damedame Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 ...har satt meg på msn-lista deres? Logget på msn for første gang på et halvt år og noen har satt meg på msn-listen sin. Har lagt ut hotmailadressen her på dol én gang og det er eneste gang i løpet av siste halvår at den "gis" til noen. Så, fritt frem! Hvem er det? 0 Siter
damedame Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 ser du ikke adressen da? Jo, men jeg outer ikke den. Det er intet nick, men forbokstav og etternavn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Jo, men jeg outer ikke den. Det er intet nick, men forbokstav og etternavn. Da er det verre 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Jo, men jeg outer ikke den. Det er intet nick, men forbokstav og etternavn. Send en mail og spør hvem det er 0 Siter
damedame Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 Send en mail og spør hvem det er Smart. At jeg ikke tenkte så langt...?! Utrolig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.