Gå til innhold

Pc restarter midt i spill.

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

noen som vet hva som er galt når pc restarter seg selv midt i sims spilling?

Trenger hjelp fort ellers blir guttungen fly forb.. når han kommer fra skolen.

Skrevet

Det er ikke systemtemperaturen som blir for høy, da, og at maskinen automatisk restarter? Har en sånn fuksjon vha. programvare til hovedkortet mitt, og det har vært et par tilfeller der jeg har lurt hardt på hva i all verden som skjer.

"............................"

Gjest midia
Skrevet

Det er ikke systemtemperaturen som blir for høy, da, og at maskinen automatisk restarter? Har en sånn fuksjon vha. programvare til hovedkortet mitt, og det har vært et par tilfeller der jeg har lurt hardt på hva i all verden som skjer.

"............................"

Kan ikke så mye teknisk om data så jeg vet ikke.

Oppdaterte skjermkort å spillet fungerte fint i 2 timer, men så plutselig kom det opp beskjed om at spillet ikke var riktig installert og at spillet måtte avslutte.

Skjønner ingenting jeg.

Skrevet

Kan ikke så mye teknisk om data så jeg vet ikke.

Oppdaterte skjermkort å spillet fungerte fint i 2 timer, men så plutselig kom det opp beskjed om at spillet ikke var riktig installert og at spillet måtte avslutte.

Skjønner ingenting jeg.

Ok, da har du et "nytt" problem. Men siden det kommer i situasjon er det nærliggende å tro at det kan være samme problemet.

Det er kanskje noe større hardware-guruer her enn meg som kan komme med matnyttige tips?

"............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...