Gå til innhold

noen som har erfaring med stivkrampe?

Anbefalte innlegg

Gjest Stivkrampa
Skrevet

jeg er hypokonder , så det er sagt og tror jeg feiler alt mulig rart, så jeg lurte på om noen kunne berolige meg.

jeg fikk stivkrampe i går og nå har jeg så veldig vondt i den armen og er hoven der hvor sprøyta satt. Er det normalt

veldig takknemmelig for svar:)

petter smart
Skrevet

Hadde vondt i flere dager etterpå. Har fortsatt et fint arr på armen etter den sprøyta.

Skrevet

Takk nå ble jeg beroliget. Men vet du om det at jeg har så hodepine har sammenheng med sprøyta? Er vanligvis ikke plaget med hodepine

Vet ikke annet enn det som står i linken - hodepine forekommer som bivirkning. Du er blitt påført en liten, ufarlig infeksjon vet du, for at kroppen skal danne motstand mot sykdommen.

Det går nok bra, skal du se :o)

Gjest girlie23
Skrevet

Tok nettopp den sjøl, og den gjorde vondt gett! Ikke med det samme, men armen var vond i to dager etterpå! Tror de er noen små sadister der nede på vaksinasjonskontoret, og stikker nåla langt inn i muskelen. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...