Gå til innhold

Røykere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ikke har oppdaget idiotien med å røyke uten å hefte det til nordlendinger og Frp, da må du jo nødvendigvis stemme SV?

Drekker'u på tomt hue også?

Skrevet

Hvis du ikke har oppdaget idiotien med å røyke uten å hefte det til nordlendinger og Frp, da må du jo nødvendigvis stemme SV?

Det er Venstrefolk fra Trøndelag som drekker! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

I går gikk jeg forbi noen røykende kvinner, og fy faen som de lukta. Det var kaldt i lufta og lukta gjorde seg nok gjeldene mer enn normalt, men likefullt stinket de.

Det samme merker jeg når røykere setter seg ved siden av meg på toget.

Jeg er glad jeg har sluttet.

Skrevet

I går gikk jeg forbi noen røykende kvinner, og fy faen som de lukta. Det var kaldt i lufta og lukta gjorde seg nok gjeldene mer enn normalt, men likefullt stinket de.

Det samme merker jeg når røykere setter seg ved siden av meg på toget.

Jeg er glad jeg har sluttet.

Tror ikke røykerne skjønner at det lukter også etter at de har sluttet å røyke. Det er skikkelig ille å få en sidepassasjer som har nirøkt på holdeplassen før bussen kommer! *usjameg*

Ikke fullt så ille er det å komme inn i en heis hvor det nylig har stått en røyker, på vei inn i bygget etter en røykepause utenfor, men det kjennes godt at en røyker har pustet der inne, ja.

En kveld for ikke så lenge siden gikk jeg en tur på Aker Brygge, på vei til noen butikker. Da satt det noen røykere histen og pisten ute, med tykke jakker og pledd og varmeovner, med en iskald pils i den iskalde kvelden. Måtte smile litt for meg selv, for det så nokså stusselig ut! ;-) Hvor har det blitt av den gamle parolen om at røykerne er så festlige at ikke-røykerne helst vil menge seg med dem?

*S*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror ikke røykerne skjønner at det lukter også etter at de har sluttet å røyke. Det er skikkelig ille å få en sidepassasjer som har nirøkt på holdeplassen før bussen kommer! *usjameg*

Ikke fullt så ille er det å komme inn i en heis hvor det nylig har stått en røyker, på vei inn i bygget etter en røykepause utenfor, men det kjennes godt at en røyker har pustet der inne, ja.

En kveld for ikke så lenge siden gikk jeg en tur på Aker Brygge, på vei til noen butikker. Da satt det noen røykere histen og pisten ute, med tykke jakker og pledd og varmeovner, med en iskald pils i den iskalde kvelden. Måtte smile litt for meg selv, for det så nokså stusselig ut! ;-) Hvor har det blitt av den gamle parolen om at røykerne er så festlige at ikke-røykerne helst vil menge seg med dem?

*S*

Ja, det lukter jævlig.

Heller en snus! Lukter ikke, og posesnusen synes knapt, det smaker godt, og er langt sunnere.

Jeg er veldig glad for at snusen falt så godt i smak. Uten den hadde jeg nok fortsatt tatt meg en røyk i ny og ne, for enkelte ganger må jeg bare ha noe. Ikke nødvendigvis røyk, men noe. Og røyken var ofte fristende.

Jeg tok et par festrøyk på fredag, men de smakte ikke engang godt.

Gjest jeg stumpa`n
Skrevet

Ingen vil beskylde en humorløs fyr som deg å være nordlending i det minste. Det må da være en trøst?

Skrevet

Ja, det lukter jævlig.

Heller en snus! Lukter ikke, og posesnusen synes knapt, det smaker godt, og er langt sunnere.

Jeg er veldig glad for at snusen falt så godt i smak. Uten den hadde jeg nok fortsatt tatt meg en røyk i ny og ne, for enkelte ganger må jeg bare ha noe. Ikke nødvendigvis røyk, men noe. Og røyken var ofte fristende.

Jeg tok et par festrøyk på fredag, men de smakte ikke engang godt.

Personlig er jeg ikke noe for snus heller jeg da. Jeg er fra landet, og bare de mest harry tampene brukte snus! ;-) Fikk meg litt av et sjokk da jeg begynte å studere i Oslo og så at selv velkledde menn med fine frisyrer brukte snus! *he he*

Men forøvrig enig i at det er bedre for omgivelsene med snusere enn røykere.

Min salige far sa det så enkelt - lenge før det ble på moten med røyerestriksjoner: "Folk sier at snuserne er grisete, men de holder i hvertfall svineriet sitt for seg sjøl, i motsetning til røykerne"! *smil*

Skrevet

Du virker så sur og gretten at man kan jammen lure på hva den blide og omgjengelige flisa ser i deg! ;-)

Er det pengene eller er du svært dyktig i senga??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Personlig er jeg ikke noe for snus heller jeg da. Jeg er fra landet, og bare de mest harry tampene brukte snus! ;-) Fikk meg litt av et sjokk da jeg begynte å studere i Oslo og så at selv velkledde menn med fine frisyrer brukte snus! *he he*

Men forøvrig enig i at det er bedre for omgivelsene med snusere enn røykere.

Min salige far sa det så enkelt - lenge før det ble på moten med røyerestriksjoner: "Folk sier at snuserne er grisete, men de holder i hvertfall svineriet sitt for seg sjøl, i motsetning til røykerne"! *smil*

Dessuten snuser jeg stort sett ikke blant folk. Tar meg en på jobb i ny og ne, og en... eh, nå. :)

Skrevet

Ingen vil beskylde en humorløs fyr som deg å være nordlending i det minste. Det må da være en trøst?

Nei, det er minst en hederbevisning.

Skrevet

Du virker så sur og gretten at man kan jammen lure på hva den blide og omgjengelige flisa ser i deg! ;-)

Begge deler - and then some!

Skrevet

Det er Venstrefolk fra Trøndelag som drekker! :)

Fortrinnsvis på mandager...champagne m/noggo attåt.

Skrevet

Fortrinnsvis på mandager...champagne m/noggo attåt.

*knegg*

Skrevet

Han bruker ikke smileys . . *sukk* :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...