Gå til innhold

Niesa mi på seks år lurer på følgende....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kommer lillebroren hennes fra? (Han er 7 uker)

Og hvordan kom babyen min inn i magen min? Og hvordan kommer den ut?

Hmm.. vansklige spørsmpl fra en kvikk og veslevoksen skravlete 6-åring! ; )

Hva svarer man da?

På det første svarte jeg fra magen til NN... men de andre spørsmålene rodde jeg meg unna, men de kommer nok igjen, for den jentungen gir seg jammen ikke så lett. Gøy å høre hvordan dere forklarer det..

kanskje litt vel tidlig å fortelle om sæd og egg, og penis i vagina osv.??? Uff... ; )

Skrevet

De venter ikke et så avansert svar i den alderen.

Et frø fra pappa møter et frø fra mamma og det begynner å vokse inni mammas mage og så kommer babyen ut når den er stor nok.

Minstemann var mest opptatt av hvordan jeg visste at han var stor nok og ville ut :o)

Skrevet

Jeg har svart før: Når en mann og en dame er glad i hverandre, hender det at de koser med hverandre mens de sover (de sover jo ikke, men du skjønner poenget) og av og til når dette skjer, gir pappan et frø i magen til mamman og mamman får barn i magen sin. Barnet blir inni magen til mamman 9 måneder. Der er det kjempefint for det er akkurat som en ferie (for barnet) og siden kommer barnet ut av et hull mellom bena til mamman. Dette er mulig å gjøre for mamman, men ikke for pappan (for han har ikke samme hull mellom bena som mamman)

Skrevet

Jeg har svart før: Når en mann og en dame er glad i hverandre, hender det at de koser med hverandre mens de sover (de sover jo ikke, men du skjønner poenget) og av og til når dette skjer, gir pappan et frø i magen til mamman og mamman får barn i magen sin. Barnet blir inni magen til mamman 9 måneder. Der er det kjempefint for det er akkurat som en ferie (for barnet) og siden kommer barnet ut av et hull mellom bena til mamman. Dette er mulig å gjøre for mamman, men ikke for pappan (for han har ikke samme hull mellom bena som mamman)

"Hvordan kom frøet inni magen til mammen da?" Synes jeg hører den lille nysgjerrigpetra sier... : )

Hun spør og gravwer til huhn har fått skikkelig svar! Håper jeg slipper å svare på det.. hehe..

Skrevet

"Hvordan kom frøet inni magen til mammen da?" Synes jeg hører den lille nysgjerrigpetra sier... : )

Hun spør og gravwer til huhn har fått skikkelig svar! Håper jeg slipper å svare på det.. hehe..

Jeg sier at frøet har pappa inni seg. Slike frø er det bare pappaer som har. Han gir frøet videre til mamma, og det vokser inni magen til mamma.

Skrevet

Begge mine har fått full versjon. De er 4 og 6. Eldstemann ble riktignok veldig fortvilet, for han ante jo ikke hvor hullet i damene er, og heller ikke hvordan hans tiss skulle få til det den skulle gjøre, så han så for seg et liv uten barn :-)

serendipity
Skrevet

Begge mine har fått full versjon. De er 4 og 6. Eldstemann ble riktignok veldig fortvilet, for han ante jo ikke hvor hullet i damene er, og heller ikke hvordan hans tiss skulle få til det den skulle gjøre, så han så for seg et liv uten barn :-)

He he *S* De er jo søte...

Skrevet

He he *S* De er jo søte...

Jeg klarte å berolige han, da...

Skrevet

He, he

Nevøen min bodde sammen med bare mor da han var 4-5 år, og hadde bare sett voksne damer naken.

Han var overbevist om at når han ble stor ville tissemannen falle av.

Skrevet

Snart 6åringen min har visst hvordan det foregår i et par år nå.

Forklar enkelt men sannheten. Ikke finn på tullehistorier og omskrivninger.

Bare si som det er at pappa'n putter sitt frø inn i magen til mamma'n. Når han gjør det bruker han tissen sin, og putter inn i det hullet hos mamma'n som babyene kommer ut av.

Så vokser frøet fra pappa'n sammen med et lite egg fra mammas mage, og de vokser og vokser til det er en baby.

Det enkle er ofte det beste ;)

Gjest Vær-72
Skrevet

Barnet vårt spurte første gang før han var 3 år om hvordan vi laget han. Da sa jeg at voksne damer og menn kan lage babyer med frø de har inni seg. Han godtok svaret. Han lurte mest på om vi hadde brukt hammer og spiker!

Skrevet

Nå må jeg tenke på den TV-reklamen med "mener du pule, mamma?".

serendipity
Skrevet

Du sa at det ordner seg når han blir større?

Skrevet

Nå må jeg tenke på den TV-reklamen med "mener du pule, mamma?".

Det enkle ER ofte det beste! ;-)

Skrevet

Du sa at det ordner seg når han blir større?

Ja, stort sett. Jeg sa at når han ble stor og fikk seg en kjæreste, kom hun sikkert til å vise han :-)

Og at tissen hans nok klarer brasene på egen hånd når den er klar.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg sier at frøet har pappa inni seg. Slike frø er det bare pappaer som har. Han gir frøet videre til mamma, og det vokser inni magen til mamma.

du overser jo helt at det ikke bare er pappans frø, det er faktisk et egg også. Så det er ikke bare pappan som sår, og så er det 'ferie'/vokseperiode i magen til mamman. Det er et frø som kommer sammen med et egg og blir til ett.

Skrevet

De venter ikke et så avansert svar i den alderen.

Et frø fra pappa møter et frø fra mamma og det begynner å vokse inni mammas mage og så kommer babyen ut når den er stor nok.

Minstemann var mest opptatt av hvordan jeg visste at han var stor nok og ville ut :o)

*lol*

Skrevet

sønnen min lurte fælt på hvorfor tissen hans ble stiv. Jeg måtte forklare at guttetisser var slik, for da kunne man bruke dem til å lage baby med når man ble voksen.

Det er jo ikke mulig å putte den inn i damehullet, hvis den er slapp..

Skrevet

sønnen min lurte fælt på hvorfor tissen hans ble stiv. Jeg måtte forklare at guttetisser var slik, for da kunne man bruke dem til å lage baby med når man ble voksen.

Det er jo ikke mulig å putte den inn i damehullet, hvis den er slapp..

er så glad jeg har jenter.....*s*

Skrevet

du overser jo helt at det ikke bare er pappans frø, det er faktisk et egg også. Så det er ikke bare pappan som sår, og så er det 'ferie'/vokseperiode i magen til mamman. Det er et frø som kommer sammen med et egg og blir til ett.

Jada, men synes det kanskje ble litt mye informasjon å forklare på en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...