Gjest please!!! Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Jeg trenger gode forslag til å få vekk lukt i kjellerleilighet som har vært utleid. Har prøvd med eddik i skåler og vasker for livet med kraftvask for å få vekk nikotinlag på skaper og tak/vegger. Skal male og tapetsere en god del påny, men orker nesten ikke å gå i den ekle lukta!! Jeg klarer ikke klorin eller salmiakklukt så det må være noe annet som kan bli foreslått her. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hva er det som lukter da? Du må jo gå til roten av problemet. Lukter det fordi det er mugg der, må du fjerne det som er muglet, sannsynligvis både vegger og tak. Lukter det av røyk/matlaging så må du vaske rundt. 0 Siter
Gjest nickedokka Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Det eneste som hjalp for oss var å male hele leiligheten, taket også. 0 Siter
Gjest please!!! Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hva er det som lukter da? Du må jo gå til roten av problemet. Lukter det fordi det er mugg der, må du fjerne det som er muglet, sannsynligvis både vegger og tak. Lukter det av røyk/matlaging så må du vaske rundt. Jeg holder på med å vaske og er snart ferdig, men lukta henger i enda. Det er ikke sopp eller mugg, men innbarka gammel røyklukt som holder på å ta knekken på meg. Skal aldri leie ut til noen som røyker igjen, det er helt sikkert!!! 0 Siter
tiliti Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 http://www.norskmiljoteknikk.no/html/rengjoring.pub kanskje 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Jeg holder på med å vaske og er snart ferdig, men lukta henger i enda. Det er ikke sopp eller mugg, men innbarka gammel røyklukt som holder på å ta knekken på meg. Skal aldri leie ut til noen som røyker igjen, det er helt sikkert!!! "Skal aldri leie ut til noen som røyker igjen, det er helt sikkert!!!" Det er jo bare å si at det ikke er lov å røyke inne. Det har det ikke vært lov på noen av plassene jeg har bodd, å jeg har bodd på en god del plasser. De fleste røykere har ikke noe imot å gå ut å røyke uansett. (Vartfall ikke de jeg kjenner) =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.