Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

23

• Lillemus

14

• Tottlå

12

• Mary Poppins

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har ikke kunnet kjøre bil på over 1 år pga. en nevrologisk sykdom. Har en sløv fastlege heldigvis for hun har ikke tatt fra meg lappen.

Jeg fikk først diagnosen virus på balansenerven og leste her på dol for noen dager siden at det var en som ble tatt fra lappen av den grunn.

Jeg tror ikke du blir tatt fra lappen hvis du ikke har hatt anfall.

Jeg har hatt ett anfall, der jeg datt vekk en stund. Det mørknet for øynene, og jeg tror jeg dalte litt i bevisthet, samtidig som jeg på en måpte følgte med. Vanskelig å forklare. Dragsug i magen , og etterpå ble jeg svært kvalm og trett.

Håper jeg ikke får flere slike...... :)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg mister ikke motet!! :) Det er vist ikke sikkert jeg trenger medisiner, heller sa legen.?!? Det er selvsagt ikke heeeelt avklart før EEG`en!!!

:)

Jeg var svært deppa den første dagen, men nå er det på en måte greit!!

:)

Ja da må du ikke tenke noe mer på det før du har fått svar for sikkert.

Hvis du ikke trenger piller er det sikkert ikke en alt for alvorlig form for eplepsi og da går nok heeelt sikkert veldig bra :)

Var det forresten derfor du var så stille på msn på tirsdag?

Skrevet

Ja da må du ikke tenke noe mer på det før du har fått svar for sikkert.

Hvis du ikke trenger piller er det sikkert ikke en alt for alvorlig form for eplepsi og da går nok heeelt sikkert veldig bra :)

Var det forresten derfor du var så stille på msn på tirsdag?

Ja, jeg var ikke helt i form, nei!! Orka ikke chatte så mye, den kvelden...

Nå skal jeg prøve å legge alt denne dritten bak meg, å leve så godt som mulig!!!!

Mary Poppins
Skrevet

Ja, jeg var ikke helt i form, nei!! Orka ikke chatte så mye, den kvelden...

Nå skal jeg prøve å legge alt denne dritten bak meg, å leve så godt som mulig!!!!

ja det synes jeg var en god idé :0)

Nå skal jeg trene, men kanskje vi kan chatte litt senere?

Skrevet

Ja! Kom kom inn til oss! :-)

Mulig vi sees om et par timer! Om jeg ikke feiger ut... Må bare få kommet meg hjem og få scannet inn bildet først! :o)

Skrevet

ja det synes jeg var en god idé :0)

Nå skal jeg trene, men kanskje vi kan chatte litt senere?

Ja, vi får møtes på MSN`en senere!!! Håper de andre også kommer!

Snakkes!

hare1365380455
Skrevet

veldig morsomt å studere alle de andre DOLerene, altså!!!

Ja.... jeg er jo nysgjerrig!

Mary Poppins
Skrevet

Ja, vi får møtes på MSN`en senere!!! Håper de andre også kommer!

Snakkes!

Ja vi får etterlyse dem :) Snakkes!

Skrevet

Ja.... jeg er jo nysgjerrig!

Hiv inn et bilde ,du!! Som Dorthe sier, vi husker ikke alle bildene der inne uansett. Tror det er noe over 120 bilder der inne!!!

Skrevet

Mulig vi sees om et par timer! Om jeg ikke feiger ut... Må bare få kommet meg hjem og få scannet inn bildet først! :o)

Gleder meg! :-)

hare1365380455
Skrevet

Hiv inn et bilde ,du!! Som Dorthe sier, vi husker ikke alle bildene der inne uansett. Tror det er noe over 120 bilder der inne!!!

Men tenk om noen kjenner meg fra her jeg bor... Da kan de plutselig finne ut mye om meg.. Og det vil jeg ikke.

Skrevet

Men tenk om noen kjenner meg fra her jeg bor... Da kan de plutselig finne ut mye om meg.. Og det vil jeg ikke.

Det er jo en sjanse du tar, da. Men dersom du finner naboen din der inne, har jo han sansynligvis også diskutert her inne på DOL!!!!

Jeg fant ingen som jeg kjente!

hare1365380455
Skrevet

Det er jo en sjanse du tar, da. Men dersom du finner naboen din der inne, har jo han sansynligvis også diskutert her inne på DOL!!!!

Jeg fant ingen som jeg kjente!

Kanskje jeg gjør det... Får se..

Skrevet

Ja! Bli med, bli med!

Vi ses! ;o)

Bilde innsendt nuh! Hvor lang tid tar det da tro?

Skrevet

Mail til bassisten men jeg husker ikke den akkurat nå men du kan sikker søke på den her inne.

Jeg får vel tilbakemelding fra bassisten når jeg er inne? Hva er web-adressen til DOL-galleriet?

Skrevet

Jeg får vel tilbakemelding fra bassisten når jeg er inne? Hva er web-adressen til DOL-galleriet?

Den kan jeg ikke gi deg, du får den på mail av bassisten.

Gleder meg til å hilse på deg, selv om jeg har sett deg før på den gamle hjemmesiden din :o)

Skrevet

Den kan jeg ikke gi deg, du får den på mail av bassisten.

Gleder meg til å hilse på deg, selv om jeg har sett deg før på den gamle hjemmesiden din :o)

Men - eh - har jeg hatt bilde av meg selv her på hjemmesiden på DOL? Himmel og hav.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...