Gå til innhold

Grand Prix, Svenskene mobber meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er jo rett og slett kul :-)

Men jeg synes svenskene skal være forsiktig med å kaste stein i glasshuset de sitter i, med tanke på en del av de artistene de har hostet opp gjennom årene.

"..........................."

Gjest baremei
Skrevet

Han er jo rett og slett kul :-)

Men jeg synes svenskene skal være forsiktig med å kaste stein i glasshuset de sitter i, med tanke på en del av de artistene de har hostet opp gjennom årene.

"..........................."

Jaja, men de har i hvert fall litt færre sisteplasser enn oss...Og nå står vi i fare for å få enda en!

Skrevet

Jaja, men de har i hvert fall litt færre sisteplasser enn oss...Og nå står vi i fare for å få enda en!

"Jaja, men de har i hvert fall litt færre sisteplasser enn oss..."

Jepp, men vi kan trøste oss med at å nevne gode plasseringer i grand prix i noen som helst sammenheng som innvolverer ordet "kvalitet" er å tre hodet opp i rævva på seg selv :-)

Min nasjonalfølelse er helt upåvirket av grand prix plasseringer opp gjennom årene. Men hadde norge blitt forbundet med gode plasseringer i dette tulle-showet av resten av verden, så hadde det heller gjort meg flau enn stolt.

"............................"

Gjest baremei
Skrevet

"Jaja, men de har i hvert fall litt færre sisteplasser enn oss..."

Jepp, men vi kan trøste oss med at å nevne gode plasseringer i grand prix i noen som helst sammenheng som innvolverer ordet "kvalitet" er å tre hodet opp i rævva på seg selv :-)

Min nasjonalfølelse er helt upåvirket av grand prix plasseringer opp gjennom årene. Men hadde norge blitt forbundet med gode plasseringer i dette tulle-showet av resten av verden, så hadde det heller gjort meg flau enn stolt.

"............................"

"Min nasjonalfølelse er helt upåvirket av grand prix plasseringer opp gjennom årene. Men hadde norge blitt forbundet med gode plasseringer i dette tulle-showet av resten av verden, så hadde det heller gjort meg flau enn stolt. "

Du bor ikke i Sverige. Her er Grand Prix årets begivenhet med stor B!=o) Ikke at jeg fatter hvorfor,vel å merke...Helt enig i at det er et fjolleshow,jeg.

Skrevet

"Min nasjonalfølelse er helt upåvirket av grand prix plasseringer opp gjennom årene. Men hadde norge blitt forbundet med gode plasseringer i dette tulle-showet av resten av verden, så hadde det heller gjort meg flau enn stolt. "

Du bor ikke i Sverige. Her er Grand Prix årets begivenhet med stor B!=o) Ikke at jeg fatter hvorfor,vel å merke...Helt enig i at det er et fjolleshow,jeg.

Vel, det er vel omtrent som langrenn i norge, bare enda større. Man opphøyer det man er "flink" i :-)

"............................."

Gjest baremei
Skrevet

Vel, det er vel omtrent som langrenn i norge, bare enda større. Man opphøyer det man er "flink" i :-)

"............................."

Ja, du sier noe der. Ski-VM var det ganske tyst om her borte=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...