Gå til innhold

Jeg har gått ned 10 kilo

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

Jeg leste i et intervju med Kathrine Sørland at hun er sjokoholiker. Så du er i godt selskap.

En ekte sjokoholiker spiser sjokolade i slike mengder at det er umulig å se (like tynn) ut som Kathrine Sørland.

Men man kan jo være tørrlagt da, det er mitt mål nå.

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

28

• Babette

22

• Dorthe

18

• Ade|ina

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så du mener jeg føler meg "truffet" og at du har rett?

he-he....jeg kommer ikke med noen innrømmelser uansett:-)

Men jeg kom til å tenke på en gammel vits når det gjelder dette.

Det var denne unge mannen som møtte en ny dame, og de gikk til sengs for første gang. Da hun fikk se utstyret hans, så brast hun ut i latter og sa: "hvem tror du at du kan tilfredsstille med den der?"

Han svarte med et skjevt smil: "meg selv....."

:-)

Hehe, ja det er nå ikke meg du skal fornøye - syntes bare det var litt artig :-)

Tåpelig og barnslig kanskje, men det har man da lov til å være. Jeg gir meg selv den retten ;)

Og skremmer deg kanskje bort i samme slengen (håper ikke det men)

Jeg er egentlig veldig snill og uskyldig - iallefall ovenfor andre enn mannen her :-)

Jeg lurer på om jeg er i ferd med å bli helt koko. I natt måtte jeg bare, og ja, trenger ikke å gå i detalj, men jeg nærmest voldtok han. Han likte det gitt :-) Uff nei, nå må jeg gi meg.

Skrevet

En ekte sjokoholiker spiser sjokolade i slike mengder at det er umulig å se (like tynn) ut som Kathrine Sørland.

Men man kan jo være tørrlagt da, det er mitt mål nå.

Jeg siterer:

- Hva er perfekt lykke for deg?

- En kosestund med kjæresten min, men hvis han ikke er i nærheten, er det min daglige dose med sjokolade. Jeg er sjokoholiker og driker mer sjokomelk til frokost enn de fleste unger.

Sitat slutt.

Skrevet

Hehe, er ikke de fleste det hver dag, da?

Hårsåre og nærtagende er nå en ting. Mange er også i overkant selvsentrerte og usikre.

F. eks. hvis du sier at du synes små pupper er pent, popper det opp en fornærmet sjel med D-cup: Enn jeg da? Er jeg stygg jeg da?

"F. eks. hvis du sier at du synes små pupper er pent, popper det opp en fornærmet sjel med D-cup: Enn jeg da? Er jeg stygg jeg da?"

Akkurat - det er ikke til å komme unna §:-)

Ok, vi sitter på et medisinsk forum, men det går vel an å se at folk liker forskjellige ting selv her. HÆ.

Jeg har feil farge på håret på hue.

Skrevet

"F. eks. hvis du sier at du synes små pupper er pent, popper det opp en fornærmet sjel med D-cup: Enn jeg da? Er jeg stygg jeg da?"

Akkurat - det er ikke til å komme unna §:-)

Ok, vi sitter på et medisinsk forum, men det går vel an å se at folk liker forskjellige ting selv her. HÆ.

Jeg har feil farge på håret på hue.

Ja, det er nå en ting, at folk liker ulike ting. Men jeg skjønner heller ikke logikken.

Hvis jeg sier at jeg synes det er pent med lyst hår og brune øyne, sier jeg da ikke implisitt at det er stygt med mørkt hår og grønne øyne?

At gordonsettere er flotte hunder utelukker da vel ikke at collier også er det?

Skrevet

Ja, det er nå en ting, at folk liker ulike ting. Men jeg skjønner heller ikke logikken.

Hvis jeg sier at jeg synes det er pent med lyst hår og brune øyne, sier jeg da ikke implisitt at det er stygt med mørkt hår og grønne øyne?

At gordonsettere er flotte hunder utelukker da vel ikke at collier også er det?

Alt det der er vi enige i, men jeg har feil farge i hue.

Skrevet

Alt det der er vi enige i, men jeg har feil farge i hue.

Hvordan feil? Er den grønn?

Skrevet

Hehe, ja det er nå ikke meg du skal fornøye - syntes bare det var litt artig :-)

Tåpelig og barnslig kanskje, men det har man da lov til å være. Jeg gir meg selv den retten ;)

Og skremmer deg kanskje bort i samme slengen (håper ikke det men)

Jeg er egentlig veldig snill og uskyldig - iallefall ovenfor andre enn mannen her :-)

Jeg lurer på om jeg er i ferd med å bli helt koko. I natt måtte jeg bare, og ja, trenger ikke å gå i detalj, men jeg nærmest voldtok han. Han likte det gitt :-) Uff nei, nå må jeg gi meg.

Skremmer meg bort gjør du nok ikke nei:-)

Og du trenger selvfølgelig ikke gå i detaljer, men har du lyst så bare kom med dem...

Personlig tåler jeg det meste:-)

Skrevet

Skremmer meg bort gjør du nok ikke nei:-)

Og du trenger selvfølgelig ikke gå i detaljer, men har du lyst så bare kom med dem...

Personlig tåler jeg det meste:-)

Jeg tenker at jeg gir meg nå :-)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg siterer:

- Hva er perfekt lykke for deg?

- En kosestund med kjæresten min, men hvis han ikke er i nærheten, er det min daglige dose med sjokolade. Jeg er sjokoholiker og driker mer sjokomelk til frokost enn de fleste unger.

Sitat slutt.

Skjokoholiker her og! Tror ikke det går en eneste dag uten at jeg spiser skjokolade. Hadde jeg ikke trent så pass mye hadde jeg vel trillet.

Skjoko er digg da så har ingen planer om å kutte ned på det hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...