Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor var det man kunne melde seg inn igjen?

Lurer på å gjøre det, har for en gangs skyld tatt et passbilde som jeg er litt fornøyd med...

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

23

• Lillemus

14

• Tottlå

12

• Mary Poppins

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Du må sende en mail med bilde til bassisten, så ordner han det :)

Skrevet

Mail til bassisten men jeg husker ikke den akkurat nå men du kan sikker søke på den her inne.

Skrevet

Du må sende en mail med bilde til bassisten, så ordner han det :)

Heisann MP!

Mary Poppins
Skrevet

Heisann MP!

Hei du, idag har du ikke vært særlig aktiv her må jeg si. Hvert litt for opptatt med kakao eksperimentet? ;)

Skrevet

Hei du, idag har du ikke vært særlig aktiv her må jeg si. Hvert litt for opptatt med kakao eksperimentet? ;)

Haha....jeg måtte kose meg litt. Har blitt syk.....vond hals og øreverk........ Skal veddde på at det er cecily som har sendt over noen virus til meg... hrmf...!!!!!

Mary Poppins
Skrevet

Haha....jeg måtte kose meg litt. Har blitt syk.....vond hals og øreverk........ Skal veddde på at det er cecily som har sendt over noen virus til meg... hrmf...!!!!!

Huff da, dakar! Ikke noe særlig å være syk nei. Du får ta noen tequilla shots slik dere rådet meg sist jeg var syk, hvis ikke annet blir du ihvertfal i godt humør ;)

Skrevet

Huff da, dakar! Ikke noe særlig å være syk nei. Du får ta noen tequilla shots slik dere rådet meg sist jeg var syk, hvis ikke annet blir du ihvertfal i godt humør ;)

Snufs.jeg kan ikke drikke lenger.....

Fikk du med deg reslutatet fra nevrolog-besøket mitt???

Mary Poppins
Skrevet

Snufs.jeg kan ikke drikke lenger.....

Fikk du med deg reslutatet fra nevrolog-besøket mitt???

Å nei det har jeg ikke fått med meg??

Skrevet

Mail til bassisten men jeg husker ikke den akkurat nå men du kan sikker søke på den her inne.

Om noen timer er det mulig jeg er med på DOL-galleriet. Om ikke motet svikter før jeg kommer meg hjem.

Skrevet

Å nei det har jeg ikke fått med meg??

Han ga meg "dødsdommen!"

Stor sansynlighet for at jeg hadde epilepsi. :( Han henviste meg videre til en EEG undersøkelse, og mens jeg venter på denne, må jeg ta alle forhåndregler for epilepsi. Ingen alkohol, sove nok, lite data (ups.....hehe), lite TV titting og ikke blinkende diskoteklys....

Mitt liv er ødelagt!!!!!

fei1365380229
Skrevet

Han ga meg "dødsdommen!"

Stor sansynlighet for at jeg hadde epilepsi. :( Han henviste meg videre til en EEG undersøkelse, og mens jeg venter på denne, må jeg ta alle forhåndregler for epilepsi. Ingen alkohol, sove nok, lite data (ups.....hehe), lite TV titting og ikke blinkende diskoteklys....

Mitt liv er ødelagt!!!!!

Dette hørtes ikke hyggelig ut nei, men får du lov til å kjøre bil eller tok han fra deg lappen også.

Skrevet

Om noen timer er det mulig jeg er med på DOL-galleriet. Om ikke motet svikter før jeg kommer meg hjem.

Send i vei, jeg er der jeg og. Like moro hver gang noen legger seg inn. :o)

Skrevet

Dette hørtes ikke hyggelig ut nei, men får du lov til å kjøre bil eller tok han fra deg lappen også.

Jeg fikk beholde lappen, faktisk! Phu! *letta over det*

Nå håper jeg EEG ikke viser noe! Kan hende han rapper lappen av meg dersom det viser noe. :(

Hadde det ganske tungt samme dag som jeg var hos nevrologen......

Men life goes on, nå må jeg bare ta det hele herfra!!!

;)

hare1365380455
Skrevet

Send i vei, jeg er der jeg og. Like moro hver gang noen legger seg inn. :o)

Jeg har lurt på om jeg skal legge inn et bilde, men vet ikke om jeg skal.... Synes det er fint å være anonym.

Skrevet

Jeg har lurt på om jeg skal legge inn et bilde, men vet ikke om jeg skal.... Synes det er fint å være anonym.

veldig morsomt å studere alle de andre DOLerene, altså!!!

Mary Poppins
Skrevet

Han ga meg "dødsdommen!"

Mitt liv er ødelagt!!!!!

Å nei!! uff Tottlå det var dårlig nyheter.

Kusinen min har eplepsi, så jeg kjenner til alt du ikke kan gjøre, og hvor forferdelig disse anfallene kan være. Men trøsten er at når du begynner på eplepsi pillene (husker ikke navnet) så pleier det å gå bra, og du slipper så mange anfall.

Kusinen min har alltid fått beskjed om at hun ikke skal se mye på tv, ikke drikke osv, men hun har gått på disse pillene over lengre tid og nå kan hun gjøre alt. Og har ikke hatt et eneste anfall på maaange år.

Så ikke mist motet Tottlå :)

fei1365380229
Skrevet

Jeg fikk beholde lappen, faktisk! Phu! *letta over det*

Nå håper jeg EEG ikke viser noe! Kan hende han rapper lappen av meg dersom det viser noe. :(

Hadde det ganske tungt samme dag som jeg var hos nevrologen......

Men life goes on, nå må jeg bare ta det hele herfra!!!

;)

Jeg har ikke kunnet kjøre bil på over 1 år pga. en nevrologisk sykdom. Har en sløv fastlege heldigvis for hun har ikke tatt fra meg lappen.

Jeg fikk først diagnosen virus på balansenerven og leste her på dol for noen dager siden at det var en som ble tatt fra lappen av den grunn.

Jeg tror ikke du blir tatt fra lappen hvis du ikke har hatt anfall.

Skrevet

Å nei!! uff Tottlå det var dårlig nyheter.

Kusinen min har eplepsi, så jeg kjenner til alt du ikke kan gjøre, og hvor forferdelig disse anfallene kan være. Men trøsten er at når du begynner på eplepsi pillene (husker ikke navnet) så pleier det å gå bra, og du slipper så mange anfall.

Kusinen min har alltid fått beskjed om at hun ikke skal se mye på tv, ikke drikke osv, men hun har gått på disse pillene over lengre tid og nå kan hun gjøre alt. Og har ikke hatt et eneste anfall på maaange år.

Så ikke mist motet Tottlå :)

Jeg mister ikke motet!! :) Det er vist ikke sikkert jeg trenger medisiner, heller sa legen.?!? Det er selvsagt ikke heeeelt avklart før EEG`en!!!

:)

Jeg var svært deppa den første dagen, men nå er det på en måte greit!!

:)

Skrevet

Tror ikke jeg hadde kjent igjen så mange på gata. Husker ikke bildene så godt fra gang til gang, bare dem jeg har møtt i RL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...