Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde støttekalkulatoren fra husbanken. Der skulle jeg taste inn hva vi tjente i 2003. Vi tjente lite i 2003 og har litt høyere inntekt i dag. Er det ikke hva vi tjener i dag som teller om vi får støtte eller ikke?

Skrevet

Neste termin går de over til 2004 ligningen. Jeg hadde mye mer penger i 2003 så jeg venter på det og håper jeg får utbetalt mer.

Men de bruker altså ligninga fra 2003 for alle.

Skrevet

Neste termin går de over til 2004 ligningen. Jeg hadde mye mer penger i 2003 så jeg venter på det og håper jeg får utbetalt mer.

Vi hadde lite penger i 2004 også. Men jeg tror ikke vi vil få hvis de går ut i fra at samboer nå tjener 20 000 brutto i måneden. Han har nettopp fått jobb.Jeg er student på jakt etter jobb, men akkurat nå er det trangt her.

Skrevet

Vi hadde lite penger i 2004 også. Men jeg tror ikke vi vil få hvis de går ut i fra at samboer nå tjener 20 000 brutto i måneden. Han har nettopp fått jobb.Jeg er student på jakt etter jobb, men akkurat nå er det trangt her.

La dem regne etter ligningen de har. Tror det står at dere skal få det som lønner seg for dere.

Skrevet

Neste termin regnes av 2004-ligningen. Dersom dere har en viss inntektsoppgang siden brukt ligning er dette meldepliktig.

http://www.husbanken.no/PORTALER/PUBLIKASJON.NSF/.vieInterEnkeltdokumentPrivat/12E8472C6D391B96C1256E530047E6AB?Open

Skrevet

Ikke 2003, frem til neste termin er det vel 2002? For de gikk jo 2 år tilbake før regelendringen som trådte i kraft etter nyttår?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...