ihlie Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 jeg har fått endel gamle kameraer, tenkte jeg skulle gi de til loppemarkede. det er alle salgs kameraer, jeg har ikke mulighet eller ork til å prøve alle, kan jeg gi de selv om jeg ikke vet om de virker. de ser fint behandla ut. her er og et kamera som ser gammelt ut, det er av merke Photax. noen som har hørt om dette merke? 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Du gir ikke bort gamle kameraer! De kan være klenodier som koster mange lapper hos antikvaren. Ta kontakt med en brukthandler som har greie på kamera,evt. forhør deg, og selg via annonse. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Du gir ikke bort gamle kameraer! De kan være klenodier som koster mange lapper hos antikvaren. Ta kontakt med en brukthandler som har greie på kamera,evt. forhør deg, og selg via annonse. LOL Hvor stor garasje har du? 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 LOL Hvor stor garasje har du? Hæ? Hva her var det du ikke forsto? 0 Siter
ihlie Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 Du gir ikke bort gamle kameraer! De kan være klenodier som koster mange lapper hos antikvaren. Ta kontakt med en brukthandler som har greie på kamera,evt. forhør deg, og selg via annonse. Det er kun et kamera som er muligens er gammelt. resten er ikke så gammele at det er verdi i dem. ikke helt på jorde ser du. men jeg kan ikke ta vare på en haug med kamraer heller. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Det er kun et kamera som er muligens er gammelt. resten er ikke så gammele at det er verdi i dem. ikke helt på jorde ser du. men jeg kan ikke ta vare på en haug med kamraer heller. Da synes jeg du kan kaste dem, om du ikke klarer å finne ut om de virker. Dumt å gi de til loppemarked. Ser for meg skuffa unger, om kameraene de betaler for, ikke virker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.