Gå til innhold

kakemikstest

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Hvordan gikk det? Hvilken vant? Og hvilken tapte? Har prøvd å finne på tv2.no, men finner ikke.

serendipity
Skrevet

Minns å huske fra en test før at Toro Brownies fikk seks! Og det fortjener den faktisk ;-)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Minns å huske fra en test før at Toro Brownies fikk seks! Og det fortjener den faktisk ;-)

Men i denne fikk den to... SYnes den er knall jeh:)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Var Freia muffins som vant:)

serendipity
Skrevet

Men i denne fikk den to... SYnes den er knall jeh:)

Oj... fikk ikke sett jeg.. To?? Den er jo nesten like god som hjemmebakt.. Hvilken vant? Mølleren muffins, ha ha...Den smaker KUN sukker og egg.

serendipity
Skrevet

Var Freia muffins som vant:)

Ok, Freia da. DE SMAKER jo sukekr og egg. Vedder på at det var unger som testet ;-)

Skrevet

Ok, Freia da. DE SMAKER jo sukekr og egg. Vedder på at det var unger som testet ;-)

Det var det. Og det ble kommentert at særlig glasuren var god...

Selv synes jeg ikke det er så veldig seriøst å sammenlikne muffins, brownies og gulrotkake.

serendipity
Skrevet

Selv synes jeg ikke det er så veldig seriøst å sammenlikne muffins, brownies og gulrotkake.

He he.. det ante meg. De smaker jo kun sukker av sånne ferdige muffins pakker. Brownisen til Toro er jo knallgod!!

Gjest true_love
Skrevet

Helt enig, det blir jo helt feil. Nesten det samme som å sammenligne hamburger med pølser sant. Noen liker jo muffins og andre gulerotkake, hvis de først skal sammenligne noe så må det jo være de samme type produktene på en måte. Og kun 3 stk, det finnes jo en hel haug med kakemix.

Skrevet

He he.. det ante meg. De smaker jo kun sukker av sånne ferdige muffins pakker. Brownisen til Toro er jo knallgod!!

Men hvis det var barn som testet den så skjønner jeg jo at den ikke fikk toppscore.

Mange barn synes nok at den er for "kraftig" i smaken.

Gjest Persille
Skrevet

Egentlig spiller det ingen rolle hvilken som vinner, for alle har forskjellig smak likevel.

Skal man sammelikne sånne ting må det være på hvordan den lages, hva den koster, og tid f.eks - ikke smak...

Uansett; mine favoritter er Toro muffins, cookies og brownies, og Freia sjokoladekake :)

Skrevet

Det var en idiotisk test, ikke noe vits i å se resultatet.

Gjest gomle
Skrevet

Det var bare tre produkter med, ikke min favoritt som er Møllerens muffinsmiks :-)

Gjest gomle
Skrevet

Mmmm, ja, den er nydelig!!

Mary Poppins
Skrevet

Ja den er kjempe god, den lagde jeg faktisk senest i forrigår, nam! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...