Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men - eh - har jeg hatt bilde av meg selv her på hjemmesiden på DOL? Himmel og hav.

Å ja da og av ungene også. Det var i gamle dager og alle hadde hjemmeside ;o)

Ikke jeg da for jeg kan ikke lage hjemmesider...

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

23

• Lillemus

14

• Tottlå

12

• Mary Poppins

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bilde innsendt nuh! Hvor lang tid tar det da tro?

Tok ca en uke for min del..

Skrevet

Men - eh - har jeg hatt bilde av meg selv her på hjemmesiden på DOL? Himmel og hav.

Det er ikke noe bilde der nå da :o)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Bilde innsendt nuh! Hvor lang tid tar det da tro?

Tok 5 minutter da jeg fikk inn mitt:)

Skrevet

Tok ca en uke for min del..

En uke???? Jeg vil inn nå i kveld! *Stønner og smører seg inn med den tålmodigheten hun ikke har*

Skrevet

Å ja da og av ungene også. Det var i gamle dager og alle hadde hjemmeside ;o)

Ikke jeg da for jeg kan ikke lage hjemmesider...

Jeg vet jeg hadde av ungene, men at jeg hadde av meg selv husker jeg slettes ikke. Skal tro hvilket bilde jeg hadde lagt ut...?

Skrevet

Jeg vet jeg hadde av ungene, men at jeg hadde av meg selv husker jeg slettes ikke. Skal tro hvilket bilde jeg hadde lagt ut...?

Hm...fant deg ikke ennå.

*utålmodig*

;)

Skrevet

jeg har sett bilde av deg i hvert fall, hjemmesidene ligger der enda og mange har ikke tatt dem bort

Skrevet

En uke???? Jeg vil inn nå i kveld! *Stønner og smører seg inn med den tålmodigheten hun ikke har*

Jeg vet.. :-(

Skrevet

Tok 5 minutter da jeg fikk inn mitt:)

høh?

Bassisten brukte en uke på å få inn meg.. Satt fast i sensuren, kanskje.. :-)

Skrevet

jeg har sett bilde av deg i hvert fall, hjemmesidene ligger der enda og mange har ikke tatt dem bort

Det har ikke ligget bilder på mine hjemmesider på leeeeenge!

Skrevet

Skal prøve å huske å minne han på det når han kommer hjem, jeg :-p

Skrevet

høh?

Bassisten brukte en uke på å få inn meg.. Satt fast i sensuren, kanskje.. :-)

Det hender han er bortreist på ferie eller er opptatt med andre ting ;-p

Og av og til så bare glemmer han det. I så fall er det bare å purre :-)

Skrevet

Det hender han er bortreist på ferie eller er opptatt med andre ting ;-p

Og av og til så bare glemmer han det. I så fall er det bare å purre :-)

Så det betyr at han har et liv, altså? :-O

Skrevet

Så det betyr at han har et liv, altså? :-O

Mmm... det _hender_...!

Akkurat nå f.eks. er han ute og har litt liv... mens jeg sitter her og DOLer... *sukk*

Skrevet

Det har ikke ligget bilder på mine hjemmesider på leeeeenge!

Jeg sjekker aldri hjemmesidene heller. Det er i så fall mange år siden :o) og den gangen det var få mennesker her inne.

Skrevet

Mmm... det _hender_...!

Akkurat nå f.eks. er han ute og har litt liv... mens jeg sitter her og DOLer... *sukk*

OK, så Lillemus kommer ikke inn i Galleriet med det første. Vel, du får røske tak i gubben når han kommer hjem og be han få opp farta. Jeg reiser nemlig utenlands om noen dager, og vil se Lillemus før påske!

:-)

Skrevet

OK, så Lillemus kommer ikke inn i Galleriet med det første. Vel, du får røske tak i gubben når han kommer hjem og be han få opp farta. Jeg reiser nemlig utenlands om noen dager, og vil se Lillemus før påske!

:-)

*notere bak øret* :-p

Skrevet

Skal prøve å huske å minne han på det når han kommer hjem, jeg :-p

Var i kontakt med ham tidligere i kveld, men han må ha fjernet seg fra maskinen siden da.

Jeg er ikke farlig og jeg tror ikke bildet mitt har skremt vettet av ham heller. Du får gi ham en valium og en kopp med jordmorkaffe om han er helt utslått av å se meg. ;o)

Skrevet

Var i kontakt med ham tidligere i kveld, men han må ha fjernet seg fra maskinen siden da.

Jeg er ikke farlig og jeg tror ikke bildet mitt har skremt vettet av ham heller. Du får gi ham en valium og en kopp med jordmorkaffe om han er helt utslått av å se meg. ;o)

Mener du at vi alle må ta oss sammen nå hvis vi skal inn på galleriet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...