Gjest kroppogsjel Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hvordan gikk det? Hvilken vant? Og hvilken tapte? Har prøvd å finne på tv2.no, men finner ikke. 0 Siter
serendipity Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Minns å huske fra en test før at Toro Brownies fikk seks! Og det fortjener den faktisk ;-) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Minns å huske fra en test før at Toro Brownies fikk seks! Og det fortjener den faktisk ;-) Men i denne fikk den to... SYnes den er knall jeh:) 0 Siter
serendipity Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Men i denne fikk den to... SYnes den er knall jeh:) Oj... fikk ikke sett jeg.. To?? Den er jo nesten like god som hjemmebakt.. Hvilken vant? Mølleren muffins, ha ha...Den smaker KUN sukker og egg. 0 Siter
serendipity Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Var Freia muffins som vant:) Ok, Freia da. DE SMAKER jo sukekr og egg. Vedder på at det var unger som testet ;-) 0 Siter
laban Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Ok, Freia da. DE SMAKER jo sukekr og egg. Vedder på at det var unger som testet ;-) Det var det. Og det ble kommentert at særlig glasuren var god... Selv synes jeg ikke det er så veldig seriøst å sammenlikne muffins, brownies og gulrotkake. 0 Siter
serendipity Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Det var det. Og det ble kommentert at særlig glasuren var god... Selv synes jeg ikke det er så veldig seriøst å sammenlikne muffins, brownies og gulrotkake. He he.. det ante meg. De smaker jo kun sukker av sånne ferdige muffins pakker. Brownisen til Toro er jo knallgod!! 0 Siter
Gjest true_love Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Det var det. Og det ble kommentert at særlig glasuren var god... Selv synes jeg ikke det er så veldig seriøst å sammenlikne muffins, brownies og gulrotkake. Helt enig, det blir jo helt feil. Nesten det samme som å sammenligne hamburger med pølser sant. Noen liker jo muffins og andre gulerotkake, hvis de først skal sammenligne noe så må det jo være de samme type produktene på en måte. Og kun 3 stk, det finnes jo en hel haug med kakemix. 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 He he.. det ante meg. De smaker jo kun sukker av sånne ferdige muffins pakker. Brownisen til Toro er jo knallgod!! Men hvis det var barn som testet den så skjønner jeg jo at den ikke fikk toppscore. Mange barn synes nok at den er for "kraftig" i smaken. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Egentlig spiller det ingen rolle hvilken som vinner, for alle har forskjellig smak likevel. Skal man sammelikne sånne ting må det være på hvordan den lages, hva den koster, og tid f.eks - ikke smak... Uansett; mine favoritter er Toro muffins, cookies og brownies, og Freia sjokoladekake 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Det var en idiotisk test, ikke noe vits i å se resultatet. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Det var bare tre produkter med, ikke min favoritt som er Møllerens muffinsmiks :-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Minns å huske fra en test før at Toro Brownies fikk seks! Og det fortjener den faktisk ;-) Mmmm, ja, den er nydelig!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Minns å huske fra en test før at Toro Brownies fikk seks! Og det fortjener den faktisk ;-) Ja den er kjempe god, den lagde jeg faktisk senest i forrigår, nam! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.