeg er stooor katt med navn Goliath - og valgte det som nick siden jeg har teflonhjerne når det gjelder navn/nick, og trengte noe jeg kunne huske lett.....

Men jeg står selvfølgelig ved alt jeg skriver her, selv om det kan se ut som om det faller noen tungt for hjertet...

ps: og jeg tenker selvfølgelig ikke på deg og Babette - som virker som et par særdeles reflekterte og fornuftige damer:-)

Skrevet

Det hadde jo vært litt moro da. Jeg er på et annet forum hvor det er en som kaller seg Hunker.

Det hadde ikke vært morsomt i det hele tatt!

Jeg sliter nok med uønsket oppmerksomhet i RL allerede, og ønsker ikke noe tilsvarende her....*glizer beskjedent*

Dog ser det ut til at noen sliter litt med humoren her...? Uansett hvor mange smiletegn jeg lager:-)

Mary Poppins
Skrevet

Det er så mye nytt å sette seg inn i. Jeg blir heller ikke fortrolig med dette at folk oversetter fra amerikansk hele tida. Som dette uttrykket å ha følelser for. (Have feelings for).

Hva betyr det egentlig? Forelsket, interessert, glad i?

Og: Når det kommer til...(When it comes to). Det heter da "når det gjelder" på norsk?

hehe enig, men jeg må nok si med skyldig i å være en av de som oversetter mye. Til mitt forsvar er jeg oppvokst i utlandet og kan bedre engelsk enn norsk, da blir det automatisk mye oversetting.

"Have feelings for" betyr vel at man ikke er forelsket enda, men er litt mer enn betatt..ja.. noe sånt tror jeg.

Men en ting jeg lurer på, nå som vi er inne på tema, hvordan oversetter man "that makes sense," det uttrykket bruker jeg mye, men må da si det på engelsk fordi jeg aner ikke hva tilsvarende blir på norsk?

Skrevet

Kan du ikke slenge på the hunk etter nicket ditt da ;o)

Som nevnt til deg ovenfor i tråden - jeg "orker ikke"....:-)

Skrevet

Jeg ser at valget av nick i sin tid, kan gi noen utilsiktede asosiasjoner....:-)

Men fakta er at den gang jeg valgte nick, så hadde jeg er stooor katt med navn Goliath - og valgte det som nick siden jeg har teflonhjerne når det gjelder navn/nick, og trengte noe jeg kunne huske lett.....

Men jeg står selvfølgelig ved alt jeg skriver her, selv om det kan se ut som om det faller noen tungt for hjertet...

ps: og jeg tenker selvfølgelig ikke på deg og Babette - som virker som et par særdeles reflekterte og fornuftige damer:-)

Jeg håper virkelig ikke at folk tror jeg kaller meg Dorthe pga Dorthe Skappel.

Jeg kalte meg det fordi det var et av kosenavnet til dattera mi og derfor lett å huske.

Skrevet

Det hadde ikke vært morsomt i det hele tatt!

Jeg sliter nok med uønsket oppmerksomhet i RL allerede, og ønsker ikke noe tilsvarende her....*glizer beskjedent*

Dog ser det ut til at noen sliter litt med humoren her...? Uansett hvor mange smiletegn jeg lager:-)

Det er fordi det er så få menn her og noen må jo oss single stakkare flørte med også.

Mary Poppins
Skrevet

Uttales det hønk?

Må norsk uttales det hønk ja, men ikke på engelsk..

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke at folk tror jeg kaller meg Dorthe pga Dorthe Skappel.

Jeg kalte meg det fordi det var et av kosenavnet til dattera mi og derfor lett å huske.

Samme gode grunn som meg mao:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...