Tottlå Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 Syns du mumser deg til alle tider. Sjokoladekake den ene dagen og kakao den andre. Heldigen ! Jeg hadde trilta hvis jeg hadde gjort det samme. Hihi....det er vel kanskje ikke like heldig, med så mye kos. Men nå baker jeg mye kaker som jeg fryser, slik at jeg kan ta det opp til besøk, f.eks. Kjempeflaut å få besøk, og ikke ha noe å by på til kaffen!!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hihi....det er vel kanskje ikke like heldig, med så mye kos. Men nå baker jeg mye kaker som jeg fryser, slik at jeg kan ta det opp til besøk, f.eks. Kjempeflaut å få besøk, og ikke ha noe å by på til kaffen!!! hysj, jeg har fremdeles ikke fått fikset kjøkkenet og har fremdeles ikke steikovn. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hihi....det er vel kanskje ikke like heldig, med så mye kos. Men nå baker jeg mye kaker som jeg fryser, slik at jeg kan ta det opp til besøk, f.eks. Kjempeflaut å få besøk, og ikke ha noe å by på til kaffen!!! Jeg serverer bare vann når folk kommer på besøk jeg. Lurer på om jeg har et glass pulverkaffe stående et sted kanskje... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 God kakao (av kakaopulver) lages ved å koke kakaoen og sukkeret i litt vann før man tilsetter melka, det tar vekk beskheten i kakao. Ja, den var litt besk den jeg prøvde meg på.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.