Åsemor Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Får samboeren min henta pakke som er til meg på postkontoret? Må jeg i tilfelle skrive under på hentelappen her hjemme da, eller kan han skrive under? (Jeg pleier ikke å skrive under før jeg får pakken...) De sjekker jo ikke legitimasjon når jeg henter mine egne pakker, men når vi er forskjellig kjønn og greier....? 0 Siter
amber sun Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Med mindre det er en rekommandert sending, så kan han hente den, ja. Det har vi gjort mange ganger. 0 Siter
Gjest Beautiful Day Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Har aldri hatt problem med å hente ut hverandres pakker vi. Den som henter ut pakken, skriver under der og da. 0 Siter
Gjest her gjør vi det Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Kjenner personalet på posten dere så burde vel det gå greit. 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Jeg pleier å skrive under selv hvis jeg er hjemme, ellers skriver gubben under når han henter pakken. Har også skrevet under og fått utlevert hans pakker uten problemer. Vet ikke hvordan det er hvis det er postoppkrav... 0 Siter
tiliti Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Vi henter ut hverandres pakker. Tilogmed hverandres studielån har vi fått hentet, de ser ikke på bildet på legitimasjonen, de skriver bare ned kontrollnummeret (som da ikke engang stemmer med navnet). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.