Gå til innhold

Ferie i Bulgaria ?

Anbefalte innlegg

Gjest planlegger ferie
Skrevet

Hei

Har du vært på ferie i Bulgaria, og kan anbefale oss et OK sted ?

Vi har aldri vært der tidligere, men vurderer å dra ca. i begynnelsen av august ....

Har du noen gode tips til oss, 2 voksne + 1 barn på 5 år og 1 barn på 10 år ?

serendipity
Skrevet

Golden Sands er best med barn. Albena er også ok. Men jeg må vel innrømme at jeg ikke ble spesielt glad i Bulgaria. Tyrkia derimot...... (men nå kommer vel en lang regle fra noen her om tyrkiske myndigheters styreform)

Men Tyrkia er et nyyyydelig ferieland, med svært god mat. Det var igrunnd et "værste" i Bulgaria. Ikke mye GOD og spennende bulgarsk mat.

Gjest planlegger ferie
Skrevet

Golden Sands er best med barn. Albena er også ok. Men jeg må vel innrømme at jeg ikke ble spesielt glad i Bulgaria. Tyrkia derimot...... (men nå kommer vel en lang regle fra noen her om tyrkiske myndigheters styreform)

Men Tyrkia er et nyyyydelig ferieland, med svært god mat. Det var igrunnd et "værste" i Bulgaria. Ikke mye GOD og spennende bulgarsk mat.

:o) vi har vært i Tyrkia tidligere, var også kjempefornøyde (Kumkøy i Side).

Tror du vi vil bli skuffet hvis vi sammenligner .... ?

serendipity
Skrevet

:o) vi har vært i Tyrkia tidligere, var også kjempefornøyde (Kumkøy i Side).

Tror du vi vil bli skuffet hvis vi sammenligner .... ?

Mye har sikkert skjedd i Bulgaria siden jeg var der (10 år siden), men jeg likte ikke maten. Menneskene var lite "varme", og det var vellig mye tigging fra barn i de større byene, feks. Varna. MYE mer enn jeg har opplved i store byer i feks. Tyrkia.

Skrevet

Vi var på Sunny Beach og hadde bestilt 14 dager. Etter en uke ville vi hjem. Maten var pyton og standarden på toaletter o.l var dårlig.

Var i Tyrkia i fjor, mye bedre der. Anbefaler ikke Bulgaria.

serendipity
Skrevet

Vi var på Sunny Beach og hadde bestilt 14 dager. Etter en uke ville vi hjem. Maten var pyton og standarden på toaletter o.l var dårlig.

Var i Tyrkia i fjor, mye bedre der. Anbefaler ikke Bulgaria.

Enig. Pommes Frites var det eneste spiselige, Og til nød Spaheggi Bolgonese. Bulgarsk yoghurt er også ganske god. Men 14 dager med dette er kjedelig. Sammenlignet med det nyyyydelige tyrkiske kjøkkenet.... Nam...

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Jeg ville lagt til noen lapper, reist til et bedre ferieland, med god mat og drikke. Bulgaria, Romania og Tyrkia kommer dårlig ut i forhold til matforgiftninger i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...