Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det jeg som er sær som synes disse to er altfor mye på TV? Jeg synes ikke de er festlig i det hele tatt. De var OK som programledere for Idol, men nå har de gått ut på dato for lenge siden mener jeg.

Jeg er kanskje sær?

Gjest krepsa
Skrevet

Da er vi i allefall fler som er sære.

Har i grunnen fått nok av de for en stund. Har vært altfor mye i rampelyset nå.

Gjest cantatefeline
Skrevet

Jeg liker dem. De er bedre enn mange av de andre som driver på med humor på tv i dag.

Gjest kun serier
Skrevet

Men ser man på så mange tv2-programmer (bortsett fra de utenlandske seriene) da?

Jeg synes ikke tv2s egenproduksjoner er så bra, jeg.

Skrevet

Men ser man på så mange tv2-programmer (bortsett fra de utenlandske seriene) da?

Jeg synes ikke tv2s egenproduksjoner er så bra, jeg.

Nei man gjør ikke det. Hadde tenkt å se Spelemannsprisen men svitsjet da en av disse to hang og dinglet under taket.

Skrevet

Du virker sær, men i denne saken er jeg enig...

Skrevet

Nei man gjør ikke det. Hadde tenkt å se Spelemannsprisen men svitsjet da en av disse to hang og dinglet under taket.

Jeg så ikke selve showet, men så litt på Dorthe Skappel-programmet etterpå! *pjuk*

DET er en TV2-person som jeg får fnatt av. Og det hjalp ikke heller at TV2 fokuserte mest på kanalens egenskapte kjendiser, sånn som Hneriette Lien, Idol-Maria, Idoldommer Tone etc etc.

ÆSJ

Skrevet

Du virker sær, men i denne saken er jeg enig...

Bra, da er vi to særinger.

:-)

Skrevet

Jeg synes de er slitsomme, men alt er bedre enn Dorthe Skappel.

En ting er hennes utstuderte "se så deilig jeg er"-stil. Den er ille nok.

Men å stille med et manus som kun består av klisjeer og pjatt - ja, det tar kaka. Hun er verre enn det verste ukeblad. Bare pjatt.

Nå blir jeg OJ i torsdagklubben:

Så hvis du leser dette, Dorthe. Kunne du prøve å tone deg ned litt? Det er ikke nødvendig å dytte puppa i trynet på alle du møter.

Skrevet

Liker bare Harald - han andre er bare "sønn til far sin" for meg :)

Skrevet

Men å stille med et manus som kun består av klisjeer og pjatt - ja, det tar kaka. Hun er verre enn det verste ukeblad. Bare pjatt.

Så hvis du leser dette, Dorthe. Kunne du prøve å tone deg ned litt? Det er ikke nødvendig å dytte puppa i trynet på alle du møter.

Jeg er så hjertens enig! Dorthe Skappel har jeg fått nok av.

Skrevet

Jeg synes det går greit å se dem i deres eget talk show, som jo er skreddersydd for deres slentrende stil.

Men kan ikke si jeg synes denne stilen passer på andre typer show. Og da blir de jo lett "oppbrukt".

Det er jo et generelt problem ved TV2 at de hyper opp sine egne folk og sine egenskapte kjendiser så mye at de nærmest slår beina under seg selv.

Hva jeg mener om Dorthe Skappel har jeg uttrykkelig gitt uttrykk for i andre innlegg her! ;-)

Skrevet

Jeg er så hjertens enig! Dorthe Skappel har jeg fått nok av.

Ja, hun er bare "too much". Og det selveksponerende imaget hennes blir bare mer og mer outrert. Hun er talentløs og smakløs.

Skrevet

Ja, hun er bare "too much". Og det selveksponerende imaget hennes blir bare mer og mer outrert. Hun er talentløs og smakløs.

Ja, jeg har ikke så meget å tilføye til det! ;-)

Skrevet

Du er vel ikke sær fordi om du ikke liker tv - tryner tryner, vel:-)

Personlig digger jeg Thomas og Harald, spesielt Harald! Har sans for den stilen de har.

Derimot Dorte Skappel er jeg veldig lei. Selverklærte divaer er ikke noe sympatisk, synes jeg.

Skrevet

Synes de er morsomme jeg! Spesielt Harald - han er jo litt søt! :o)

Skrevet

Da er vi isåfall flere som er sære. Jeg har ikke noe imot dem, det er bare det at de er dønn kjedelige.

Å ja, oppbrukt :-)

Gjest tjohooo
Skrevet

ENIG!!

Mary Poppins
Skrevet

Nei du er jo ikke sær bare fordi du ikke synes de er morsomme. Men jeg synes de er ganske festlige og veldig gode programledere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...