Gå til innhold

noen som følger med på "seventh heaven" på tv2

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

har sett noen episoder før, men nå er jeg helt lost. Skjønner ikke hvem alle de nye personene er som har kommet inn i serien. Noen som følger med?

Skrevet

Jeg har tittet innom av og til. Hvem er det du lurer på hvem er?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg så på det idag og skjønner egentlig ingenting. Er det slutt mellom eh.. nå husker jeg ingen navn.. Matt (?) og Sarah? Ettersom han var på date med en annen idag?

Og hvem er disse guttene som planla å ha sex med kjærestene sine?

Skrevet

Jeg så på det idag og skjønner egentlig ingenting. Er det slutt mellom eh.. nå husker jeg ingen navn.. Matt (?) og Sarah? Ettersom han var på date med en annen idag?

Og hvem er disse guttene som planla å ha sex med kjærestene sine?

Hvilke gutter var det som planla å ha sex med kjærestene?

Matt og Sarah vet jeg ikke om det er slutt med.

Mary er flyttet, det har Simon også. Husker ikke hvor. Men kjæresten til Simon er jo der og hjelper til eller noe, hun med det lange lyse håret. Nei vent litt, hun er jo kjæreste med han med det mørke håret som har en far i Irak eller noe sånt.

Dette ble jo bare rot.

Tror ikke jeg har hele snøringen på rollene i den serien, når jeg tenker megom.

Skrevet

Far i huset er kjekk. Kan jeg få reservere ham?

Gjest Timari
Skrevet

Hvem bor i Huset utenom familiemedlemmene? og hvem er hun jenta med helt hvitt hår?

Skrevet

Far i huset er kjekk. Kan jeg få reservere ham?

Vær så god, Babette. Han er ikke helt min type.

:)

Skrevet

Hvem bor i Huset utenom familiemedlemmene? og hvem er hun jenta med helt hvitt hår?

Hun jenta med helt hvitt hår var kjæreste med Simon, tror jeg. Nå er hun visst sammen med han med det mørke håret som bor rett ved, som har en far som er i Irak eller noe.

Hun med det helt lyse håret hjalp til i huset en stund, mens moren var hos sin far som hadde Alzheimer.

Mary Poppins
Skrevet

Ikke min heller.. :)

Skrevet

Takk. Jeg liker jo ikke helt at han er prest, men det får passere.

Mary Poppins
Skrevet

Mary er flyttet, det har Simon også. Husker ikke hvor. Men kjæresten til Simon er jo der og hjelper til eller noe, hun med det lange lyse håret. Nei vent litt, hun er jo kjæreste med han med det mørke håret som har en far i Irak eller noe sånt.

Dette ble jo bare rot.

hehe dette ble jeg ikke mye klokere av amber, du har nok helt oversikten du heller ;)

Skrevet

hehe dette ble jeg ikke mye klokere av amber, du har nok helt oversikten du heller ;)

hehe, nei jeg har visst ikke det.

ja ja. Jeg har oversikt over viktigere ting ;)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Martin bor i huset, aner ikke hvor han kom fra, men faren er millitær vet jeg, og han håper å få bo med ham en vakker dag. Hun lyshåra jenta (spilles av Ahslee Simspson) er exen til Simon, som dro bort for å gå på college.

Gjest trooper
Skrevet

Dette ble jo bare rot.

og hvem skal ha barn? Fikk med meg at prestefrua sa hun skulle bli bestemor.

Gjest M.Angelica
Skrevet

og hvem skal ha barn? Fikk med meg at prestefrua sa hun skulle bli bestemor.

Mary, som er gift mer Carlos, skal ha barn :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg ser det ikke nå, men det var noen her som hadde en link til en god side med info. om episodene og serien. Du får spørre etter den eller søke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...