Gjest Stivkrampa Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 jeg er hypokonder , så det er sagt og tror jeg feiler alt mulig rart, så jeg lurte på om noen kunne berolige meg. jeg fikk stivkrampe i går og nå har jeg så veldig vondt i den armen og er hoven der hvor sprøyta satt. Er det normalt veldig takknemmelig for svar:) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Du har vel ikke fått stivkrampe, men vaksine mot det? ;-) "Vanligste bivirkning til vaksinen er lokalreaksjon i form av rødhet, hevelse og ømhet på stikkstedet." http://www.helsenett.no/Reisemedisin/Reisevaksiner---generelt/Stivkrampe-1 0 Siter
petter smart Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hadde vondt i flere dager etterpå. Har fortsatt et fint arr på armen etter den sprøyta. 0 Siter
Gjest stivkrampa Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Du har vel ikke fått stivkrampe, men vaksine mot det? ;-) "Vanligste bivirkning til vaksinen er lokalreaksjon i form av rødhet, hevelse og ømhet på stikkstedet." http://www.helsenett.no/Reisemedisin/Reisevaksiner---generelt/Stivkrampe-1 Takk nå ble jeg beroliget. Men vet du om det at jeg har så hodepine har sammenheng med sprøyta? Er vanligvis ikke plaget med hodepine 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Takk nå ble jeg beroliget. Men vet du om det at jeg har så hodepine har sammenheng med sprøyta? Er vanligvis ikke plaget med hodepine Vet ikke annet enn det som står i linken - hodepine forekommer som bivirkning. Du er blitt påført en liten, ufarlig infeksjon vet du, for at kroppen skal danne motstand mot sykdommen. Det går nok bra, skal du se ) 0 Siter
Gjest girlie23 Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Tok nettopp den sjøl, og den gjorde vondt gett! Ikke med det samme, men armen var vond i to dager etterpå! Tror de er noen små sadister der nede på vaksinasjonskontoret, og stikker nåla langt inn i muskelen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.