Gjest jeg stumpa`n Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 http://www.nesteklikk.no/20050303/54465.html Endelig har de funnet ut hvem røykeren egentlig er. Å bli mistenkeliggjort for å være Frp`er må vel være god nok grunn til å stumpe røyken for godt? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hvis du ikke har oppdaget idiotien med å røyke uten å hefte det til nordlendinger og Frp, da må du jo nødvendigvis stemme SV? Drekker'u på tomt hue også? 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hvis du ikke har oppdaget idiotien med å røyke uten å hefte det til nordlendinger og Frp, da må du jo nødvendigvis stemme SV? Drekker'u på tomt hue også? Det er Venstrefolk fra Trøndelag som drekker! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 I går gikk jeg forbi noen røykende kvinner, og fy faen som de lukta. Det var kaldt i lufta og lukta gjorde seg nok gjeldene mer enn normalt, men likefullt stinket de. Det samme merker jeg når røykere setter seg ved siden av meg på toget. Jeg er glad jeg har sluttet. 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 I går gikk jeg forbi noen røykende kvinner, og fy faen som de lukta. Det var kaldt i lufta og lukta gjorde seg nok gjeldene mer enn normalt, men likefullt stinket de. Det samme merker jeg når røykere setter seg ved siden av meg på toget. Jeg er glad jeg har sluttet. Tror ikke røykerne skjønner at det lukter også etter at de har sluttet å røyke. Det er skikkelig ille å få en sidepassasjer som har nirøkt på holdeplassen før bussen kommer! *usjameg* Ikke fullt så ille er det å komme inn i en heis hvor det nylig har stått en røyker, på vei inn i bygget etter en røykepause utenfor, men det kjennes godt at en røyker har pustet der inne, ja. En kveld for ikke så lenge siden gikk jeg en tur på Aker Brygge, på vei til noen butikker. Da satt det noen røykere histen og pisten ute, med tykke jakker og pledd og varmeovner, med en iskald pils i den iskalde kvelden. Måtte smile litt for meg selv, for det så nokså stusselig ut! ;-) Hvor har det blitt av den gamle parolen om at røykerne er så festlige at ikke-røykerne helst vil menge seg med dem? *S* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Tror ikke røykerne skjønner at det lukter også etter at de har sluttet å røyke. Det er skikkelig ille å få en sidepassasjer som har nirøkt på holdeplassen før bussen kommer! *usjameg* Ikke fullt så ille er det å komme inn i en heis hvor det nylig har stått en røyker, på vei inn i bygget etter en røykepause utenfor, men det kjennes godt at en røyker har pustet der inne, ja. En kveld for ikke så lenge siden gikk jeg en tur på Aker Brygge, på vei til noen butikker. Da satt det noen røykere histen og pisten ute, med tykke jakker og pledd og varmeovner, med en iskald pils i den iskalde kvelden. Måtte smile litt for meg selv, for det så nokså stusselig ut! ;-) Hvor har det blitt av den gamle parolen om at røykerne er så festlige at ikke-røykerne helst vil menge seg med dem? *S* Ja, det lukter jævlig. Heller en snus! Lukter ikke, og posesnusen synes knapt, det smaker godt, og er langt sunnere. Jeg er veldig glad for at snusen falt så godt i smak. Uten den hadde jeg nok fortsatt tatt meg en røyk i ny og ne, for enkelte ganger må jeg bare ha noe. Ikke nødvendigvis røyk, men noe. Og røyken var ofte fristende. Jeg tok et par festrøyk på fredag, men de smakte ikke engang godt. 0 Siter
Gjest jeg stumpa`n Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hvis du ikke har oppdaget idiotien med å røyke uten å hefte det til nordlendinger og Frp, da må du jo nødvendigvis stemme SV? Drekker'u på tomt hue også? Ingen vil beskylde en humorløs fyr som deg å være nordlending i det minste. Det må da være en trøst? 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Ja, det lukter jævlig. Heller en snus! Lukter ikke, og posesnusen synes knapt, det smaker godt, og er langt sunnere. Jeg er veldig glad for at snusen falt så godt i smak. Uten den hadde jeg nok fortsatt tatt meg en røyk i ny og ne, for enkelte ganger må jeg bare ha noe. Ikke nødvendigvis røyk, men noe. Og røyken var ofte fristende. Jeg tok et par festrøyk på fredag, men de smakte ikke engang godt. Personlig er jeg ikke noe for snus heller jeg da. Jeg er fra landet, og bare de mest harry tampene brukte snus! ;-) Fikk meg litt av et sjokk da jeg begynte å studere i Oslo og så at selv velkledde menn med fine frisyrer brukte snus! *he he* Men forøvrig enig i at det er bedre for omgivelsene med snusere enn røykere. Min salige far sa det så enkelt - lenge før det ble på moten med røyerestriksjoner: "Folk sier at snuserne er grisete, men de holder i hvertfall svineriet sitt for seg sjøl, i motsetning til røykerne"! *smil* 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hvis du ikke har oppdaget idiotien med å røyke uten å hefte det til nordlendinger og Frp, da må du jo nødvendigvis stemme SV? Drekker'u på tomt hue også? Du virker så sur og gretten at man kan jammen lure på hva den blide og omgjengelige flisa ser i deg! ;-) Er det pengene eller er du svært dyktig i senga?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Personlig er jeg ikke noe for snus heller jeg da. Jeg er fra landet, og bare de mest harry tampene brukte snus! ;-) Fikk meg litt av et sjokk da jeg begynte å studere i Oslo og så at selv velkledde menn med fine frisyrer brukte snus! *he he* Men forøvrig enig i at det er bedre for omgivelsene med snusere enn røykere. Min salige far sa det så enkelt - lenge før det ble på moten med røyerestriksjoner: "Folk sier at snuserne er grisete, men de holder i hvertfall svineriet sitt for seg sjøl, i motsetning til røykerne"! *smil* Dessuten snuser jeg stort sett ikke blant folk. Tar meg en på jobb i ny og ne, og en... eh, nå. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Ingen vil beskylde en humorløs fyr som deg å være nordlending i det minste. Det må da være en trøst? Nei, det er minst en hederbevisning. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Du virker så sur og gretten at man kan jammen lure på hva den blide og omgjengelige flisa ser i deg! ;-) Er det pengene eller er du svært dyktig i senga?? Begge deler - and then some! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Det er Venstrefolk fra Trøndelag som drekker! Fortrinnsvis på mandager...champagne m/noggo attåt. 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Fortrinnsvis på mandager...champagne m/noggo attåt. *knegg* 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Du virker så sur og gretten at man kan jammen lure på hva den blide og omgjengelige flisa ser i deg! ;-) Er det pengene eller er du svært dyktig i senga?? Han bruker ikke smileys . . *sukk* :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.